lady jane Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 en nu rust pakken Knak slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Klinkt als een goed plan @knakker. Heb je dan nu ook niks meer voor het graaien? En, mss belangrijker, morgenvroeg ook niet? Want we weten allen als geen ander hoe dun het lijntje is... De angst en de ratio. Zeker als de angst zo groot is dat het lijkt alsof de ratio eigenlijk helemaal nergens te bekennen is. 1 regel: DRANK is gewoon KLAAR nu. Ga terug naar dat mooie huisje van je... Waarschijnlijk ga je het niet makkelijk hebben morgen Knak, maar je weet.. Je weet wat je hart je zegt Volg je hart. Stap 1, vind je bastion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 Ja @Morgon. Je hebt best wel een punt. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 11 september 2019 Rapport Share Geplaatst 11 september 2019 1 minuut geleden zei Myle: Ja @Morgon. Je hebt best wel een punt. Bedankt Maar @Myle ga je dan ook iets doen met dit punt? haha sorry niet om vervelend te zijn maar ik gun je dat je ook lief bent voor jezelf (iets waar ik zelf dus ook best veel moeite mee heb maar hé) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Ik doe mijn best. Geen alcohol meer in huis iig. Thanks, ik geniet nu van mijn kat die achter een vlieg aanzit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goed om te horen! Fijn dat er niks meer in huis is.. Dus morgen weer richting herstel? Ik duik ook zo m'n nest in.. Pff morgen zal de man met de hamer wel het een en ander fijntjes weerspiegelen haha, ahja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Slaap lekker @Morgon ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Dankjewel lieve @Myle, hopelijk slaap jij ook oke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 ja morgen weer richting herstel @Morgon.! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 (bewerkt) 7 uur geleden zei knakker: Dat vind ik wel heel lief van jullie. Ik zou ergens ook wel weer de draad willen oppakken. Ik vrees alleen dat er geen draad meer is. Je klinkt weinig gemotiveerd om ervoor te knokken knakker. Toen ik in scheiding lag was ik ook zo'n zielig hoopje ellende dat zat te wachten op een genadeschot. Dat kreeg ik snel genoeg in de gaten dat je er zo niet komt in die houding. "Scheer je ballen"'zoals fleurtje zegt. Ik zou ook vermijden daar te komen aanzakken met een kater. Is niet echt het moment. 12 september 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 @knakker de draad die je zoekt gaat verder dan je huwelijk. Die 2 mannekes zullen er altijd zijn, wat er ook gebeurt. En die hebben jou nodig. Dat is de draad, jouw rode draad, jouw leidraad. Zet hem op vandaag. Schouders eronder en door! Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 19 uur geleden zei Reacher: Kom maar op met die les Gebruiker Quinn is voor onbepaalde tijd geband van dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Ik deed het eindresultaat van de foeterles. nancy en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden