Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Jij bracht iets zachts bij hem naarboven @Jannigje Dat doe je bij mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Alleen: je krijgt me nooit aan de eksters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Dank je lieve @Reacher, daar schiet ik helemaal van vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 1 minuut geleden zei Reacher: Alleen: je krijgt me nooit aan de eksters Hoeft ook niet als ik dan maar niet aan de stadsduiven hoef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zojuist zei Jannigje: Hoeft ook niet als ik dan maar niet aan de stadsduiven hoef. vooruit dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Denk ook nog regelmatig aan Lars. Wat schrikken voor je Fleurtje om het hier ineens te lezen. @Cleo66hoe is het daar? Kun je een beetje ontspannen? @spirit je voelt zelf wel aan wat het beste is. Sterkte en geniet van het lieve beestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 O, onze berichten hebben elkaar gekruist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Welterusten @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 4 dagen droog, op naar dag 5. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Goed gedaan Xenia!!! Heerlijk gewerkt, ook heel goed geslapen dat scheelt een boel. Nu 2 dagen vrij, blijft altijd tricky voor mij. Dat probleem had ik niet met gecontroleerd drinken. Dan wist ik hoeveel en wanneer. Daarom is volledige abstinentie niet goed voor mij uiteindelijk. Als ik uit glij en mij niet aan mijn afspraak hou, van niets. Dan kan ik niet meer stoppen omdat ik dan baal van mijzelf, en mezelf dan wil weg verdoven. Alles is in mijn ogen dan mislukt en verloren. Heel eng hoe dat bij mij werkt. Daarom vind ik het ook zo knap dat iemand, het kan vertellen dat hij/zij een uitglijder had, dat hier komt vertellen en dan meteen weer kan stoppen. Best jaloers op dat iemand dat kan. Al is de aanleiding natuurlijk niet fijn. Ach ja die lieve Lars, onvervangbaar idd. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik meld me droog voor vandaag. Weer een fijne dag, veel gedaan, klusjes, dingetjes geregeld. Morgen weer zo'n dag! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Dat vergat ik gister nog te zeggen, bedankt dat een paar hebben gebeld!! En dat ze er iets aan hebben gedaan. Geeft toch wel de verbondenheid met elkaar hier aan, zo slecht en erg is het nou ook weer niet hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik weet niet of er nog iemand is, maar heb het even lastig. Vandaag dag 7. Ik wil het niet verpesten, Schrijf dus even van me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @Myle niet gaan bestellen nu hoor!!!!!!! Knap, al een week!!! Niet verpesten idd. Kun je wat afleiding zoeken in iets anders dan alcohol? Of slapen...? Of te heftig de trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 36 minuten geleden zei Myle: Ik weet niet of er nog iemand is, maar heb het even lastig. Vandaag dag 7. Ik wil het niet verpesten, Schrijf dus even van me af. Heel goed, schrijf het maar Van je af! Wat maakt het n,.u lastig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Misschien wel grappig om nu te vertellen, nou ja grappig was het natuurlijk niet op dat moment/dat hele gedoe. Ik belde Tactus dus ook en werd 3 keer doorverbonden en steeds was het niet de juiste persoon, die er overging. Toen vroeg de 3e mevrouw aan mij die ik aan de lijn kreeg. Nou vertel maar wat er is, dan noteer ik het en geef het door. Ik ging vertellen wat er gaande was geweest, die bewuste nacht. En toen ik het aan het vertellen was, dacht ik....die vrouw zal wel denken dat ik teveel heb gedronken en het allemaal verzin of overdrijf(dat vulde ik natuurlijk zelf in) . Toen dacht ik, het heeft geen zin. Dus ik kwam bijna niet meer uit mijn woorden, wilde alles zeggen maar lukte niet goed genoeg voor mijn gevoel, wilde het beknopt vertellen, was bijna onmogelijk. Enige wat ik daarna nog kon zeggen was: als U mij niet gelooft dan moet U op het forum kijken haha. Die vrouw zal wel gedacht hebben. Ze ging idd kijken en zou het doorgeven. Als ik er nog aan denk. Schaamte, normaal ben ik heel welbespraakt. Maar er kwam bijna niets zinnigs uit. Ze zal echt wel gedacht hebben. Dat vul ik natuurlijk in, want ze vond het heel erg voor mij en het forum. Zegt al genoeg. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 @Myle ben je er nog? Zoniet dan ga ik slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Hoop niet dat ze aan het bestellen is Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Nee, dat hoop ik ook, dat zou jammer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Wacht nog even een half uurtje, misschien komt ze nog terug. Daarna ga ik slapen, heerlijk uitslapen en morgen iets lekkers koken. Heb net een nieuw recept gevonden(indisch) Slaap lekker zo als je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Geen reactie meer, laten we maar hopen dat dit goed nieuws betekent. Fijn dat jij nog even blijft, dan ga ik nu naar bed. @Myle hou vol @Smaragd welterusten, succes met je nieuwe recept, klinkt al bij voorbaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ga zo ook @Myle ik wacht nog 10 minuten, mijn ogen vallen bijna dicht ondanks dat ik op de koptelefoon luister naar een George Michael remix, keihard volume, Nu Father Figure, hou ervan.. Zal wel aan mij liggen maar als je zo een bericht neerzet, dan ga je toch kijken of er iemand reageert? Nu haal ik weer van alles in mijn hoofd. Maar goed dat is mijn verantwoordelijkheid ook niet. Als je het wil, ga je het toch wel doen. Lees het morgen wel. Voorheen kon ik goed nachten door trekken met alcohol op, zonder trek ik dat niet. Dat is wel een groot voordeel natuurlijk. Niet te begrijpen dat ik dat dan met gemak kon volhouden. Of ik ben gewoon te oud aan het worden, kan ook natuurlijk Hou je zo goed als mogelijk bijeen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ik kijk naar wie er online is............en wie zie ik staan? Steffen, dacht dat hij weg was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden