Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Woensdag 11 september 2019

Aanbevolen berichten

@Morgon met mij weet je het idd nooit wb diensten :D. Zo wisselend idd. Afgelopen nacht had ik nachtdienst. Morgen een cursus in de middag van een paar uurtjes. Altijd leuk en leerzaam en daarna weer 3 avonddiensten. Werk is mijn gezonde verslaving en daardoor hou ik het niet drinken, nu ook vol. Slappe basis maar het is voor nu voor mij iig een basis.

Wist trouwens niet eens dat jij ook opgenomen was ooit. Ik ook, veel van geleerd en is niet voor niets geweest. Ik blijf dat altijd als heel positief ervaren, ook al ga je de mist in. Je kunt je daardoor wel uit een teveel drinkende periode trekken. En j hulp vragen is lastig maar zou het toch maar wel overwegen. Daar is die hulp ook voor.

Beperk het een beetje nu.....je moet/mag werken morgen. Succes en sterkte. Weet zeker dat je meer kan dan jijzelf nu denkt. Je hebt ook een ruggengraat nodig om eerlijk te zijn en dat ben jij! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een klein beetje wel @knakker.. Da's de harde waarheid. Maar de vraag is vooral: hoe gaan we hier uit komen? Ik eh.. Moet wel stoppen.. In alle eerlijheid ik heb nog 1/4 fles wijn.. En dan morgen super brak en verrot op.. ivm werk.. En jij @knakker? Hoe gaat 't nu met jou? Wat is jouw plan de campagne? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Smaragd:

@Morgon met mij weet je het idd nooit wb diensten :D. Zo wisselend idd. Afgelopen nacht had ik nachtdienst. Morgen een cursus in de middag van een paar uurtjes. Altijd leuk en leerzaam en daarna weer 3 avonddiensten. Werk is mijn gezonde verslaving en daardoor hou ik het niet drinken, nu ook vol. Slappe basis maar het is voor nu voor mij iig een basis.

Wist trouwens niet eens dat jij ook opgenomen was ooit. Ik ook, veel van geleerd en is niet voor niets geweest. Ik blijf dat altijd als heel positief ervaren, ook al ga je de mist in. Je kunt je daardoor wel uit een teveel drinkende periode trekken. En j hulp vragen is lastig maar zou het toch maar wel overwegen. Daar is die hulp ook voor.

Beperk het een beetje nu.....je moet/mag werken morgen. Succes en sterkte. Weet zeker dat je meer kan dan jijzelf nu denkt. Je hebt ook een ruggengraat nodig om eerlijk te zijn en dat ben jij! 

Ja wel fijn en interessant @Smaragd :) En ik snap ook dat je het niet-drinken daardoor beter volhoudt! Uiteindelijk zou het fijn zijn dat te kunnen doen uit een soort van.... Zelf liefde :heart: Ja ik ben opgenomen idd, heb er veel van geleerd ook hoor! Het gaat nu ook best wel goed eigenlijk, maar toch.. Die verslaving.... Tja.. Het sijpelt nog een beetje door helaas. Maar idd, ik MAG werken en daar ben ik heel blij mee. Bovendien vind ik het werk en mijn collega's ook nog eens heel leuk.. Wat kan een mens nog meer wensen? Zucht.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei knakker:

Oeioei, myle en morgon. Zitten jullie nu in hetzelfde nare schuitje als ik?

Ehm, lieve ezeltje. Ik heb je draadje gevolgd en volgens mij heb je het zelf even moeilijk genoeg. Ik heb gedronken ja, wat k*t. Ik vind het nog wel meer dan dat maar als ik voor mezelf mag spreken, ik heb er vooral mezelf mee. Er is (op dit moment) geen kind of ander nauw verwant die last heeft van mijn wel of niet drinken. Nouja, misschien wel mijn kind, eigenlijk. Maar zij weet niet van mij af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaa goed zo @knakker en een paar glazen water erbij. He gelukkig, ik schrok al.

Nu ik dit lees, mis ik het drinken totaal niet.Bijna een afkeer ervan. Na veel drinken de volgende ochtend/middag, de hoofdpijn, hoge hartslag, droge vieze mond/tong. Verlopen kop/wallen. Beroerd op de maag. O nu ben ik wel heel blij dat ik niet drink. Heel gemeen naar jullie maar ik sta morgen lekker wel fris op. Zonder kater, zo een fijn vooruitzicht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei knakker:

ik zit nu aan de cola. er is sprake van enige vooruitgang

Ja @knakker maar ik wil eigenlijk nog steeds (ik ken mezelf een beetje in dezelfde situatie dus sorry dat ik er zo op hamer) een plan de campagne voor morgen horen? Alle vaagheid is voor de Amygdala een reden om een soort van zijpad te nemen richting iets wat minder confronterend is...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Myle:

Ehm, lieve ezeltje. Ik heb je draadje gevolgd en volgens mij heb je het zelf even moeilijk genoeg. Ik heb gedronken ja, wat k*t. Ik vind het nog wel meer dan dat maar als ik voor mezelf mag spreken, ik heb er vooral mezelf mee. Er is (op dit moment) geen kind of ander nauw verwant die last heeft van mijn wel of niet drinken. Nouja, misschien wel mijn kind, eigenlijk. Maar zij weet niet van mij af.

Enneh dat is meteen voor jou wel een reden om meteen eh... Helemaal niet goed voor jezelf te zorgen he lieve Myle? Maar dan heb je het wel een beetje mis want, ook al ken ik je enkel via tekst, zou toch graag zien dat je beter voor jezelf zorgt.. :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg een error melding en kon niet meer op het forum, heel vreemd.

Ik ga slapen, mijn ogen vallen dicht. Met alcohol kon ik de hele nacht door(nep energie)

Sterkte voor jullie allen!!!

Tot morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt als een goed plan @knakker. Heb je dan nu ook niks meer voor het graaien? En, mss belangrijker, morgenvroeg ook niet? Want we weten allen als geen ander hoe dun het lijntje is... De angst en de ratio. Zeker als de angst zo groot is dat het lijkt alsof de ratio eigenlijk helemaal nergens te bekennen is. 1 regel: DRANK is gewoon KLAAR nu. Ga terug naar dat mooie huisje van je... Waarschijnlijk ga je het niet makkelijk hebben morgen Knak, maar je weet.. Je weet wat je hart je zegt :heart: Volg je hart. Stap 1, vind je bastion. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Myle:

Ja @Morgon. Je hebt best wel een punt. Bedankt

Maar @Myle ga je dan ook iets doen met dit punt? haha sorry niet om vervelend te zijn maar ik gun je dat je ook lief bent voor jezelf (iets waar ik zelf dus ook best veel moeite mee heb maar hé) :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe mijn best. Geen alcohol meer in huis iig.

Thanks, ik geniet nu van mijn kat die achter een vlieg aanzit^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed om te horen! :heart: Fijn dat er niks meer in huis is.. Dus morgen weer richting herstel? Ik duik ook zo m'n nest in.. Pff morgen zal de man met de hamer wel het een en ander fijntjes weerspiegelen haha, ahja.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...