Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Soort van wakker, goedemorgen. Zo een afspraak over iets werkachtigs, eens kijken wat dat precies inhoudt. Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Gezond2019 Reacher. IJsvogel... Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Toi,toi,hou @Quinn Lieve @bolletjedat is heel lastig voor jou en voor de hond natuurlijk. Moeilijk vind ik altijd met huisdieren dat de afweging wat het beste is, soms zo lastig is te maken. Want ja, ze praten niet... sterkte! Mondhygiëniste was blij vanochtend. Ik ook! Ontstoken tandvlees en paradontoloog heb ik achter me kunnen laten. Als ik er maar aan werk!! Rageren dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goede middag ik kom me weer op de dagpack melden, niet omdat ik gedronken heb maar ik kan er nml niet goed tegen hoe er af en toe heftig hier geschreven wordt zo naar elkaar toe, ik weet natuurlijk niet wat er eerder zich afgespeeld heeft maar nu is het oke en gezellig bolletje triest van je hondje hoe oud is ze en heeft ze pijn, heerlijk regen het ruikt zo lekker, goed voor de natuur de duiven zitten zich te wassen in de goot, raar dat doen ze toch als het heet weer is straks met de honden uit als het wat minder regen want een plu neem ik dan niet mee te lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Welkom weer @Vernis. Ik kan ook niet zo goed tegen die heftigheid, maar ik leer er ook van. Ben met hond aan het schuilen voor de regen. Met cappuccino. Ben ook bij de weight watchers. Bijeenkomsten, delen, milestones. Míjn 5 kilo vandaag! Mildheid, onmatigheid en hoe om te gaan met onmatigheid. Lijkt veel op AA denk ik. Waardevol voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ligt er wel een beetje aan wat je droomt @Bor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 1 uur geleden zei Bor: Hij zal nu ook wel denken... Hihi Haha, dat wil jij niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik heb weekend, wat fijn om dat te kunnen zeggen. Het is wennen, maar wel leuk. Wel moe, maar daar is een weekend voor. Ga dus kalm aan doen en me terug trekken met een boek en een doos chocola. Jannigje, Lika en Clare reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Serious dit..een geile poging om iemand te versieren..we zijn toch geen 12 jaar he @Bor Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Gelukkig niet @Clare dan was dit geen goede plek voor Bor. Ditjes, datjes... Koetjes, kalfjes... Serieuze onderwerpen en wat vrolijk geplaag tussendoor. Wat is je probleem er precies mee? Note: ik weet het, ik ben Bor niet. Maar als andere helft van de flirt vind ik dat ik me ook aangesproken mag voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 hahahahaha.... vrolijke ontucht op de dagdraad Smaragd en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Stilletjes blijven dromen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 En het regentttttttt, eindelijk, al wel meer dan een uur..... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik ben juist wel blij met de droom van Bor, want ik voel me wat bleh en kan wel een lach gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Blij voor je @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Heb vorige week de keukenkast schoongemaakt. Ben nu mijn bureau aan het doen. Fijn. Vanavond: witlof met ham en kaas Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Is er een reden of oorzaak dat je je bleh voelt Lika?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 12 minuten geleden zei Lika: Ik ben juist wel blij met de droom van Bor, want ik voel me wat bleh en kan wel een lach gebruiken Ik hoop eigenlijk niet dat het lachwekkend was, maar een goede lach gun ik je van harte. Maar, witlof? Voelt dat niet gewoon meer blegh? Ik ga straks pannenkoeken bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 26 minuten geleden zei Bor: Nou ja ik heb er helemaal geen (bij) bedoelingen mee hoor. @Quinn ook niet volgens mij, dus volgens mij reageer jij nu zelf als een 12 jarige @Clare Nou ja sorry..@bor jij bracht het naar v oren dat je dacht/droomde van @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Witlof is voor mij geen blegh... ik vind het heerlijk! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik ben vandaag blij met mijn effect op mensen, het is zomaar ineens een dag met een zonnetje geworden. En als je witlof lekker vindt, dan is het een.prima keus @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Love witlof met kaas en ham uit de oven..jammie. @Lika Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Wat een pret: nieuw hok voor onze hamster gekocht.Als je zo'n beestje toch opsluit mag het wel een paleisje zijn.Grappig hoe hij het onderzoekt.Snapt de trappetjes nog niet zo dus stort zich naar beneden Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 En....lekker witlof met ham en kaas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 En het grappige is, je dromen kun je niet beïnvloeden. Ik droomde altijd raar over collegae. Dat ik samen met één van hen kerstspullen aan het kopen was bij de Hema ofzo. Idiote dingen. Lang geleden dat ik me nog iets van een droom kan herinneren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik kwam de kroegbaas tegen in de supermarkt. Oeps. Hij zei: dat is lang geleden.... Uitgelegd dat ik niet meer kan drinken met mn medicijnen. Ik had helemaal geen zin in een gesprek. Gelukkig zei iemand anders me gedag en kon ik het gesprek afronden. Ik ga het ook snel weer vergeten, deze ontmoeting. Bah. Wat een verwoesting, die kroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden