Lika Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 8 minuten geleden zei Penny: @Lika, ik nam daar vroeger tabletjes voor, dan kon je het uitstellen. Heb je nu niks meer aan natuurlijk.. Maar misschien voor de volgende keer. Maar er is geen pijl meer op te trekken wanneer voor mij. Ik ben er al weer mee verzoend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @Penny ik word ook 50 dit jaar! Deze vakantie is mijn cadeau aan mijn gezin en mijzelf om vast te vieren. Wij hadden dat probleem met mensen wel/niet uitnodigen voor het eten bij ons huwelijk. Lastig ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 6 minuten geleden zei Lika: Maar er is geen pijl meer op te trekken wanneer voor mij. Ik ben er al weer mee verzoend. Ahh ja, dat gebeurt dan natuurlijk. Was ik even vergeten. Bij mij is de hele “inboedel” jaren terug er al uitgehaald. Dus die hele periode van onregelmatige verassingen heb ik niet meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Er is er een jarig HOERA, HOERA! En wat voor één... Van harte gefeliciteerd Cleo, ik wens je een fijne dag en een nieuw levensjaar waarin je mooiste dromen werkelijkheid worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Lieve @Cleo66, van harte gefeliciteerd!!!!! Mag dit levensjaar een toppertje worden! Ik zou zeggen "is jouw vader een bakker want jij ziet er nog steeds een lekker pateke uit " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Mijn papa kon ook best grappig zijn. Op t einde heeft hij een tijdje in t ziekenhuis gelegen met vocht in zijn longen. Hij kreeg toen voedsel via een infuus. Ik denk dat dat mede zorgde voor de dingen die hij zag of had die er niet waren. Zo vroeg hij ons om op te passen voor t gat in de grond en de hond eten te geven. Op t zogenaamde gat moesten we een kussen leggen (wat we deden) en een hond hebben nooit gehad (maar we speelden t mee). Op een bepaald moment zei hij me dat de mensen die bij hem op de gang waren verdomd rijk waren. Ik vroeg hem waarom hij dat dacht. Nou elke ochtend roepen ze "miljaarde miljaarde" Dat was ne goeie! Heel gevat..grappige pa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Ik ga me mr es klaarmaken voor de psycholoog. Ben nogal moe dus kan een janksessie worden. It's all good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Wat lees ik daar, is @Cleo66 jarig?! Hoeraaaaaa van harte lieverd! Hele fijne dag, laat je lekker verwennen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lando Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Goedemorgen voel me kiplekker, dit is wel de dag dat ik normaal gesproken zou gaan drinken. Maar we hebben een nieuwe pup dus meer wandelen staat op het programma nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Wat leuk zeg @Lando, wat is het ervoor een? ‘S nachts nog vaak eruit dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Ik begin steeds meer te merken dat ik vrij chaotisch en van de hak op de tak bezig ben. Daar moet verandering in komen, ik moet meer gestructureerd bezig gaan. Niet meer alles tegelijkertijd en door elkaar doen. Met als gevolg dat ik niets afmaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 knettergek ben ik op dit moment! Mijn naaimachine doet niet wat ik wil!!! Snap ook vrij weinig van dat ding, grote lussen aan de onderkant van de stof. Wist ik maar iemand die in ruil voor een kop thee en een boterham mij even op gang helpt. Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lando Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Citaat Citaat Ik begin steeds meer te merken dat ik vrij chaotisch en van de hak op de tak bezig ben.Daar moet verandering in komen, ik moet meer gestructureerd bezig gaan.Niet meer alles tegelijkertijd en door elkaar doen.Met als gevolg dat ik niets afmaak. Zo da's heel herkenbaar, lijkt zoveel op mijn doen en laten! Citaat Wat leuk zeg @Lando, wat is het ervoor een? ‘S nachts nog vaak eruit dus? Het is maltipoo genaamd Rocco, en ja dat zal wel weer voor de nodige afleiding zorgen :-) Lika, nancy en Penny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 31 minuten geleden zei Lando: Zo da's heel herkenbaar, lijkt zoveel op mijn doen en laten! Ja, @Lando, dat zie ik. Hoe krijg je een citaat in een citaat? Dat is erg overzichtelijk. Ik ga een to-do lijst maken. Als eerste to-do komt daar op te staan: mijn oude to-do lijst opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Deze @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @Lando, wat een stoere naam voor zo een snoepje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Het kan ook zijn dat je de bovendraad niet goed hebt ingeregen @Penny. Die dan even opnieuw inrijgen... nancy en Penny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 7 is dus al strak @Bor? Dank @Yvonne, dat heeft tot nu nog niets veranderd. Ik denk dat ik er maar mee naar een winkel ga. Ik kan nl de gebruiksaanwijzing ook nergens vinden. Ik snap ook niet waar dat donkere vlak met cijfers op de knop voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 17 minuten geleden zei Bor: @Penny Ik zou zeggen ja maar je hebt hem al op 7 zie ik..misschien 8 eens proberen? Nou @Lando je hoort het. Penny vind je een snoepje. Als dat geen binnenkomer is.. Je begrijpt hopelijk dat ik zijn hond bedoelde? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Penny, van de meeste apparaten kun je via internet de handleiding downloaden, dat zou je eerst nog even kunnen proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 15 minuten geleden zei Bor: Probeer je nou die boterham en kop thee voor me neus weg te kapen @Yvonne? Oh jeee, had ze die beloofd dan??? dat was niet de bedoeling meis. Zo dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Wat yvonne zegt. De draad moet voor ie de naald ingaat achter een klein haakje. Ook daarvoor moet die over de haak. Mijn spanning staat altijd goed en trek alleen lussen als de bovendraad niet helemaal correct zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Ben totaal moe. Gesnorkeld. We hebben ons in zo'n pak gehesen en in de oceaan gedreven. Werd er zeeziek van. Moe nu. Uitgeput. Was wel mooi! nancy en Penny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Gebruiksaanwijzing gevonden, alles goed ingeregen, lussen aan de onderkant blijven. Ik denk iets met het spoeltje. Als jullie aan het draad van de spoel trekken, gaat dit dan soepel, of voel je wat weerstand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 gefelicitaart Cleo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden