Spring naar bijdragen

Even voorstellen Myle


Myle

Aanbevolen berichten

@Steffen Ik snap nu wel waar je eerdere post vandaan komt, ik had die avond inderdaad weer drank in huis gehaald via IDeal, waar ik niet trots op was/ ben. Ik weet alleen niet waarom dit nu relevant is. Het is niet helpend alleen. En het gaat volgens mij ook niet over waarheidsvinding. 

@Smaragd Dankje. 

Voor nu een goede nacht. Ik oordeel niet, over niemand. Ik hoop morgen gewoon weer er te zijn. Bedankt voor jullie steun allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk ben je er gewoon morgen weer Myle, je laat ons weten hoe dat gesprek ging. Niet gaan afzeggen omdat je brak bent, juist dan wel dat gesprek gaan voeren.

Schrik wel van die 3/4 fles wodka, dat is best heel veel. Dat kun je niet cold turkey doen. Echt niet doen hoor en dan ook die benzo's erbij. Gaat een keer verkeerd.

Laat jullie beiden nu, ik ben moe en ga slapen zo.

Lees je morgen. 

Hou elkaar heel :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten @Smaragd :moon:
Cold Turkey is waar ik me dus ook zorgen over maak. Daarom onder andere ook morgen mijn gesprek. En ik laat het doorgaan. Onder wat voor omstandigheden dan ook. Enne Ik zal @Steffen heel laten hoor:)
Toch? Steffen? 
Ja elke behandelaar kan dit weten. Maar ik moet de aanzet geven. Ik zal niet meer liegen. Eromheen draaien, of wat dan ook.
Ik ben op een punt beland dat het me niet meer lukt.

Slaap zacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Steffen Ik heb je eerder gevraagd hoe het gaat. Meerdere keren eigenlijk. Je reageert met muziekvideo's of lachende smiley's. Het lijkt op ontwijken of op dat het gewoon niet zo goed gaat. Voor nu zou ik willen vragen om eerlijk te zeggen hoe het gaat, of te stoppen te reageren hier.

Edit: Weet dat ik dit niet verkeerd bedoel!

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het moeilijk, morgen het gesprek. 
Nu ben ik ook nog steeds wakker en ik denk niet dat ik nog slaap vannacht.
Ga ergens straks wel even proberen te liggen maar iets houdt me tegen.
Angst, twijfel, vanalles eigenlijk.
Ik probeer het er te laten -zijn-.
Wel fijn dat mijn kat nu op mijn schoot ligt.
Spinnend en genietend, zo'n beestje oordeelt niet. 
Kan heel erg fijn zijn.
Tot morgen iedereen. Wens jullie een goede nacht.
Slaapze. :moon:
Misschien lukt het mij ook nog even, voor dat voor mij zo, beruchte gesprek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Myle, je voorstelrondje van het forum kun je rustig gebruiken.  Als jij dat ok vindt.

Voorlezen is niet mis mee. Het gesprek komt daarna wel. Je doet het heel goed.

Ga maar en vertel. De vragen komen wel. Geef maar antwoord. Help jezelf. Je bent het zo waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het verteld aan mijn PBer. (persoonlijk begeleider). 
Het was eigenlijk een heel fijn gesprek. 
Ze heeft overleg gehad daarna met een andere verpleegkundige, en er is besloten dat morgen mijn psychiater wordt ingelicht. 
Met mijn toestemming overigens.
Er zal geen druk op me gelegd worden (als ik niet wil) wat betreft uc controle of blaastesten. 
Vanaf morgen denk ik verder kijken hoe nu verder.
De toekomst is nu beangstigend, alsof ik controle heb opgegeven.
Terwijl ik juist krampachtig in controle wil zijn, al is het schijncontrole.

Verder voel ik me echt behoorlijk in de war. Weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt de eerste stappen gezet!Hartstikke goed van je.Ik herken het wel zelf alles onder controle willen houden.Vind hulp ook niet zo makkelijk.Misschien wat doen om jezelf af te leiden.Ik doe wat heel onnozels laatste dagen,van die kleurplaten inkleuren gewoon met viltstiften.Hou van schilderen,maar dat vind ik voor nu een beetje teveel gedoe.Sterkte Myle!:rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel allebei:heart:

Ik hou trouwens ook van schilderen maar doe het de laatste tijd niet omdat -teveel gedoe- haha. Ik heb wel van die kleurplaten voor volwassenen geprobeerd maar daar heb ik het geduld dan weer niet voor. Gepriegel. Misschien is het met viltstiften wel beter te doen:)
@Cleo66 Ik wil uiteindelijk ook zover zijn dat drank echt een taboe is en er niet over nadenken om een eerste te nemen. Want, dat kan gewoon niet.
@Manou Echte 'handvaten' zijn niet naar voren gekomen. Ik heb tegelijkertijd ook verteld over mijn eetbuien en compensatiegedrag (boulimia). Ik geloof dat het een beetje veel was. In het gesprek bleek wel dat verpleegkundigen en anderen beter op de hoogte waren dan ik mezelf voorhield trouwens.
Ik ging net om 5 uur medicatie halen bij de late dienst en die vroeg hoe het ging. Ze vertelde vervolgens ook dat ze het wel geregeld konden ruiken. Ze zei dat ze voor nu even niet zo goed wist wat ze voor me kon doen (voor beide dingen) maar dat ik altijd mocht bellen als het niet ging. En aan haar laatste opmerking "Enne, niet teveel drinken he?;)) begreep ik van haar dat ze niet van me verwachtte dus dat ik niks zou drinken vandaag. Maar ze zei het wel op een ondersteunende manier.
Ik denk dus dat de verpleging even afwacht wat de psychiater er morgen van zal zeggen en voor nu even zelf een beetje dingen laten wat het is. Wel voel ik me gesteund. 

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naar om te horen. @Manou Wens jou dan ook veel sterkte met haar.:rose: Zal niet makkelijk zijn als ouder, toezien dat je kind het moeilijk heeft.

Het enige 'grappige' eraan is dat toen ik in het gesprek met mijn PBer zei dat ik dus ook wel soms alcohol expres uitkots, dat ze voorzichtig reageerde met "Oh, nou dat is dan een heel klein beetje positief"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd net gebeld, morgen moet ik bloedprikken. Maakt me enorm zenuwachtig. Bang voor de resultaten.

Het is trouwens ironisch genoeg een jaarlijkse controle die blijkbaar al een paar maanden gepland staat, het heeft niets te maken met het openheid geven. Hoe is het mogelijk.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet gelukt om nuchter te blijven na 12 uur. Zowel met alcohol als met drop. 
Ik baal. Heel erg.

Edit: Ik moest voor het bloedprikken nuchter zijn morgenvroeg. Na 12 dus enkel water. Ik heb er een rotzooi van gemaakt.

bewerkt door Myle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...