Lika Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 1 uur geleden zei Jopie: Een teken dat ik aan t uitstellen ben en moet gaan hollen. Hoppaaaaaa..... "Dit was je plan, doe t dan ook! Het diende een doel, weet je nog?" De 10k tempoloop. Daar gaat ie.... Brrr Ha @Jopie. Hier ook uitstellen. Geen zin in zwemmen, tis al laat... Toch gegaan. Dan maar alleen schoolslag. Hmmmm. Maar opeens wilde ik crawlen. Ik moest niet. Ik wilde. En het ging héérlijk. Nieuwe ervaring weer. leuk. Boodschappen doen nu. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Hallo lieve forumvriendjes! Hier even een berichtje van de andere kant vd wereld. Ik hoop dat jullie een goede kerst hadden. Ik kan nu niet alles teruglezen, afspraak 1 op vakantie is geen internet. Scheelt dat we het hier ook nauwelijks hebben. Dikke kus voor nu en tot in 2020! Rosee, bumperjim, fleurtje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Goedemiddag, Ik ga naar mijn werk. Fijne dag allemaal. @Penny fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Zo. De autoruiten zijn gekrabd. Waar moesten we ook al weer naar toe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Goedemorgen, net wakker strakjes weer nachtdienst, hopelijk een rustige... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Zo. Net weer 4 granaatappels geontpit. Zo lekker! Voorraadje voor 2 dagen. Onze hond is er ook dol op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Ik heb laatst voor het eerst een granaatappel geprobeerd maar dan heb je lekkere gelei-achtige rode balletjes met een keihard pitje erin waar ik m'n tanden op brak. Zijn die pitjes altijd zo hard @Lika of had ik een mislukt exemplaar? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Ja, die pitjes zijn hard. Maar die ervaring die jij hebt, heb ik niet... Misschien hap-slik-weg ik wel te snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Even over gedacht. Die pitjes zijn hard ja. Net als bij druiven, maar dan kleiner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Ik zie recepten waar ze die pitjes toevoegen, leek me erg lekker maar ik durfde het niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Ik doe ze in de yoghurt. Of door een couscoussalade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Hmmm granaatappelpitjes..lekkeuh! Ik doe ze ook altijd in mijn salade met geitenkaas of feta. Lekker fris. Lang geleden alweer. Maar ni echt tijd voor salade nu. In yoghurt nog nooit geprobeerd. Geen slecht idee. Doe je er dan nog iets bij @Lika of zijn t enkel de pitjes? Hier net film gezien. Nu nog ff tokkelen op gsm en zo slapen gaan. Nog een paar dagen en t is 2020. Wat gaat t snel. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 Lekker gewerkt. Nu rust. Refusal net al ingenomen. Gisteren heel slecht geslapen. Zal ws nu wel beter gaan. Drink die slaapthee weer, volgens mij helpt dat wel. Al is het psychisch. Heel moe ga lekker naar bed. @Ties sterkte met je nachtdienst. @Rosee sorry moest er zo om lachen en jij maar appen geen bericht terug haha. Zie het zo voor mij. Welterusten als er nog mensen op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 3 uur geleden zei Yana: Ik zie recepten waar ze die pitjes toevoegen, leek me erg lekker maar ik durfde het niet aan. 1 keer gedaan maar nooit meer. Keihard die pitjes, idd je tanden breken bijna als je goed kauwt. Lekkere smaak maar niet goed voor mijn gebit. Nu echt weg zoefff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 @fleurtje magere yoghurt met granaatappelpitjes. Soms wat optimel 0% vanille vla erbij. Ik leef er de laatste tijd bijna op. Heb altijd van die bevliegingen. Deze blijft al een tijdje. Ik houd van dat zachte en dan dat harde pitje. En ik houd ook van het schoonmaken inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden