Spring naar bijdragen

Wo 18 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

@Penny ik wens je zoveel goeds. Logisch dat zo'n diagnose je uit evenwicht brengt. En dan een glas baileys. Tja, kun je dat zien als een uitglijder? Je kan weer de rust proberen te zoeken/vinden in jezelf. Neem het jezelf niet kwalijk. Alcohol was zo lang iets om jezelf overal doorheen te vechten. Ik ben juist heel trots op de manier waarop je je uit. Sterkte lieve jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor JOEPIE!!!!!

@fleurtje fijn dat het ging meis. Die stap is gezet. 

@Penny kwetsbaar is ook sterk. Weet je, het weten dat je je kwetsbaar, geraakt of vervuld van pijn voelt, maakt je niet dat wat je voelt. Je bent er voor je gezin. Als mens met alles. Hoe mooi. Ik zat te denken: zin om in de arrenslee mee te gaan? Lekker met de Kerst.

En @Smaragd goed zeg van je examen. Topper!!

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Penny:

Mijn zoon heeft een wapen gekocht en heeft voor het huis van de dader gelegen. Gelukkig niks gebeurt

hij was 8 tot 14 toen het gebeurde

Heb ik ook gedaan en groot mes op zak. Gelukkig heb ik het niet gedaan, dan had ik een paar jaar moeten zitten(hoe oneerlijk zou dat geweest zijn).Als ik hem zie, spuug ik naar hem en idd hij heeft zijn gehele familie verloren en meer dan dat. Heb ik aan mee gedaan. Maar wat snap ik hem goed jouw zoon.. Hoop dat jouw zoon goede begeleiding krijgt. Als ik hem nog zie(mijn opper verkrachter)wil ik hem aanvliegen maar ik verlam gelukkig, alleen onder invloed, bedenk ik nog weleens dingen en wil hem doden. Maar goed alleen onder invloed. Het is het mij niet waard meer. Heb mijn ouders nooit iets gezegd, mijn moeder had het het niet aangekund. Toen zat dat al in mij, had ik het maar wel gezegd. Is pure complete manipulatie. Wees maar extra trots op jouw zoon. Hou je goed bijeen.

Moet uitloggen om tot rust te komen.

Djw @Lika

@fleurtje veel plezier met de film

@Bor mijn maatje.

Nu rust en ruimte aan anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...