Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Jij hebt geen kids Lonster, Lieke wel net als ik, gaat om de kids toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Wat mij betreft gaat het niet om de kids maar om jouw manier van communiceren. Kan echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Is aan @Lieke7777 zelf maar nee, kan echt niet dit, kids zijn de dupe. Ze zijn nog te jong, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Zojuist zei Smaragd: Is aan @Lieke7777 zelf maar nee, kan echt niet dit, kids zijn de dupe. Ze zijn nog te jong, Ik wens niet op deze manier toegesproken te worden . Ja mijn kinderen zijn jong ' en ja ik heb gedronken waar ze bij waren .. Ja ik kon het niet anders het ging buiten mijn macht .. Nu werk ik keihard aan dit ' hoe klote dit ook is maar sta nu wel.5 maanden nuchter te zijn... kan jij niet zeggen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Goede voorbeeld voor mijn kids? Zij zijn volwassen, het betreft hier kinderen onder de 10 maar goed, ben idd weg. Gaat mij om Lieke, pas op hier. Klaar voor nu. Pas op, er lezen hier mensen mee, mensen die mensen wijzen op....Pas op lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 En dan niet vol verbazing staan Huh, hoe kan het nou????? Lol. Ja dat kan hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 1 uur geleden zei Smaragd: Ben nu weg, sterkte!!!!!!!!! 1 uur geleden zei Smaragd: Ben weg, anders ruim ik je op 1 uur geleden zei Smaragd: ben idd nu weg. 1 uur geleden zei Smaragd: Nu echt weg, Ben je nu eindelijk uitgelogd? Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 2 minuten geleden zei Cleo66: Ik probeer Lieke een hart onder de riem te steken en het tegenovergestelde gebeurd. Wat vreselijk dit.... Geen woorden voor Snap ook niet waarom hij zo los moest gaan. Kan echt niet. Misschien zoekt hij een excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 7 minuten geleden zei Bor: Dat vind ik dan weer grappig zo onder elkaar. Sorry hoor.. Ik ook, maar goed is aan Lieke zelf natuurlijk. Pas op hier, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Dan zeg ik nks meer hier, we gaan het zien, maar dan niet allen mee janken, ben al gepakt Bor. Het is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Zojuist zei Bor: Kun of wil je mij dit uitleggen want ik snap niet wat je precies bedoeld. Dit bedoel ik dus, haat dat zo. Autisme is het, hebben wij ook he. Heel makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 4 minuten geleden zei Smaragd: Dan zeg ik nks meer hier De eerste wijze woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Zojuist zei Lonster: De eerste wijze woorden Je bent gewoon boos, omdat ik het eerlijk zeg. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Zojuist zei Etty: @Cleo66, wat je aandacht geeft groeit, en @Smaragd lijkt in een bui te zitten dat ie er wel pap van lust. Dit houdt voorlopig niet op. Bescherm jezelf en ga niet in discussie. Eigen sop enzo. Ow ja, jij hebt met je twintigers en dertigers ook nog problemen he, zeik door. Zo blijft er altijd wat te zeiken idd. Kinderen onder de 10 vind ik anders, jij niet, we gaan het zien idd. We gaan het meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Nee totaal niet @Bor wil wel gaan halen maar dat zijn die domme dames niet waard sorry. Jij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Ga stoppen met het vervuilen van het draadje van Lieke. Zoals degenen het noemen. Veel geluk met je koppie in het zand steken. Ze lezen natuurlijk mee hier. Lieke verwijder je draadje, te specifiek, niet goed voor je jonge kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 9 minuten geleden zei Smaragd: Sorry. 2 minuten geleden zei Smaragd: sorry 1 minuut geleden zei Smaragd: Ga stoppen Ok doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Lonster: Ok doei Zeggen altijd mensen zonder kids, daarom heb ik het ook nooit gedeeld. Goed gedaan @Lonster dag en doei Voor @Lieke7777 let op lieverd, zijn meerdere gemene mensen hier. Ze zijn nu heilig maar pakken je zo, pas op aub. 3 juni 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 (bewerkt) Wat een rot nieuws, voorlopig geen verandering qua bezoek. Terwijl jij zelf onwijs veel vooruitgang boekt Alcoholisme oké, maar is het dan zo vreselijk uit de hand gelopen of iets gebeurd waardoor ze uit huis zijn geplaatst? Ik begrijp dat partner geen alcohol probleem heeft, maar dit doet jz toch niet zomaar? Daar moet toch heel wat aan vooraf gaan, of zit is dit een gevalletje van jz doet maar wat? Zelf heb ik ook een alcohol probleem, en vroeger met benzo’s. Ondanks die ellende is mij alles gespaard gebleven. Twee zelfstandige volwassen kinderen inmiddels en een nakomertje van bijna 13. Ik wordt wel bang van dit soort berichten en besef dat ik heel veel mazzel heb gehad. Als je mijn vraag te brutaal vind, sorry. dan pas ik mijn bericht wel aan. Ik wens jou en je man heel veel kracht 3 juni 2020 bewerkt door Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 Tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 @Lieke7777 niet je draadje verwijderen hoor. Schokkend om te lezen, maar je mag toch hopen dat de @moderator hier zijn werk gaat doen. Knuffel voor jou en ook voor @lady jane, ach vooruit voor iedereen die hem nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 19 minuten geleden zei Bor: Dat de moderator zijn werk hier gaat doen.. serieus? Hoe oud ben je. Grow up. Ik ben 35 en jij? Maar het gaat niet om leeftijd Bor, iemand op willen ruimen is wel volwassen volgens jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2020 10 uur geleden zei Smaragd: Nee totaal niet @Bor wil wel gaan halen maar dat zijn die domme dames niet waard sorry. Jij?? Tjonge @Smaragd, als je gedronken had, had ik gedacht; tja; dronken. Maar als je dit helemaal nuchter doet maak ik me wel zorgen. En dat meen ik, erg zorgelijk hoe je vandaag bent. Hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2020 Vilein, vals en vilein.... ik kan er geen andere woorden voor bedenken. In het verleden zijn heel zware bannen uitgedeeld voor minder ernstige uitlatingen. Nee, over het algemeen redden we het prima zonder moderator, dat klopt. Maar in dit soort gevallen ... ja, hier zou een moderator moeten ingrijpen. Jammer dat dít hier zomaar door kan gaan.... lady jane, elisa72 en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2020 @Cleo66, probeer het van je rug af te laten glijden meis. Je hoeft de aantijgingen van deze man niet serieus te nemen. Als hij een 'bui' heeft is hij bikkelhard en gemeen. Niet op reageren en je vooral niets aantrekken van zijn uitlatingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden