Lika Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) Goedemorgen allen. Dagpact Lika 17 september 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Goedemorgen frummers. Een heldere hemel en (bijna) volle maan... Buiten is het al licht aan het worden, Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Dagpact Lika Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 lekker Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Jij bestelt die maaltijdboxen van Hello Fresh weer he? Ik heb dat nog nooit gedaan. Ben eigenlijk een beetje bang dat er niet genoeg in zou zitten... Kees is een redelijk grote eter namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Goedemorgen! @Lika ik ben gisteren vroeg mijn bed in gerockt Vandaag wel zin om te werken! Maak er een mooie dag van allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Goedemorgen! Vandaag eerste officiële werkdag. Spannendddd. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Spannend Nancy, heel veel succes, fijne dag.. Smaragd, fijn dat je weer thuis bent. Rustig aan voorlopig dus maar even, die spierpijn zal nog wel even blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Fijn @Sandro. En zonder zin kom je de dag dus ook door. Ook goed om te weten. @nancy zet 'm op en vooral rustig aan voor jezelf. Veel plezier ook! Zwemmen. Zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Goedemorgen allemaal Al heel vroeg op, want straks om acht uur bij de tandarts zijn Krijg een implantaat Bert,zal blij zijn als het achter het achter de rug is Maar zonder kies wil ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Bert moet zijn ; Brrrrr. ( Stomme spellingscontrole ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) Succes Nanc. Moghu mensen, Lekker stom hier zeg. Gisteren de verwarming aan. Hondjes hadden het kkkkkoud. Ga ik naar bed, vergeet de verwarming uit te zetten maar zet wel alle ramen open. Eentje Rapi?????? ze zetten toch een element vast in de kaak? Tenminste bij mij is dat zo. Kliklaminaat wil ik schrijven maar ik bedoel natuurlijk zo'n klikimplantaat. Ben nog niet wakker. 17 september 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 51 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact Lika Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Goeiemorgen. Ik probeer een bericht te typen en wakker te zijn enzo omdat mijn kat languit op me ligt. klaar voor eten/drinken/spelen. Oké Hup! bed uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 28 minuten geleden zei rapilos: Dagpact Lika Yvonne Rapilos Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) Dit wordt dag 10 voor mij en voor de 9e nacht op rij veel wakker geworden 's nachts. Vannacht weer eens gedroomd dat ik mijn studie nog af moest maken (terwijl ik die al lang afgerond heb). Dat is de onzekerheid die de kop op steekt. Maar ik begin wel te genieten van het feit dat als ik om 4 uur of half 5 wakker word, ik nog lekker even om kan draaien! 17 september 2019 bewerkt door Sandro Verduidelijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Dat heb ik ook @Sandro. Toevallig een paar dagen geleden een soortgelijke droom. Ik zat weer in een zaal met 50 andere studenten. Van tevoren nog even snel zoveel mogelijk opsteken van de BINAS. (biologie/natuurkunde/scheikunde). Ik ben geslaagd en het viel mee gelukkig. Maar toch. Ik moest nog natuurkunde en scheikunde en dat waren niet mijn beste vakken. Ik word steeds rond 6 uur wakker en dan denk ik: heerlijk, ik kan nog eventjes blijven liggen. Nu moet ik er wel uit van mezelf. Ook van een lawaaierige grasmaaier trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Hmm. Blijkbaar zie ik er zo moe uit dat ik meteen doorverwezen werd naar mijn bank/bed. (toen ik net medicatie ging halen). Nice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 3 minuten geleden zei Myle: Hmm. Blijkbaar zie ik er zo moe uit dat ik meteen doorverwezen werd naar mijn bank/bed. (toen ik net medicatie ging halen). Nice. Maar zo voel je je niet dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Wel een beetje eigenlijk. Ik heb zo'n 3 uur geslapen vannacht. Maar aan de andere kant, veel meer slaap ik meestal ook niet. Ik haal alleen meestal pas mijn medicatie rond 5 uur. Dan lijk ik tenminste wat meer wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Von, volle maan was 14 september al hoor, hij is alweer aan het afnemen. Vandaag met jarige dochter lunchen. Gisteren zat ze in het publiek vd studentest en was best vaak in beeld, zo raar om te zien heel anders dan bijv. tijdens een volleybalwedstrijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 @lady jane gefeliciteerd met je dochter! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 17 september is het en niet 16..... Van harte @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Zo , alweer terug Was in een half uurtje gepiept Stelt niets voor, zei de tandarts Gaatje boren ( in het bot), implantaat erin schroeven, dopje erop. Klaar ! UUhh, oke dan Dus zit alweer een half uur thuis, met het mee gekregen icepack op mijn wang volgende week de hechtingen eruit, en in januari eerst happen, en drie weken later de kroon erop Een heel traject.., maar goed, dan heb ik ook weer een prachtige kies Dat ik voor dat geld gemakkelijk drie keer op vakantie kan, neem ik dan maar voor lief Jane, gefeliciteerd met je dochter een fijne dag samen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden