Spring naar bijdragen

Zondag 14 april 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Heb een goede dag gehad, veel dingen kunnen doen, in mijn eigen tempo. Alles weer op orde, dan kan ik de drukke week redelijk goed handelen. Hou van dit soort dagen. En volgende week meer dan 20 graden, yesssssssss. 

Heftig @Bor En snap dat je razend werd. Wel super dat je zoon en schoondochter naar jou toekomen en zich kunnen uiten. Voor mij ben je dan ook een perfecte moeder/schoonmoeder hierin. Zonder het alleen maar op voor je zoon bv op te nemen, echt top!!

@Reacher beterschap!!! Altijd fijn om je weer even te lezen. Net zoals @fleurtje

@Lika lekker gegeten dus, klinkt echt heerlijk.

Wij hebben bami/mie gegeten met kippendijfilet eerst gemarineerd met limoen en soja saus, paksoi, champignons, prei, ui en heel veel kruiden(Kurkuma, Koriander, kerrie, laos) zo leuk om daar mee te experimenteren, viel goed in de smaak. Kan ik altijd Zo van genieten.

Welterusten voor wie gaan slapen. Ik heb alleen in de middag een herhalingscursus Bhv. Is altijd wel leuk. Reanimatie technieken opfrissen en brandjes blussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Bor:

Mij  zoon huilt. Is verdrietig. Houdt van haar. Andersom idem. Maar ze is verslaafd en wat ziek nu zeg maar. 

Zegt een agent: je kunt er maar beter vanaf zijn. 

Sorry hoor maar dan ga ik door het lint. 

Ja die sherrifs raken soms helemaal afgestompt, hebben ze niet meer in de gaten dat ze met mensen werken. Zonde. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...