Spring naar bijdragen

4-8-2019

Annie87

Aanbevolen berichten

Lieve allen,

ik ben even niet zo actief op t forum. We zijn al een kleine week op vakantie en hebben geen Wi-Fi. Heel fijn trouwens. Maar dat betekent wel dat ik het forum bijna niet lees. Heb net dat van vandaag even gelezen en zie dat sommigen het moeilijk hebben. Ik ken die onrust maar al te goed. Wat een ellende was dat. Ben zo blij met mn overstap naar diazepam. Als ik dat 2 jaar eerder had mogen doen was me veel ellende bespaard gebleven. Maar achteraf praten is altijd makkelijk. 

Ik voel me redelijk goed. Heb eigenlijk vooral veel last van vermoeidheid. Ik slaap elke middag wel even. Dat is me nog nooit overkomen. Maar ik heb t pas sinds ik volledig over ben op de dia, dus link het daar aan. En ik doe natuurlijk veel meer. Ben de hele dag buiten en veel bezig ipv alleen maar op de bank te liggen

Sterkte.voor allen die het zwaar hebben. Houd vol, het wordt echt beter

Liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei EefjeJ:

Sterkte Jeroen! Waar heb je last van 's ochtends als ik vragen mag? Het komt vaak voor dat de ochtenden erg zwaar zijn... 

Misschien dat je het kunt vergelijken met dat je de avond ervoor flink gedronken hebt en daar de volgende dag een kater van hebt. Maar ik heb die kater dan elke dag. Het is een erg rot gevoel in mijn hoofd. Ik gebruik een middel tegen psychoses waar ik heel goed van slaap, slapen was vroeger een van mijn problemen, maar heeft dus wel als mogelijke bijwerking de kater. Ik woon vlak bij een zwembad, daar ga ik dagelijks 1 km baantjes zwemmen om dat rot gevoel kwijt te raken. 

Jeroen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kannietmeer:

@Annie87Ben superblij voor je meid en je herstel gaat ook echt zo voorspoedig! Dat is gewoon heel fijn. En is je ook heel erg gegund. Ik hoop dat iedereen zo kan herstellen zoals jij. Je bent mij al voorbij als je aangeeft dat je op 80% zit en dat gun ik je echt van harte.

@Cyclad58een slechte nachte en niets ingenomen. Goed gedaan Ad! Laat het maar los. Je mag dat echt doen. De meer je los laat, de minder druk je op jezelf zet en de beter het zal gaan.

@Lightspacer Hi Jeroen, welkom hier. Wat is de reden van je zware ochtend? Als dat normaal is, heb je dan last van depressie of van ontwenning van een benzo? Hoe lang al en wat heb je gebruikt?

@Verbloemen Hoe gaat het vandaag met jou lieverd?

@Lynn86 Hoe is het bij jou in je nieuwe huis? Ben je al helemaal over?

@Wilhelmina Hi Wilhelmina, hoe is het met jou vandaag?

Hey liz @Kannietmeer

We zijn helemaal over naar het nieuwe huis. Het heeft letterlijk bloed zweet en tranen gekost. Ben dagelijks enorm moe. Wat ook weer een wisselwerking geeft met de medicatie. Maar het is een heel fijn huis. Xxxcc

bewerkt door Lynn86
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lightspacer:

Misschien dat je het kunt vergelijken met dat je de avond ervoor flink gedronken hebt en daar de volgende dag een kater van hebt. Maar ik heb die kater dan elke dag. Het is een erg rot gevoel in mijn hoofd. Ik gebruik een middel tegen psychoses waar ik heel goed van slaap, slapen was vroeger een van mijn problemen, maar heeft dus wel als mogelijke bijwerking de kater. Ik woon vlak bij een zwembad, daar ga ik dagelijks 1 km baantjes zwemmen om dat rot gevoel kwijt te raken. 

Jeroen 

Oké dat is vervelend inderdaad, maar wat goed dat je dagelijks gaat zwemmen! Goede uitlaatklep :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei doorbijter:

Lieve allen,

ik ben even niet zo actief op t forum. We zijn al een kleine week op vakantie en hebben geen Wi-Fi. Heel fijn trouwens. Maar dat betekent wel dat ik het forum bijna niet lees. Heb net dat van vandaag even gelezen en zie dat sommigen het moeilijk hebben. Ik ken die onrust maar al te goed. Wat een ellende was dat. Ben zo blij met mn overstap naar diazepam. Als ik dat 2 jaar eerder had mogen doen was me veel ellende bespaard gebleven. Maar achteraf praten is altijd makkelijk. 

Ik voel me redelijk goed. Heb eigenlijk vooral veel last van vermoeidheid. Ik slaap elke middag wel even. Dat is me nog nooit overkomen. Maar ik heb t pas sinds ik volledig over ben op de dia, dus link het daar aan. En ik doe natuurlijk veel meer. Ben de hele dag buiten en veel bezig ipv alleen maar op de bank te liggen

Sterkte.voor allen die het zwaar hebben. Houd vol, het wordt echt beter

Liefs van mij

Wat heerlijk doorbijter!! Geniet nog lekker verder zonder WiFi. Xx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Robbin:

Gaatie nog steeds goed @Leen?

10 uur geleden zei Robbin:

Gaatie nog steeds goed @Leen?

@Robbin ja het gaat nog steeds heel goed. Totaal geen klachten meer. Echt bizar. Ik blijf me verbazen. Vooral dat mijn depressie zo is opgeklaard. Geniet ontzettend van mijn vakantie. Probeer nog wel rustig aan te doen. Ik heb sinds gisteren een halve eraf gedaan in de avond en kijken hoe dat valt. Anders ga ik over op tapering met strips of vijlen. Hoe is het met jou? En voor alle mensen die het moeilijk hebben. Het komt goed!!

bewerkt door Leen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Annie87:

@Kannietmeer en @Cyclad58 of ik heb ernstige geheugenproblemen (die heb ik af en toe ook echt) maar... waar heb ik gezegd dat ik voor 80% minder klachten heb? Ik kan me dat zelf niet herinneren ooit getypt te hebben hahaha, en het is ook niet zo dus ben even helemaal verbaasd? Of ik heb ooit iets getypt en er totaal geen weet meer van? Haha sorry snap er even niks meer van

19 uur geleden zei Annie87:

Owwww zo bedoel je het hahaha 

ja zo kan je het ook bekijken. Alleen zo voelt het niet moet ik zeggen. Ik zou zelf meer zeggen dat ik me 50% van de oude ik voel. Huishoudelijke taken zijn super moeilijk. Sociale contacten nog niet, kom amper de deur uit en nog niet in staat te werken. Maar ik was echt zo slecht dat ik volledige zorg nodig had en zelfs niet meer kon lopen. Dus tja ik leek wel terminaal... maar voel me nog niet 80%. Maar ik snap nu hoe je dat dan zag idd Haha. 

Hoe gaat het met jou? Beetje bekomen van de temazepam? Veel liefs 

Lieve Annie, ik ging af op de opmerking van Ad, aangezien er dagen zijn dat ik geen tijd om alles te lezen. Ging er dus vanuit dat hij zich op jouw verhalen baseerde, maar dat was dus niet zo hahaha. Jammer dat je nog niet op 80% zit, dat had ik je zoooo gegund. Hoop dat het je niet rotgevoel opleverde dat we dit schreven... 
We love you en ik hoop dat je dan snel wel op de 80 % komt. Ik ook trouwens, dat heb ik wel verdiend:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve Annie, ik ging af op de opmerking van Ad, aangezien er dagen zijn dat ik geen tijd om alles te lezen. Ging er dus vanuit dat hij zich op jouw verhalen baseerde, maar dat was dus niet zo hahaha. Jammer dat je nog niet op 80% zit, dat had ik je zoooo gegund. Hoop dat het je niet rotgevoel opleverde dat we dit schreven... 
We love you en ik hoop dat je dan snel wel op de 80 % komt. Ik ook trouwens, dat heb ik wel verdiend:D

Thx Liz, nee hoor. Maar zo moet het niet gezien worden. Ik heb nog 10 verschijnselen die hevig aanwezig zijn. Ik zal niet zeggen hoe afschuwelijk ik me vandaag voelde. Veel wil ik niet meer zeggen maar voor mij voelt het echt nog als overleven. Ik vind het sowieso moeilijk om er een percentage aan te geven. Dit is niet vergelijkbaar met griep. Je voelt je op een heel andere manier ziek. Ik vind dit veel erger. Maar dat snappen denk ik alleen de mensen die het meegemaakt hebben zoals jullie. Dikke kus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...