nancy Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Aaaaaarrrrrggggg.....ik zit zelfs owmb te googlen... ik snapte er niks van! Rupsjenooitgenoeg en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 oké ik snap m hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 De nieuwe nick van oostwestthuisbest lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 en wat betekend die m dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oostwestmijbest Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Het is Oost West Mij Best .. in plaats van Oost West Thuis Best :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 tuurlijk de m van mij best. owmb afkorting daarvan. Nancy dat heet gezichtsbedrog en daar zijn we allebei ingetrapt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 en hoe wil je zelf genoemd worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 of afgekort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 oké dan niet. Tot de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik heb mezelf vandaag een abonnement op Storytel cadeau gedaan. Heerlijk. Op mijn mobiel een paar uur geluisterd terwijl ik gewoon kon rondlopen, dingen doen, bankhangen. Het heeft me heel veel rust gegeven vandaag. Dank u Sinterklaasje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Het is weer voorbij Sinterklaas kan terug naar Spanje. Heb hier aftershave gekregen en een chocoladeletter. De vogels kregen een staaf om in de kooi te hangen en de konijnen ook alleen dan voor konijnen. Ga vroeg slapen heb hoofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Hele dag met vader in ziekenhuis gezeten. Onverwacht. Aiaiai... ben doodop. Hij is er weer uit hoor en veilig terug, maar een (te) lange dag voor mij. Slaap lekker Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Sterkte Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Ik meld me droog af. Heb een heerlijke dag gehad. Blij alcoholvrij noemen we dat. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden