Reacher Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ik weet niet wie Harry is maar ik ben hier nog te kort. Heb wel eten besteld en dat komt pas over 1,5 uur Ik had het beter kunnen timen maar normaal is het er in 20 min. En nadat ik de bestelling plaatste en even belde of ze wisten waar ze moesten zijn heb ik zin in ? Ik weet niet wat. Als er maar alcohol in zit. Veel. Ik ga niet bijbestellen en heb verder ook niks in huis. Maar dit gevoel is niet fijn. En ik weet ook niet of al dat bier en wijn die je kan bestellen me triggert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 @fleurtje!!! Samen kattencafe beginnen? is serieus mijn droom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Misschien omdat je trek hebt @Myle. @bolletje waarschuwt daar ook altijd voor. Je kunt misschien beter vast eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Misschien is het de verjaardag van mijn "echte" moeder waardoor ik een beetje van slag ben. Maar ik proost er niet op. Dat is het laatste wat ik wil en wat ze verdient. Ik ga wel even alvast een broodje eten @Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Er stond bij de Aldi een wijnkoeler voor 12 flessen met twee temperatuurzones te koop,159 euro. Een kerstboom van lege flessen, als iemand dat leuk vindt moet ie dat maar vooral doen. Hoe bouw je dat? Duct tape is het enige wat ik zo kan bedenken. Ik koop, na Sinterklaas, met m'n dochter een kerstboom. Een ouderwetse, met kleine naalden die er allemaal af vallen. Ik schaam mij tegenwoordig bijna een beetje als ik bij de glasbak het glaswerk weg gooi en er zit niet één wijnfles bij! Zo heb ik ook niet meer dat gevoel van "wij stiekeme alcoholisten" als ik 's avonds bij de supermarkt nog even wat appels, brood of muesli afreken zonder fles wijn of bier. Het gevoel er niet meer helemaal bij te horen daar, dan, 10 minuten voor sluitingstijd. En wie is Harry?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Harry is een medefrummer die hier ook jarenlang heeft vertoefd en een jaar of drie geleden voor het laatst een berichtje heeft geplaatst. Inderdaad jammer dat hij niet even heeft verteld hoe het nu met hem gaat.... @Lika, als we Piet Paulusma mogen geloven krijgen we weer een heeeel strenge winter, dus dan heb je jouw laarzen niet voor niets gekocht. Hoewel Pietje er in het verleden wel vaker naast heeft gezeten met dit soort voorspellingen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Piet Paulusma vertelt zo ongeveer steeds dat het tussen 0 en 30 graden kan worden. Daarmee maakt hij zichzelf geen ultiem winter-voorspeller. Maakt niet dat ik hoop op een forse winter, kou, ijs, schaatsen op natuurijs. En laat pietje misschien maar de elfstedentocht zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Thanks @Grumpie. De reden is niet zo belangrijk. Wel om hoe ik ermee omga in het -nu- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 ringen als je inzoomt, geloof ik, vind m best mooi (als ik dat mag zeggen hier) vorig jaar zei PP dat we weer kans op de 11stedentocht maakten en er rond feb. een hele koude periode zou komen ik heb mijn UGGs niet aangehad afgelopen winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 1 uur geleden zei Reacher: @fleurtje!!! Samen kattencafe beginnen? is serieus mijn droom @Reacher!! Als ik er mijn rekeningen mee kon betalen onmiddellijk! Die zijn er helaas En zou t dan supergraag met jou doen . Een paar ollandse en een paar belgische katten. Kan niet mis gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Hoi nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 De buurman heeft veel plezier hiernaast. Hoor hem zich een deuk lachen. Grappig oud meneertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 1 minuut geleden zei Antoinnette: Hoi Hey!!!! dat is lang geleden! Denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ok gisteren zaten we met jullie nog in de herfst en nu al in de winter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Moet je die flessen toch goed uitspoelen se. Wijn stinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ben je al terug weg @Antoinnette? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ja erg lang. Ik moest bolletje bericht sturen dat Odie morgen spuitje krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Oei das niet fijn Gaat t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Wauw, nooit gedacht dat je er een boom van kon maken. Is dit nou kunst of? Inderdaad wel in een restaurant oid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Redelijk, ik kom deze week hier wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ok, veel sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ha @Antoinnette . Sterkte. @Cleo66 Morgen hopelijk een betere dag voor je. Ik ga slapen . Ciao tutti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Cleo Slaap lekker. Die wijnflesboom geeft mij vooral een idee: Dat dus niet. Ik zie het als opgestapelde rotzooi. En tegelijk kan ik niet ontkennen dat ik de maker ervan wel als een soort kunstenaar zie. Want hoe krijg je zoiets voor elkaar. Maar uiteindelijk zijn het tig flessen opgestapeld, zogenaamd 'mooi', wat hartstikke lelijk is. Gewoon een prikkelige naalden kerstboom is beter. Als je wanhopig bent kun je zelfs daar nog een wijnfles als piek gebruiken. Maar leuker is het om hem te versieren met ballen en slingers. Een zilveren piek. Maar wel pas in december. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden