Lika Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Vrijdag vandaag. Ik tikte verkeerd toen ik de dagdraad opende. Was het opeens 2029 Het is 2019. En we zijn hier. Bij elkaar. Heb een goede dag. Mediteren, zwemmen en werken. Dat ga ik doen. @Bor 27 september 2019 bewerkt door Lika Vrijdag met een hoofdletter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Goedemorgen Lika en alle frummers. Nog hartstikke donker buiten, binnen gezellig het licht aan. Bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 (bewerkt) Goeiemorgen Lika. , en wie nog even uit bed moet stappen 27 september 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Dit is toch gsen christelijke tijd om iedereen uit bed te trommelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Zeker wel. Koppie erbij weer @Myle. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Oké ja. Lika je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Goedemorgen Bor. Gek dat 'goedemorgen'... want ik ben bang dat het helemaal niet zo'n goedemorgen voor jou is... Las net dat je bent doorverwezen. Weer een hele hoop stress en zo erbij. Wanneer kun je terecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 (Goede)morgen inderdaad, sterkte Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Ja, wat is nu een "goede morgen".? Het is maar net afhankelijk van een moment lijkt het. Sterkte! Ik hoop echt dat allemaal meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Ik ben trouwens best wel naar van vannacht. Ik had gedronken en ook niet weinig. Meteen weer mezelf van de wereld drinken. Sociaal drinken is echt never nooit voor mij weggelegd. Dat wil ik ook niet Maar deze destructie, dat ook niet. Het is pas ochtend, en ik zie al op tegen de avond . Maar ik ga vandaag geen drank halen. Punt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Bor Ik hoop dat wat je later hoort positief is. Wat lijkt het me vreselijk en akelig, niet weten waar je aan toe bent. Veel liefs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Goeie morgen en trusten. Ik duik m'n bedje weer in. Was gisteren, met 45 man toch wel erg druk. Maar weer fantastisch verzorgd. nancy, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Mooi te lezen Bor. Uitgaan van het positieve. Zal lang niet altijd makkelijk zijn, maar wel de beste weg (denk ik). Ik zal aan je denken vandaag hoor. Sterkte. Myle, ik kan me indenken dat je je rot voelt nu. zowel lichamelijk als geestelijk, hoop dat je je echt héél beroerd voelt. Dat klinkt naar, maar het zal je hopelijk helpen in het vervolg van de rotzooi af te blijven, want rotzooi is het voor jou. Schrijf dat gevoel op en mocht je wéér de neiging krijgen drank te halen (want dat moment komt gewoon weer), lees dan hoe beroerd, schuldig en naar je je voelt na een nachtje drinken. Sterkte meis. Bol, lekker slapen... En nu, aan de slag... maak er een goede dag van lui.... Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Bor, bij mijn laatste bericht had ik jóuw laatste bericht nog niet gelezen.. Dat men heel alert reageert is goed. De voorgeschiedenis van jouw moeder is daar heel belangrijk bij en misschien ook wel al die ontstekingen die jij hebt gehad. Dus alleen maar uitgaan van 'het zal meevallen' is veel te veel gevraagd. Maar positief kan het nog altijd uitvallen of worden meis. Ik denk aan je... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Sterkte @Bor en jij ook vandaag @Myle Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Ja, beroerd en heel naar voel ik me. Maar dat is Uiteindelijk waar ik zelf voor heb gekozen. ik kon ook -niet- drinken. Dat was de meest verstandige optie geweest. Het is rotzooi. Ik voel me niet aangevallen of zoiets. Ik weet zelf best wel een beetje hoe dit werkt. Ghollum. Verslaving is wel hell. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Goedemorgen allemaal Bor, Spannende dag voor jou, maar goed, dat ze toch heel allert zijn Myle, Heb je dan wel een beetje geslapen ? Naar mijn idee heb je de hele nacht lopen spoken, en nu ook alweer van de partij !? Zou er straks nog maar even in duiken als ik jou was Nou, ga een beetje moed verzamelen om de rest van mijn administratie te doen (Alles inboeken) Nog wel een paar uurtjes zoet, schat ik zo in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Dagpact; Rapilos (kom je er ook bij Myle ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Goedemorgen allen. Bor, in gedachte ben ik bij je. Wat Yvonne schreef ondersteun ik. Het is goed dat ze het meteen serieus nemen, maar de uitslag kan evengoed positief voor jou zijn. Laten we daar maar op hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 @rapilos ik heb eigenlijk niet echt geslapen nee. Ik kom wel net terug van medicatie ophalen. Het was verdorie mijn persoonlijk begeleider die dienst heeft. En ze vroeg me of ik had gedronken. Ik zei ja. We hadden een afspraak gepland om 11 uur maar ze zei dat ik beter in bed kon gaan, proberen nog iets te slapen. Ga ik nu maar proberen. Slapen is zo'n ramp. Ik zie mijn beeldscherm niet eens meer helder. Herbelevingen zijn alleen al te duidelijk vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 11 minuten geleden zei rapilos: Dagpact; Rapilos Myle Ik kom erbij ja. Vandaag het voornemen om er niet keihard vanaf te donderen. Ik ben hierover trouwens wel positief. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Probeer toch maar gewoon ontspannen te gaan liggen Myle "dwing "jezelf niet om te slapen, want dat werkt natuurlijk niet Herbelevingen zijn heel naar Als is ze kon weg nemen bij je, dan deed ik het Gelukkig krijg je daar ook therapie voor toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Goedemorgen. Dagpact: Rapilos Myle Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Vandaag klimaatstaking. Mijn dochter gaat er heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden