Spring naar bijdragen

Even voorstellen Myle


Myle

Aanbevolen berichten

Zo naar de koffie/ thee. Om 7 uur. Ik zie er eigenlijk als een berg tegenop. Zou het liefst wegkruipen op mijn appartement. Ik ben nog steeds erg moe. Mijn lichaam is er nog niet. Ik ga het toch maar aan. Onder de mensen zijn. Het blijft eng. Uit mijn comfortzone. 

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo meis. Dat is werken zeg. Maar als je kunt zwemmen zul je merken dat je op een gegeven moment op de golven blijft drijven en meegaat. Je kunt zwemmen,  dus je kunt bijsturen als het nodig is. Dat is een fijn gevoel. Een zeker weten.

Komt vast. Het is nog niet zo ver. Straks wel denk ik. Niet vanzelf.

Je grijpt alles.aan wat helpend is volgens mij. Wow!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika Ik zit hier nu met een compleet niet te aanzien masker op de bank.:lol: Een kleimasker. Haha. Het schijnt goed te zijn voor je poriën en om te ontspannen. 
Het is inderdaad hard werken maar het is te doen. Ik heb mijn doel in zicht. Ik  wil van de rotzooi af.
Het valt me wel zwaar dat er negatief wordt gereageerd hier door sommige gebruikers van het forum. 
Een stootje kan ik best hebben en is niet verkeerd, mar op de persoon af zo negatief, dat vind ik niet fijn. Daar maak ik me boos over.
En ik wil niet boos zijn, nogmaals.
Ik hoop dat dit zichzelf herstelt. We zijn volwassen,
Of we nu 18 of 88 zijn. 

Ik grijp in elk geval alles aan wat me kan helpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dag 5.

Ik vind het erg lastig hoe me te begeven op het forum momenteel. Ik vind het erg onprettig dat ik de sfeer (mede) negatief en/of onveilig bepaal. En eerlijk gezegd snap ik wel waarom ik dat bewerkstellig. Enige 'harde' reacties daarin ook meegenomen.

Ik denk zelf ook dat het leerzaam is om goed na te gaan of het voor jezelf helpend is of niet, op welke personen en berichten je reageert. 

Ik moet wel eerlijk toegeven dat het me raakt allemaal. Ik doe erg mijn best, en bijkomende problemen zijn er nu eenmaal. Daar wilde ik niet over liegen. Ik kan wel de keuze maken om beter en meer bij het onderwerp zelf te blijven. Ik maak fouten maar ik wil er graag van leren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de hond een kort rondje uitgelaten. Buurvrouw wilde voor 9 uur gaan slapen. Wel blij dat ik het heb gedaan. Het geeft me telkens positieve energie. Ook fijn dat ik iets kan doen voor een ander. Nu is de zucht niet weg, maar ik kan niet anders dan gewoon goed zorgen voor mezelf. Thee zetten. Een film op Netflix zoeken. En me overgeven aan het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor Ik heb geen vers fruit in huis, helaas. Het klinkt wel erg aantrekkelijk wat je beschrijft. Wellicht iets om de komende dagen te proberen. Dankje!

@Woodie Ik ben een lezer. En ik kan mezelf (ook) goed terugtrekken met een goed boek in mijn klein "hoekje". 

Voor nu pak ik er een boek bij en ga in bed lezen. Tot ik te moe ben om de pagina's van elkaar te kunnen onderscheiden . Mezelf terugtrekken op een goede manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...