bumperjim Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Hoi! Gezellig wakker door de vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goedemorgen ook weer wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goedemorgen Duf hoofd en pijn in mijn keel. Vitaminetijd vandaag dus. Maar toch écht eerst even wat koffie. En dan het boodschappenlijstje maar weer eens opstellen. Leuk is dat hè, de vogeltjes druk in de weer. Mijn ouders doen na het kammen van de hond ook altijd de haren tussen de planten leggen. Zie je de meesjes ineens met een snavel vol hondenhaar voorbij vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goedemorgen allemaal Het wordt verdraaid mooi weer volgens mij. Een zonnige zondag. Hm. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goedemorgen frummers. Bakje maar eerst, jeetje wat heb ik geslapen... Ik hoop dat je gelijk krijgt Jopie, hier nog niets wat daarop duidt. Maar wat niet is kan komen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Morninkjes mensen. Ik kan met mijn hondenhaar niets doen, zijn tekort, tja en wol durf ik niet, veronderstel dat ze er met hun pootjes in blijven haken. Heb sinds kort twee vogelhuisjes hangen, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goedemorgen Bolletje, neeeee, géén wol of ander haak- of breigaren hoor, daar kunnen ze inderdaad in blijven haken met allerlei ellendige gevolgen vandien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Dachikal Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Een hele goede morgen allemaal, Alweer een uurtje gewerkt nu even koffie, en dan op, naar de volgende ondanks dat ik gisteren pas om half een thuis was van de verjaardag, nog redelijk fit Wonderlijk, hoe een mens soms in elkaar zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Hier, trouwens nog bewolkt Maar wat niet is, kan nog komen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 hier is de zon helaas net weer weg misschien wel jouw kant op Raps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Ik zit in de zon!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Tuinieren in t zonnetje...doet me goed. Handjes in de aarde, zonnetje op m n bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Niet in de zon geweest. Wel heeeeeeeeeel groot achterstallig schoonmaakwerk verricht. Op een ladder.... brrrr Nu verjaardag. Toch tevreden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Met jongsste op pad geweest en ergens wat gedronken en taart eten en gepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 (bewerkt) 5 uur geleden zei Bor: Kastanje boom, fruitbomen, ze zitten vol knop. De haan kraait langs me heen met vuurrode kam om de dames te imponeren. Pakt de ene na de andere, hoog testeron gehalte waarschijnlijk. Komt vast door de zon. Ja hé hé Bor, wat zou jij doen als je een haan was, die heel de winter met je poten tegen elkaar had moeten lopen en je vleugels voor je ogen? Hij mocht niet eens kraaien, dan werd z'n verenkleed uit getrokken en kon ie niet meer een ommetje maken. Nee meneer haan is blij dat ie weer kan. 24 maart 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 (bewerkt) Welterusten allemaal. Een.op zich fijne dag en "mijn bus" is weer "mijn bus". Wederom bijna 1 april en, hoewel ik het een prettig idee vind dat de camping weer beschikbaar is, het hoeft niet voor mij. Laat mij maar schuiven in dat ding. Wel vraag ik me af wat de voor mij passende vertaling van "mancave" als term voor mijn bus is. "Pothole"?? 24 maart 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 (bewerkt) Ik vind het een giller Jopie! 24 maart 2019 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 Opruimklus gedaan waar ik al jaaaaaren tegenop zag. Gewoon alles (bijna...) weggegooid. Schoongemaakt. Ziet er heel anders uit weer. Verjaardag was gezellig. Ook gebeurd. Morgen werken. Ook goed. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 1 uur geleden zei jopie: Welterusten allemaal. Een.op zich fijne dag en "mijn bus" is weer "mijn bus". Wederom bijna 1 april en, hoewel ik het een prettig idee vind dat de camping weer beschikbaar is, het hoeft niet voor mij. Laat mij maar schuiven in dat ding. Wel vraag ik me af wat de voor mij passende vertaling van "mancave" als term voor mijn bus is. "Pothole"?? Zou toch erge verarming zijn als dit straks allemaal normaal lhtb-praat is? Leve het uit-de-rij dansen! De danseur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 2 uur geleden zei jopie: Welterusten allemaal. Een.op zich fijne dag en "mijn bus" is weer "mijn bus". Wederom bijna 1 april en, hoewel ik het een prettig idee vind dat de camping weer beschikbaar is, het hoeft niet voor mij. Laat mij maar schuiven in dat ding. Wel vraag ik me af wat de voor mij passende vertaling van "mancave" als term voor mijn bus is. "Pothole"?? potluck? gaat mooi met de andere betekenis samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden