Vol Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Goedmorgen nog net .. wat een mooi weer zo vanachter het glas! Na de lunch ook maar de schoenen aan en stuk wandelen richting een kleinvee-tentoonstelling Tja, je moet wat he ? Wel zal ik eerst het protest van de meiden moeten aanhoren waarna het hopelijk gezellig wordt. nancy en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Ik meld me droog voor gister en vandaag. Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 2 drank dagen achter de rug. Nu weer opkrabbelen... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Dagpact gisteren gelukt! En vandaag ga ik er ook weer voor Smaragd, nancy en Penny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 @Ties heel veel sterkte!! @Myle wist niet dat je een detox inging. Denk niet dat het veel slechter kan worden zoals het nu voor je is. Snap wel jouw spanning natuurlijk. Hoop dat je in contact kan blijven met ons. @Lika en @fleurtje Ik ga zo naar mijn avonddienst op mijn e-bike. De zon schijnt uitbundig. Lijkt wel lente. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Dankje smaragd, voel me zwaar **** Ik vind dat ik wel een drankje had verdiend. En ik kon natuurlijk weer niet stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Zo, megawerkstuk ingeleverd. Ik vermoed dat het niet voldoende is. Maar ik kan niet beter. Vandaag is de deadline, heb er mega-veel tijd in gestoken, ben er klaar mee. Voorheen: nu een glas wijn. Nu: een zak chips . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 En ik geloof dat Ajax gewonnen heeft, dus husband zal wel in een goede bui zijn, dus laat ik hem koken vanavond! . Ik ben op...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Hé Nancy, da's geen informatie om zo klakkeloos op het forum te zetten. Ik wil om 19 uur de samenvattingen nog zien Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Hahahaha Pelle, sorry, dan heb ik het al verklapt. Maar ja, hoeeeeee belangrijk is dat nou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 (bewerkt) Hoop dat je lekker eet Nancy, verdiend. Enne Ties als je vindt dat je een borrel verdient geef je jezelf dus als straf een terugvalletje? Krom eigenlijk he. Dan maar chips liever idd.beetje stout. 10 november 2019 bewerkt door lady jane Typen in wiebeltrein nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Trouwens, ik weet de exacte uitslag niet, niet naar gevraagd. Ik probeer te relaxen op de bank. Maar de adrenaline giert door me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Ff dezon in voor het eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 De vraag is: wil ik dit nog wel, deze studiestress....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Ja goed idee Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Lekker @nancy, je welverdiende rust en aanschuiven aan een gedekte tafel, heerlijk! Hier in huis staat trouwens ook zo ongeveer de doodstraf op het noemen van een voetbal uitslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Zeker als Ajax gewonnen heeft daar kan je t beter niet over hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Oh, ik sta dus gewoon te koken nu, ondanks mijn eerdere wensen: bestaat uit gebakken rode ui en gember en bataat, biefstuk en salade. Kan nu, want jongste zoon eet niet thuis : die van de gewone aardappelen met jus en groente en liever geen vlees. Weet trouwens niet of Ajax nu gewonnen heeft. Maar heeee...who cares... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Hier Thaise Penang curry. Ik volgde ooit een kookcursus in Chang Mai, ik kook dus graag en vaak Thais. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Idd @bumperjim, al geef ik er zelf niks om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Voel me belabberd en beef als een rietje, maar ben droog Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Morgen ben je weer t toppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 (bewerkt) Viscurry gegeten. erg lekker. Nu nog mijn oudste dochter naar huis zien te loodsen... Ze had een feestje, bleef daar eten, maar zal nu wel eens uitgegeten zijn.... 10 november 2019 bewerkt door Lika Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Vanmiddag een etentje met familie gehad Er was een zaaltje gehuurd en er was catering geregeld met heerlijk eten Was wel even lastig met al die glazen rode wijn om me heen Maar heej, ik sta op het jaarpact hè, dus discussie gesloten gewoon Dus ; Dagpact geslaagd ( Was ik nu de enige die op het dagpact stond vandaag ??? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 5 uur geleden zei lady jane: Ff dezon in voor het eten? Nu begrijp ik pas wat hier staat.... Caramba. Ben traag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden