nancy Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Halo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Hoi hoi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Goedemorgen frummers. Vrijdag alweer, de weken vliegen... Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. De weken, @Yvonne? De máanden, goh wat gaat het toch snel..... Zon hier, zon en fris. En stil. Vogels en heel af en toe een trein in de verte. Morgen om de tafel over het huis. Financiele plaatje, akternatieven bekijken, maar alles uiteraard tegen het licht van het belang van de kleintjes. Ik ben redelijk rustig nu, nu ik me erbij neergelegd heb dat (als het moet) mijn volledige spaargeld er gewoon in gaat. Noem t slap, maar ik kán het niet anders aangaan. De 10000 euro die ik gespaard had betekent bijna 1,5 jaar langer stabiliteit. Maar wellicht zijn er betere alternatieven, of helpt ook dit niet. Dat kan, en dat zij dan zo. Maar aan mij zal het njiet liggen. Maar.... t is wel weer outofthebox-denken pur sang allemaal. Pff. 5 april 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Goedemorgen Jeetje jopie, wat een bedrag om "kwijt" te raken. Maar wat fijn eigenlijk ook dat je op die manier de helpende hand kan bieden wanneer het het hardst nodig is. "Slap" zou ik dat niet noemen overigens Ik ben aan het werk maar kan me er gewoon niet toe zetten. Overzie de puinhoop even niet geloof ik. Dus even forummen maar. Kopje thee iemand? Én weer verder. Stap voor stap, één voor één. Het wordt vanzelf drie uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Goeiemorgen! Hier schijnt de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 (bewerkt) Hier ook. Vanochtend moest ik de voorruit krabben maar tegen het eind vd middag moet het 16 graden worden. Dan staat de mountainbike op het programma Hondje heeft dr wandeling vanochtend vroeg alweer gehad inclusief zwemmen bij anderhalve graad, tzou voor mij niet hoeven maar het is haar passie. Die laat zelfs een kudde schapen voor wat ie is (dat was eerder deze week, ze gebruiken hier schapen om af en toe de rivieroevers te maaien) als er water in de buurt is gaat ze eerder het water in. Met de burnout gaat het goed. Ik voel dat ik de stresshormonen (cortisol) nou wel kwijt ben (uitgepist?) alleen nu moet het koppie zich blijven houden aan de nieuwe regel "slow the $&@# down!" 5 april 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Ha allen, Hier ook een zonnetje en prachtig lichtgroene blaadjes aan diverse bomen. Wat een mooie tijd is dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Hallo allen ben beetje depressief en weinig fut voor forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Ha Lars, wat vervelend voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Ik val NU in slaap. Lars, hou je taai, lieve man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 april 2019 Rapport Share Geplaatst 5 april 2019 Volledig helemaal stil hier buiten. Dat is nog eens aftrillen van de dag. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden