Myle Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 Het is even omschakelen om het nu hier als apart 'deel' van de dag te benoemen: Wat eten we? Ik wilde om 18.00 gaan koken. Witlof uit de oven met kaas en rösti uit de oven. En wat vega kipstukjes. Maar onderweg naar de keuken werd ik gebeld of ik even wilde komen om een overleg voor alle bewoners te plannen en ben ik daarheen gegaan. En daarna was er een gezamenlijk koffiemoment. En toen was het laat. Dus heb ik uiteindelijk besloten om maar een restje pasta op te warmen uit de vriezer. Maar voor morgen weet ik wat ik ga eten. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Boodschappen gedaan. Het wordt roti plaat met Surinaamse bloemkool-masala en hete kip. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Geroosterd spek in zoetzure saus, groentemix(geroerbakt) en noodles. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Sushi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 risotto rijst met peterseliewortel en balsamicocreme Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 45 minuten geleden zei Penny: Sushi!!!! Gatsie ik lust vrijwel alles naar sushi krijg ik echt niet achter mijn kaken haha. Eetse Penny! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 9 minuten geleden zei Bor: Ik heb gister gewoon alles op/ in de pannenkoeken gedaan; Spek/ kaas/ appel/ kaneel en 2 bolletjes roomijs bestrooid met chocolade hagelslag en wat stroop over de koek. Dankjulliewel, viel erg in de smaak hier, voor herhaling vatbaar! Ik vind dat dus gewoon bad ass dat je dat dan ook gewoon gemaakt hebt hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Een groentenwrap (half bloem, half groente) met vegagehakt, tomaten en champignons. Denk dat ik er wat munt door doe. Gewoon omdat het kan. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Een soort Hache zonder vlees met spruitjes en bieten erdoorheen. Met quinoa. Ik ging er ook nog linzen in doen maar dan wordt het wel heel veel. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Wauw, wat eten jullie allemaal leuk creatief. Ik las hier laatst iemand over kikkererwten geroosterd in de oven, dat ga ik eerdaags ook proberen. Vandaag een lange rit naar NL, net aangekomen, onderweg patatje van de Mac en nu een buddha-bowl maaltijdsalade van de Franse Lidl, die zijn top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 @Yana Wat is een Franse Lidl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 (bewerkt) Een Franse vestiging van Lidl? Denk ik. Yana woont volgens mij ook in Frankrijk 13 oktober 2019 bewerkt door Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Moeps zegt het... Een Lidl in Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Oh ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 jungleburgers, bedoelt voor kinderen denk ik want ze hadden de vorm vam een nijlpaard, was niet echt lekker.. volgende keer maar weer een normaal snitzeltje.. die eet ik 3 dagen in de week, zo lekker Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden