Lika Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 @spirit liefs voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 voor iedereen eigenlijk! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Ik ben morgen ook thuis en kan ook meelezen en schrijven. (de hele verhandeling over oud en nieuw heb ik maar weggehaald, ik vond het zelf nogal deprimerend. De samenvatting: ik houd niet van oud en nieuw. Nog niet zoveel hoop en vertrouwen in de toekomst denk ik) Dank je @Lika 31 december 2018 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Welterusten, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Ik ben wél gek op Oud en Nieuw. Altijd al geweest: wat zal het nieuwe jaar mij brengen, allerlei opties liggen open als je het kunt zien en nieuwsgierig naar wat komen gaat. Het voelt voor mij als een nieuwe geboorte. En benieuwd naar wat ik ga doen, is voor mijzelf soms ook een verrassing, haha! Kortom, laat maar komen dat nieuwe jaar! En oh ja, ik ben gék op kijken naar vuurwerk! Ik voel me dan altijd eventjes inténs gelukkig, weet niet waarom maar het is echt zo. En oh ja, ik proost al jaren met nul-komma-nul-bubbels, gewoon te koop bij de supermarkt. Omdat ik die lekker vind. 30 december 2018 bewerkt door nancy Lettertje teveel ingetikt Kohtje en Jan1000 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Mooi @hub1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 10 uur geleden zei nancy: Ik ben wél gek op Oud en Nieuw. Altijd al geweest: wat zal het nieuwe jaar mij brengen, allerlei opties liggen open als je het kunt zien en nieuwsgierig naar wat komen gaat. Het voelt voor mij als een nieuwe geboorte. En benieuwd naar wat ik ga doen, is voor mijzelf soms ook een verrassing, haha! Kortom, laat maar komen dat nieuwe jaar! Mooi @nancy. Eerlijk gezegd benijd ik je hierom. Het lijkt mij fijn om dit te kunnen voelen en zo naar de toekomst te kunnen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden