Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 november


MarQ

Aanbevolen berichten

Goeie morgen...... laatste dag v/d maand alweer en nog in de ziekenboeg hier

maar het gaat de betere kant op , gister zelf kippenbouillon gemaakt

en dat doet z'n werk best wel maar nu een nieuw Draadje/Dagpact  

oh ja , droge afmelding voor gisteren , droge dag allemaal !

Dagpact :

MarQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag @Wanderer. Lekker droog nog? 11 December is de dag van je opnamen, hè? Da's nog maar elf dagen "vandaag-drink-ik-niet".. en dan
er tegen aan... Ik kwam destijds nuchter (wel 14 hele dagen..) de kliniek in en dat had verschillende voordelen: ik hoefde niet eerst apart te ontgiften,
ik kwam meteen in de groep waar ik de behandeling mee deed en ik kon vanaf dag één meedoen aan de maaltijden. Mét smaak. En je kunt zeggen
wat je wilt, zowel de brood- als de warme maaltijden waren altijd ruim én smakelijk. Veel cliënten, viel mij op, eten als uitgehongerde wolven als ze
eenmaal een beetje zijn afgekickt en ik was daar geen uitzondering op. Twee keer per week kookten we zelf en daar sloofden we ons ook aardig in uit.
Dat zou ik dus de eerste dagen gemist hebben als ik me nog volgegoten had voor ik naar die kliniek ging.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Sobertje weer thuis. Viel het tot dusverre allemaal wat mee en moet je nog lang 'bijkomen'? Je hebt het allemaal meerdere malen verteld
maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden.. Sterkte en beterschap in elk geval.

Hier is van de week een pallet haardhout gebracht en die staat nu voor in de garage. Steeds met een kruiwagen een lading naar het plaatsje (een
groot woord voor een heel klein plekje 'buiten') brengen, voorzichtig tussen de camper en de Dyane door manoeuvrerend. Een vervelend(saai) en langdurig
karweitje maar dan kan straks in elk geval de auto weer naar binnen. Onze 'bezoekersparkeervergunning' loopt nu rap door z'n 30 uren heen. Maar
morgen nieuwe maand en dan weer 30 parkeeruren tegoed.

Dit was het nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De klus is geklaard en nog anderhalf uur parkeertegoed over. Die vergunning hebben we voor bezoekers, uiteraard. Soms wordt ie een hele maand niet
gebruikt, maar met grote regelmaat wel. We hebben de kleinste vergunning, dus voor 30 uur per maand. Duur zat.
Normaal gesproken in ons geval meer dan genoeg. En normaal gesproken staat onze auto altijd binnen.
Alleen had dat 'gassie' die dat hout kwam brengen dat pallet voor in de garage gezet.. verder mocht (=wilde) hij niet.
Hij had een beetje de pee in dat ie al om had moeten rijden om in onze straat te kunnen komen. Nou ja, was al blij dat onze gebruiksauto niet binnen
stond toen, dat mijn vrouw er mee weg was...

Goed, dit was het nieuwste nieuws. Het laatste nieuws heet dat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...