Spring naar bijdragen

onze huiskamer 30-4-2019


Robbin

Aanbevolen berichten

Ja heel rustig! Hopelijk een goed teken???

Ik heb gelukkig wel kunnen genieten van ons weekendje weg naar de Veluwe. Het was heel gek, maar normaal gesproken als we weg gingen was ik erg gestrest ervoor en wilde ik vaak ook weer graag naar huis, want dan was ik er alweer klaar mee, was altijd aan het stressen en alles moest perfect. Nu ging ik er echt heen van we zien wel en ik vond het eigenlijk veel relaxter dan alle andere keren, ondanks mijn "slechte zondagochtend". Mijn overspannenheid heeft me toch al een beetje tot inkeer gebracht dat ik de dingen echt anders wil en echt aan mezelf wil werken en vooral aan mijn zelfvertrouwen en dat ik goed ben zoals ik ben :)
Vanmorgen weer bij de fysio geweest voor mijn nek en hoofdpijn, maar de behandeling staat me niet aan. Ik krijg juist meer last, dus dat wordt m niet. Ik weet niet wat hij anders doet dan mijn oefentherapeute, maar het werkt averechts heb ik het idee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robbin goed dat je al 5 Mg hebt afgebouwd. Hoop dat je niet teveel last hebt van de ontwenningsverschijnselen. Bij mij gaat het vijlen en wegen goed, vandaag alleen een mindere dag. Veel trillen van binnen, onrustig en hoofdpijn. Weet dat het erbij hoort maar wel irritant.

@EefjeJ super fijn dat je hebt kunnen genieten van je weekendje weg. Balen dat je meer last hebt na je fysio behandeling. Ik ga donderdag weer voor een acupunctuurbehandeling, bij mij lijkt het te werken. Spieren zijn losser en ben niet meer zo gespannen. Het is alleen jammer dat ik al bijna door mijn vergoeding voor de behandelingen heen ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel last van ontwenningsverschijnselen, maar gelukkig zijn ze tot nu toe goed te handelen. Ja die klachten die je opnoemt komen bekend voor, echt heel vervelend! Heb je al eens dat ontzettend nare soort van trekkend gevoel gehad rond je maag onderkant borst, wat continu aanwezig is en je helemaal gek maakt. Man man man! Ik hoop dat dat je bespaart blijft, en ben blij dat ik er nu ook geen last meer van heb (klop het even af :)). Ik vind het elke dag zo duf zijn door de Diazepam echt een ramp! Ik zou er het liefst vanavond nog mee stoppen maar dat gaat niet op helaas ^_^. Ja die mindere dagen. Ik heb ze vooral als ik de dag ervoor teveel van mezelf gevraagd heb, dus probeer ik daar zoveel mogelijk rekening mee te houden ook al lukt dit vaak niet -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robbin:

Ik heb wel last van ontwenningsverschijnselen, maar gelukkig zijn ze tot nu toe goed te handelen. Ja die klachten die je opnoemt komen bekend voor, echt heel vervelend! Heb je al eens dat ontzettend nare soort van trekkend gevoel gehad rond je maag onderkant borst, wat continu aanwezig is en je helemaal gek maakt. Man man man! Ik hoop dat dat je bespaart blijft, en ben blij dat ik er nu ook geen last meer van heb (klop het even af :)). Ik vind het elke dag zo duf zijn door de Diazepam echt een ramp! Ik zou er het liefst vanavond nog mee stoppen maar dat gaat niet op helaas ^_^. Ja die mindere dagen. Ik heb ze vooral als ik de dag ervoor teveel van mezelf gevraagd heb, dus probeer ik daar zoveel mogelijk rekening mee te houden ook al lukt dit vaak niet -_-

@Robbin ja net alsof mijn maag verkrampt is, heb dan ook het gevoel of ik elk moment kan gaan spugen. Slik sinds dat ik aan de oxazepam ben ook pantoprazol dat zijn maagbeschermers, heb namelijk nog meer medicijnen, bloedverdunners omdat ik 2x een licht herseninfarct heb gehad en plaquenil omdat ik een vorm van reuma heb. Nu heeft mijn maag iets meer rust van al die rotzooi.

Ik snap je helemaal dat je het liefst vandaag nog zou stoppen met de diazepam, ik ben de oxazepam ook echt zat heb er meer last van dan dat het nog wat doet. Herken het ook dat als je teveel gedaan hebt dat je de dag daarna meer last hebt.

Ben zo blij met deze site, zoveel herkenning van klachten en het is fijn dat mensen weten waar je doorheen gaat want ze maken het zelf mee of hebben het meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lieve mensen, 

met mij gaat het intens slecht. Gister te horen gekregen dat mijn man definitief wil scheiden. Ik zou niet weten hoe ik dit ook nog moet doorstaan. Ik voel me al zo vreselijk vanwege de ontwenningsklachten en nu dit er bovenop. Heb alleen maar gehuild, amper geslapen en vannacht en nu ook weer huilen huilen. Ik kan niet meer. Ben al zo lang aan het overleven i.p.v. leven. Voordat ik aan de benzo’s ging zaten er dingen al niet goed tussen ons. Ik wilde daar aan werken maar kreeg door dat ik ziek werd van de benzo’s. Mijn ontwenning is een hel geweest (nog steeds) en nu dit. Ik heb echt geen idee hoe lang ik dit nog trek. Medicatie durf ik niet aan ben doodsbang voor die troep en therapie wil ik niet meer. Gaat de pijn toch niet wegnemen en ze begrijpen geen snars van ontwennen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Annie87,

Wat een kl...bericht en wat een kl...timing van je man. Net nu jij op je slechtst bent. Ik begrijp heel goed dat je het even niet meer ziet zitten. Deze stress kun je er helemaal niet bij hebben. Probeer iemand te vinden waarmee je face to face je problemen kunt bespreken, zoals bolletje ook al aangeeft. Msc de poh bij de huisarts? 

Hoe diep de put nu ook is, weet dat je er echt weer bovenop gaat komen. Hoe lang en hoe zwaar de weg naar boven zal zijn weet ik niet, maar ik weet zeker dat het ooit beter zal worden.

En schrijf hier vooral van je af, wij zijn er voor je. Hoewel ik zelf weinig kijk momenteel omdat we op vakantie zijn, gaat trouwens ook totaal niet, maar dat schrijf ik tzt nog wel.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Annie

Wat een vreselijk bericht zeg...ben er stil van :( Ik snap helemaal dat je het even niet meer weet nu...ik hoop van harte dat er iemand is met wie je kan praten en waar je terecht kunt. Dit levert je veels te veel stress op verdorie...ik wil je veel sterkte wensen en hou vol kanjer! x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Annie87:

Hi lieve mensen, 

met mij gaat het intens slecht. Gister te horen gekregen dat mijn man definitief wil scheiden. Ik zou niet weten hoe ik dit ook nog moet doorstaan. Ik voel me al zo vreselijk vanwege de ontwenningsklachten en nu dit er bovenop. Heb alleen maar gehuild, amper geslapen en vannacht en nu ook weer huilen huilen. Ik kan niet meer. Ben al zo lang aan het overleven i.p.v. leven. Voordat ik aan de benzo’s ging zaten er dingen al niet goed tussen ons. Ik wilde daar aan werken maar kreeg door dat ik ziek werd van de benzo’s. Mijn ontwenning is een hel geweest (nog steeds) en nu dit. Ik heb echt geen idee hoe lang ik dit nog trek. Medicatie durf ik niet aan ben doodsbang voor die troep en therapie wil ik niet meer. Gaat de pijn toch niet wegnemen en ze begrijpen geen snars van ontwennen. 

Lieve @Annie87, wat een rotbericht. Ja, zoiets kletst er dusdanig in dat je meteen naar de bodem schiet. Volstrekt logisch. 
Het is misschien een dooddoener, maar denk alsjeblieft aan jezelf. Probeer te bekijken wat je nu echt nodig hebt. 
Alle sterkte gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie lieve berichtjes! 

Voel me echt afschuwelijk en het versterkt de ontwenningsverschijnselen. Ik laat het maar op me af komen. Net bij mijn moeder wezen praten. Het rare is; wil eigenlijk helemaal niet met vrienden erover praten. Ik ben nog niet zo sociaal vanwege mijn ontwenningsklachten. Normaal zou ik dat wel doen. Dankjulliewel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Cyclad58:

Goed dat je er met je moeder over hebt gepraat, @Annie87
Iedereen heeft een uitlaatklep nodig, blijf er over praten, anders gaat het je wellicht nog meer dwars zitten. Als je het wilt mag je het ook altijd hier van je afschrijven.

Liefs, Ad

Dankjewel Ad :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:unsure:@Annie87 :brokenheart:

Dikke knuffel hoor..... Je weet me te vinden he!  Mag echt! Wat een zware dobber zeg!:rose: Maar je leven is niet over en het gaat echt goed komen. Waarom dit allemaal gebeurd weet ik niet, maar op een dag zal je het omzetten in iets moois, want jij bent een mooi mens! En dat ik dat zie door de berichten heen, terwijl je ook nog heel ziek bent, verteld me dat je in het echt en zonder ontwenning een super leuke vrouw bent. Geloof dat maar! Geloof in jezelf. Je gaat dit echt overleven en je mag hier alles delen met ons.  Goed dat je al met je moeder hebt gesproken. Doe dit vooral niet alleen, maar deel toch zoveel je kan. Ookal zal niet iedereen het begrijpen, dat hoeft ook niet. Als ze je maar steunen en bijstaan. Je verdient dat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kannietmeer:

:unsure:@Annie87 :brokenheart:

Dikke knuffel hoor..... Je weet me te vinden he!  Mag echt! Wat een zware dobber zeg!:rose: Maar je leven is niet over en het gaat echt goed komen. Waarom dit allemaal gebeurd weet ik niet, maar op een dag zal je het omzetten in iets moois, want jij bent een mooi mens! En dat ik dat zie door de berichten heen, terwijl je ook nog heel ziek bent, verteld me dat je in het echt en zonder ontwenning een super leuke vrouw bent. Geloof dat maar! Geloof in jezelf. Je gaat dit echt overleven en je mag hier alles delen met ons.  Goed dat je al met je moeder hebt gesproken. Doe dit vooral niet alleen, maar deel toch zoveel je kan. Ookal zal niet iedereen het begrijpen, dat hoeft ook niet. Als ze je maar steunen en bijstaan. Je verdient dat!

Thx Liz, dit is zo zwaar nu. Dankje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...