Spring naar bijdragen

Zondag 14 april 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Jullie ook goedemorgen Bor, Gewoon en Vol. 
Heerlijk dat hardlopen Gewoon, zou het ook graag weer doen, maar mijn voeten geven aan dat dat niet verstandig zou zijn. 
Bor, dat is toch gewoon rijkdom hè zo'n konijntje in de tuin  :heart:  ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers. 
Buiten is het vredig stil, alleen maar vogelgeluiden....


Dat klinkt wel lief en vredig ja, in onze mensen-oren. Maar feitelijk is dat vogelconcert voor een groot gedeelte alleen maar één grote

scheld- en vloekpartij. De buren waarschuwen dat ze uit de buurt moeten blijven. Daarnaast is het geflirt en  seksistisch gewauwel van de mannen

richting de vrouwen.  Tja... ik vind het ook altijd prettig als die drukte in het voorjaar weer begint. Vredige drukte of zo..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

De zoveeeeeelste sorteer en opruimactie van mijn slaapkamer.

God mag weten hoe slecht ik hier in ben. Traag maar zeker zullen we maar denken. Alles waar ik aan twijfel heb ik in zakken gepropt en naar beneden gebracht. Daar zal ik dan later met dochter nog es effe doorgaan. Waarschijnlijk gaat den helft dan terug nr boven. 

Toen mijn oma stierf hield ik haar zakdoekjes, handschoenen en een aantal truitjes bij. Toen mijn broer stierf een aantal broeken, een trui, een riem en een heleboel sokken. Daarvan heb ik heel lang de sokken gedragen en nog steeds de riem. Toen papa stierf hield ik zijn twee jassen, zijn pyjama, een paar t-shirten, een paar stropdassen, twee truien en een gekleede broek. Ik deed net de koffer open waar alles in zit en snuffelde overal effe aan met t idee dat t nog ergens nr hen zou ruiken. Maar na heel die tijd in de koffer ruikt t gewoon nr de koffer. Van heel t proces is dit t lastigste maar ik hou van oma de zakdoekjes, één truitje en haar zondagshandschoenen. Van broer één broek en van papa een t-shirt en trui. 

Mijn hart breekt terug een klein beetje maar loslaten is één van mijn werkpunten.

T zijn maar spullen maar voor mij zit er een beetje van hun ziel in.

Kan je geloven wat hier verder nog van rommel staat :blush:

Ik wou dit ff neerschrijven. Dit is één van de weinige dingen die ik niet kan delen met zij die dicht bij me staan.

It's all good :rose: 

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...