Spring naar bijdragen

Wo 18 dec 2019

bumperjim

Aanbevolen berichten

Penny :( :lips: :heart:

Wat @lady jane zegt. In ieder geval tegen je gezin zeggen hoor. Je hoeft zoiets niet alleen te dragen. Dat is niet gezond en breekt je op termijn op

@Rosee, je bent ziek potjandorie. Zit er niet in met wat een ander daar van denkt! Er is maar één iemand die t best voor jou zorgt en dat ben jijzelf.

@spirit, ik lees graag hoe jij groeit. Hoe je je job zo fijn vindt etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het mijn gezin verteld, van de reuma. Ik weet ook dat je hier niet dood aan gaat. Het overviel me, ik voel me hierdoor zielig. Ik ga hier niet van drinken hoor, dat niet. Maar het gevoel van onmacht en eenzaamheid in dit erg bruisende leven dat ik heb. Dat klopt niet. Ik vertelde het mijn man, hij knuffelde mij en zei dat hij hij van houd, incl de nieuwe dikke billen. Tja, wat zou ik meer willen? 
Ik heb van meerdere ervaringsdeskundigen, (de enige waar ik iets van aanneem) gehoord dat ik coindipendent ben. Tja, dat klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbazend goed Jane. De aanloop naar t moment was een stuk minder. Getwijfeld of ik zou gaan. Heel der taferelen in mijn hoofd hoe t zou kunnen lopen. Hopen niet te wenen op t werk. 

Uiteindelijk zo druk gemaakt dat ik thuis al was aan t wenen en me verschrikkelijk misselijk voelde. Mijn ballen opgeraapt, de Xanax toch genomen en proberen te kalmeren onderweg op de fiets.

Twee collega's waar ik t minder mee heb stonden buiten te roken wat wel ok was. Maakte dat de druk er een beetje afging. Eén ervan ging mee naar boven. Heel fijn opgevangen door andere collega's (van andere diensten). Met iedereen ff gesproken. Niet geweend!!! 

Die ene collega was er ook en bij t passeren zei hij dag. Heb dag terug gezegd. Al was t een beetje zuur.

Ik maak snel iets veel groter dan t is en ik weet dat ook wel. Kan t alleen niet onder controle krijgen.

Maar ben blij dat ik t gedaan heb. Nu proberen niet over te analyseren. Ben ik nl ook een held in.

:lips:

Wel enorme maagpijn nu

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben met mijn zoon bij de politie geweest, om aangifte te doen. (Dit is een aantal jaar terug). De politie kon niks, geen bewijs. Mijn zoon heeft een wapen gekocht en heeft voor het huis van de dader gelegen. Gelukkig niks gebeurt. Hij heeft mij alles verteld. Als moeder ga je hier echt stuk aan. Ook omdat je ziet dat je man hier stuk aan gaat.

hij was 8 tot 14 toen het gebeurde

bewerkt door Penny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Penny, dat is één van de meest walgelijke dingen die een mens een jongen of meisje kan aandoen!! Echt walgelijk!! 

Gelukkig heeft je zoon de kracht gevonden dit aan je te vertellen. 

Als ouder komt er vast ook een stroom van gevoelens aan te pas. Kan t me niet voorstellen hoe moeilijk zoiets te handelen moet zijn. Ik kan me niet voorstellen wat voor hel t is moest een vuile vieze vetlap dit ooit bij mijn dochter doen.

Heb je hieromtrent ooit met iemand professioneel gesproken? 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, ik ga zo naar het kerstdiner. Ik heb 62 kerstpakketten te verdelen en even zoveel gezinnen die rekenen op mijn inzet. Na dat glas baileys is er niks meer ingegaan. Al zal ik om eerlijk te zijn moeten bekennen dat het na het zien van de docu op npo ws twee eenheden zijn.

wish me luck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtje topper, echt heel goed van je!! Herken het van destijds, its killing, maar je hebt het overleeft! :lips:

@Penny weet niet hoe te reageren, komt te dichtbij datgene van jouw zoon, ja als moeder zal dat bijna niet te doen zijn. Hou je bijeen. Reuma diagnose is verschrikkelijk, enige positieve is dat alcohol de reuma geen goed zal doen. Fijn dat je deelt, adem ook tussendoor :heart:

Fijn teamoverleg gehad, kapper ervoor gedaan. Zit goed in mijn energie, als ik maar blijf plannen. Die structuur heb ik gewoon nodig, is ook niet erg.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeurde mijn dochter een paar jaar geleden bijna, 's avonds op het fietspad. Gelukkig rende ze een stuk harder dan hij met zn broek op zn enkels. Ik heb de hele avond met een mes in mn zak rondjes gefietst, bezopen ook nog. En wat denk je, dankzij ooggetuige licht de politie hem 2 dagen later van zn bed. Maand later de rechtszaak, wij erheen, sit back and enjoy the show. En wat denk je? 3 maanden voorwaardelijk. Gewoon niks dus. En hij mocht nog blijven doorwerken op zn middelbare school ook gvd, geen strafblad want dan zo meneer "dubbel gestraft worden". 

Ik kan hem achteraf wel doodschoppen maar ja daar word je niks meer wijzer van. Ergo aan justitie heb je niks.

Het heeft hem wel zn familieleven gekost hoop ik, alle aanhang was in de rechtszaal, in tranen.

Als ik er aan terug denk dan jeuken mn klauwen. Woont gelukkig niet dichtbij.

Mn dochter is een stuk ouder geworden dat jaar. Sadder and wiser. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee las over je heen. Als je ziek bent, ben je ziek. Wat hard ben je voor jezelf. Uitzieken!!! Straks gaat het een longontsteking worden, moeten we niet hebben. Beterschap lieverd, even aan jezelf denken nu. Ja het is gemakkelijk te zeggen tegen een ander, maar dit moet gewoon even. Aan jezelf denken!

Nu log ik echt uit en ik deel ook hier meer dan irl, logisch ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schandalig die straffen. Snap er geen bal van! Er was hier een docu serie over gevangenen, ooit weer vrij noemde het. Een vrouw had tien maanden cel gekregen voor winkeldiefstal. Tien maanden. En dat soort krapuul mag gewoon terug gewoon de straat op??? Zoiets tekent je voor je leven. 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei fleurtje:

Jij bent een echte lieverd @Smaragd :heart: :heart:

Djw, niet altijd hoor. Helaas.

Hoeft ook niet, hoop echt dat @Adri02 weer gaat mee tikken. Al ben ik het vaak niet eens/vaak wel eens met hem. Ik had niet zo agressief hoeven reageren. Maar is achteraf. Soms wekt het iets in mij op, ligt aan mij dan. Dus hoop dat hij terug komt en deelt. Anders ga ik mij daar weer schuldig  over voelen. 

Het is me er wat soms poeheeeeeee, irl lach ik vaak alles weg, hier niet. 

Djw :lips:

Ga in bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk heus niet dat hij wegblijft om jou. Diene is wel vaker weg om dan weer plots op te dagen. Zou me daar niet schuldig om voelen.

Hij is niet op zijn mond gevallen. Dat wil zeggen dat hij dan ook kan/zou moeten kunnen incasseren. 

Bovendien snapte ik je reactie. Dat zal dan ook weer schelen in mijn kijk op de zaak.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist deze dagdraad gelezen. Ik krijg het even niet voor elkaar op iedereen afzonderlijk te reageren. Maar wat een hoop rottigheid (als ik het nog netjes houd). Ik probeer het niet teveel aan te trekken maar toch. Ik kan ook maar zoveel aan. 

Enorm veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Ik heb jullie gelezen en zou willen dat ik iets in positieve zin kon veranderen. Helaas is er geen toverformule daarvoor. Maar ik voel mee. Misschien teveel en zou ik beter offline kunnen gaan. Lastig om te beslissen nu. 

Ik ga zo weer de hond (van buurvrouw) uitlaten. Hopelijk brengt dat nog wat rust voor nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Penny:

Toespraak gedaan, het feest is aan. Ik heb weer tranen op het toilet. Iron Lady is denk ik even naar de Mac of zo 

. help..

Heb je het bij die ene bailey kunnen houden? Gewoon eerlijk zeggen. Maakt niet uit namelijk, althans niet voor mij. Je hebt een off day @Penny we komen hier niet voor NIETS :) :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat glas maakt me ook niets meer uit. Het is de pijn die ik nu voel. Ik voel me kwetsbaar. En ik wil juist sterk zijn, voor mijn gezin. Ik ga er echt niet van los, qua drank. Juist niet, het mooiste wat het niet drinken mij bracht was het er zijn voor mijn gezin. En daar ga ik mee door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...