Duif Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Hallo allemaal, ik wil heel graag stoppen met drinken. Dus ik ga met jullie meelezen en hoop dat dit me gaat lukken. De alcohol wordt een steeds groter probleem en heeft steeds meer een negatieve invloed om mijn huwelijk, maar ook op mijn kinderen. Minderen heb ik geprobeerd maar uiteindelijk val je weer in het oude patroon. En wordt het weer meer en meer. Ik wil dit niet meer, in mijn achterhoofd zit een stemmetje die zegt dat af en toe moet kunnen, maar daar moet ik niet naar luisteren. Ik vind het ontzettend moeilijk. Het voelt alsof het nooit meer gezellig wordt. Op feestjes verjaardagen, dinertjes etc. Maar ik ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Welkom Duif ik heb hetzelfde en ook pas net hier. Welkom en hoop dat je hier de kracht vindt om het aan te pakken. Lukt mij trouwens ook nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Welkom. Die feestjes worden anders, maar dat is misschien maar goed ook. Ik ervaar gezelligheid echter veel vaker op andere spontane momenten. Ook waardevol. Hoe ga je het aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Duif Geplaatst 26 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Ik ga beginnen met het niet meer in huis halen van wijn. Wat er niet is kan ik ook niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Zo is het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Welkom, Duif, en zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 Ha Duif, af en toe, of soms een beetje, was het maar waar, mij is het nooit gelukt. Je schrijft dat drank een negatieve invloed heeft op je huwelijk en kinderen, wat is het toch een ellendig goedje als ik zoiets lees. Laat drank niet afpakken wat van jou is en ga ervoor. Welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 keer het tij en vlieg een juiste toekomst tegemoet welkom hier Duif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Hoe gaat het duif? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Hey Duif, hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden