Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Goeiemorgen! Ik ga zo even een paar broodjes maken al ben ik nog wel een beetje duf van medicatie. Ik kan ook het t shirt niet vinden wat ik zoek. Nouja, de kleine tegenslagen van het leven. Verder geen idee wat het weer vandaag gaat doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Goedemorgen Myle. Fijn dat je sliep. Is even blijven liggen suffen ook niet fijn? Heb vrij genomen vandaag. We gaan het weekend weg, dus wil even naar mijn moedertje.Inpakken, WW en de auto legen bij de kringloop. Maar eerst: mediteren en zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Even blijven liggen is niet zo gemakkelijk als ik eenmaal wakker ben. Dan ben ik toch alweer te alert op 'dingen'. Mediteren en vooral zwemmen klinkt heel fijn! Ik ben er al meer dan een jaar over na aan het denken om te gaan zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Gewoon doen. 's avonds zwemmen zou je ook kunnen ontspannen . Ik doe het 's ochtends om mijn dag goed te beginnen. Pas net weer consequent elke dag.Niet nadenken gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Ik heb nogal wat littekens (tgv zelfbeschadiging) waardoor de stap best groot is. Aan de andere kant heb ik juist daarmee ook weleens mensen 'weggejaagd' uit een sauna waardoor we het rijk alleen hadden. Het is wat dubbel dus. Gewoon is het voor mij niet. Er is echt wel een drempel. Al vind ik zwemmen opzich heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Moghu Dames, Hier zo werken. Zin an, zoals gewoonlijk. Myle duik lekker in 't water joh. Gezond en je voelt je als herboren als je eruit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Goedemorgen frummers. Koud nog buiten (5 graden), maar ik denk dat we weer een mooie dag krijgen. Binnen staat een bakje klaar. Bol, lekker werken. Lika, fijn weekend... Myle, gewoon gaan zwemmen meis. Doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Yvonne: Myle, gewoon gaan zwemmen meis. Doen... Ja, eigenlijk wel, ja. Ik zou bijvoorbeeld volgende week woensdag mee kunnen gaan met een groep. Of ik ga alleen. Wat eng!! 20 september 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 goeiemorgen frummers volleyen 50+beurs met zussen etentje en Tineke Schouten als toetje geen idee of ik t leuk vind maar hoog tijd dat ik mn zussen weer eens zie en dit stond op de agenda van 2 ervan, dus we maken er wel wat van. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 voel je je vertrouwd zo kwetsbaar in die groep Myle? Anders eerst een keer alleen op een stille ochtend misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 mijn laptop crasht al dagen, soms na 2 minuten soms na 10 dus ik moet eigenlijk naar de bieb om een paar uur te gaan vergelijken, maar heb amper tijd, zaterdagmorgen pas. en dan misschien zondag naar zoon om met hem samen definitief te kiezen hij heeft er verstand van, ik niet. gelukkig mn telefoon nog als reserve, die doet altijd wèl wat ie moet doen. en afkicken vd pc is ook niet verkeerd heb ik gemerkt........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 15 minuten geleden zei lady jane: voel je je vertrouwd zo kwetsbaar in die groep Myle? Anders eerst een keer alleen op een stille ochtend misschien? Nee in die groep voel ik me nog het minst vertrouwd. Zijn ook vooral of alleen maar mannen. Alleen op een stille ochtend klinkt beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Wat een rotlaptop trouwens lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 ik wil ook graag vaker gaan zwemmen, maar moet daar dan toch wel eerst een stuk voor met de auto en dat houdt me tegen. Vanmorgen heerlijk wakker geworden op een vrije vrijdag, wat een heerlijk gevoel is dat toch. Mooie zomerse dagen voor de boeg! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Dagpact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Goedemorgen Veel te laat naar bed gisteravond, aan het netflixen en dacht steeds nog eentje dan, te spannend. Nu werken en later het huis opruimen en schoonmaken. Succes met de laptop @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Goedemorgen. We hebben mooie dagen voor de boeg Vandaag moet er nog gewerkt worden. Vanuit huis, wat het mogelijk maakt om ook even te gaan hardlopen vanmiddag. Vandaag de bbq aan of wachten tot morgen? Wat een luxe problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 @Smaragd, ik hoop dat het allemaal toch nog mee gaat vallen. Ik duim voor je. @lady jane, aan de ene kant zo jammer dat jouw laptop het begeeft, aan de andere kant: ook wel weer leuk iets nieuws uit te zoeken... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Etty: was dat toevallig 'unbelievable' @Rosee ? Ik heb eergisteren tot half drie zitten kijken:). Nee het was 'the missing' over een jongetje dat is verdwenen. Je moet er even inkomen maar dan wil je ook weten hoe dit afloopt. 'Unbelievable' wil ik hierna ook zien, maar als ik jou zo lees is dat al net zo verslavend 20 september 2019 bewerkt door Rosee Typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Toch dus. Pfff, kan me indenken dat hij spookbenauwd is.@Smaragd, sterkte jongen. Bang zijn is heel normaal, ik hoop dat er een fijne verpleegkundige is die jou gerust kan stellen en bij je is. Gaat allemaal goed komen, maar ohohohoh, wat moeilijk om je over te geven en om vertrouwen te hebben.... ik denk aan je. Bor, lief dat je het even doorgeeft, dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 7 minuten geleden zei Bor: @Yvonne Dat heeft hij zelf gedaan, kijk maar op de dagdraad van gister. Ik zie het nu... toch bedankt Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Een hele goede morgen allemaal, Stralend weer buiten Vanochtend vroeg, hier 11 graden Ik lees bij Yvon, maar 5 graden Wat een verschil he Even wat vogelvoer in het dorp halen straks Plus verse stroopwafeltjes van de markt, voor straks bij de koffie op de tuin Het leven is echt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 1 uur geleden zei Myle: Dagpact: Myle Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Hahaha. wat zullen de vogels smullen van de stroopwafels Rapi Ja, het is nu echt koud 's morgens vroeg hier. Maar 's middags heerlijk in het zonnetje ... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Zo en en nu aan het werk.... fijne dag luitjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden