Spring naar bijdragen

Donderdag 29 november


MarQ

Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

Lika wat fijn dat het weer wat beter gaat met je vader meis. Je hebt best kans dat het geheugen dadelijk weer normaal gaat functioneren hoor. Andere stukken van de hersenen kunnen veel overnemen. Ik heb 2 1/2 geleden een herseninfarct gehad en merk er, buiten wat moeilijk lopen en wat evenwichtsproblemen, niet veel meer van. Ja je houdt er altijd wel iets aan over maar veel verdwijnt weer, zelfs na jaren nog, dus houdt moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je je dat dan herinnert op het moment suprême, dan ook niet vergeten waaróm je op het dagpact staat, hè @Pelle2 ?
Het slechte nieuws is: niets duurt voor altijd. Euforie bijvoorbeeld.
Het goede nieuws is:  niets duurt voor altijd. Dus ook trek niet... :sun::rose:

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit, lieve druktemaker om wat??.. Je lijkt mij wel. Invullen, veronderstellen, uitgaande van zo negatief mogelijk allemaal..
want ja, dan valt het achteraf misschien allemaal wel mee.
Zullen we proberen vanuit een wat positiever startpunt te beginnen? Dat we beginnen met te zeggen: het komt helemaal goed.
En als het niet helemaal komt zoals we dat zouden willen, dat we dan gaan proberen te accepteren dat het nou eenmaal is zoals het is.
En dat we dan vanuit de rust die we daar hopelijk mee vinden, gaan kijken wat we eventueel kunnen doen om dingen alsnog te veranderen? 
Stapje voor stapje?
Zullen we?? :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2018 om 18:42 zei Tatum:

Ik ga nu dieper in mijn problemen. Leer nu alles over vergeving (van mijn moeder). Altijd een blokkade van mij geweest.

Ik geloof niet in een god. Maar voor iedereen die wel gelooft: engelen komen me nu te hulp. Het is tijd om te vergeven zodat ik zelf verder kan.

Ik heb mijn  moeder  vandaag gebeld. Zij staat open voor het gesprek. :heart:

Ik vraag mijn dochter er ook bij. Ook zij heeft verwijten naar mij. Ook zij mag zich dan uiten. :heart:

Super knap dat je dit doet! Pet af! 

Like
  • Ik ben nu nog veel verder. Vergeving moet niet gebeuren als een soort interventie, maar uit liefde. Ik heb mijn moeder net gevraagd om mee te gaan naar de kerstmarkt in Haarlem. 1 van de dingen die mij belemmerde van contact met haar was omdat ze nooit kon meedoen. Ik heb haar nu gevraagd om 1 ding te kiezen en te kopen op de kerstmarkt zodat ze dus actief meedoet. Al kost het maar een euro. Dat was wat ik wilde. Zij wil hier heel graag aan meewerken. :heart:
bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Wanderer:

Nee het is alleen dat ik nog wat over heb, wat opzich al een wonder is want ik heb geen stop. Oh en toevallig ben ik opzoek naar een andere woning :)

Ja maar Wanderer, toevallig of niet, dat verhuizen zal vanmiddag niet meer lukken, denk ik.toch? Waarom gooi je die restjes niet weg als je er zo'n
moeite mee hebt? En dan niet door je keel maar door de gootsteen.. doe jezelf dat 'plezier'.. als het eenmaal weg is voelt dat vaak als een overwinning
op jezelf en als opluchting... tenminste, als je echt niet meer wilt drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...