Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 september 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Wees nu een beetje lief voor jezelf @Lika. Ik herken het. Niet fijn Maar als je een andere oplossing wist voor het moment dan had je die vast wel genomen. Geef jezelf de ruimte, en zeg: Dit deed ik omdat ik me even geen raad wist. Maar nu ga ik er weer voor. Ik denk dat dat alles is wat je nodig hebt op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar, @Lika. Mijn gewicht schommelt momenteel van week tot week met kilo's tegelijk op en neer, en dat komt voornamelijk door "binge-snoepen" zoals ik het maar noem. Als ik eenmaal begin gaat zowat alles dezelfde dag nog op. 4 toetjes, 5 bananen, 3 appels en een zak noten, dat soort hoeveelheden en dat allemaal naast de gewone maaltijden. Dan weer een aantal dagen niks bijzonders tot ik het opnieuw in huis heb gehaald. Maar ik moet zeggen, het wordt langzaam aan iets minder erg. Ik realiseer me dat ik het waarschijnlijk doe om iets te compenseren of zo, net als met dat drinken indertijd. Wordt nog aan gewerkt.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch wel een ding eigenlijk hè, dat compensatie-eten ipv de alcohol. Ik lees het hier regelmatig en merk het bij mezelf dus ook, helaas. Toch een soort leegte opvullen misschien? Ben er nog niet uit, het waarom, maar net als met de drank neem ik me elke dag voor: vandaag niet. Lukt nog niet...

Troostgedachte is steevast: nou ja, ik drink in ieder geval niet. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Sandro:

Nee, ze heeft helemaal geen sushi gehaald. Dat zou helemáál wat zijn zeg, wel voor zichzelf en niet voor mij. Nee, zo is ze nu ook weer niet.

Even een update in de sushi-soap. Mijn vriendin was kennelijk schuldbewust, want appte vanmorgen of ze sushi mee moest nemen vanuit haar werk. Ze komt er vandaag toch langs. Nou, het zal mij benieuwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...