Kohtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Zo, genoeg verontwaardiging mijnerzijds weer, voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 22 minuten geleden zei Kohtje: Tegenwoordig is het: ik ben te vinden via google, dus ik besta. Ook goed als je in de wiki staat. Misschien zelfs nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Meld me ff droog af, ga op tijd naar bed vanavond, zonder tablet. liefs & slaap lekker alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Slaap lekker. Ik ga ook slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Ajax gekeken. Teveel koekjes gegeten welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Ik meld me droog af na een rotdag, morgen gaan we voor beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Bij Pauw was een onderwerp over drankgebruik van een groep gezelligheidsdrinkers die besloten een maand niet te drinken, een man heeft daarover een documentaire gemaakt “Roes”, die wordt ma 16-12 uitgezonden op NPO 2, 20.25 uur. Welterusten Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 11 december 2019 Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 Die ga ik kijken. Terugkijken trouwens. Maar dank voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden