Lika Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Twee jaar vandaag. Alweer. Veel gebeurd. Burnout, huwelijkscrisis, fulltime werken, andere baan, oude hond dood, nieuwe hond, huwelijk gered ( niet door hond:-), twee jaar rookvrij, meditatie ontdekt, ouders nu in gezondheidscrisis, speel weer toneel. Door alles heen voel ik me tevredener en tevredener worden. Vooral meer zelfvertrouwen, rust en acceptatie zijn daarin de sleutelwoorden. Soms zijn er heus onvrede, onrust en boosheid, maar vanuit een andere basis lijkt het. Zonder jullie had ik me niet zo goed kunnen voelen. Dank! Kyon en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Morning Sunshine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Inspirend begin van de zondag. Sorry BJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Deze is mooier dan die van mij, laten we deze maar gebruiken. Heel erg gefeliciteerd Lika kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Ook hier gefeliciteerd Lika je doet het maar mooi even allemaal. Ik ben net pas wakker schrok er van dat het al licht was Dagpact Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Goedemorgen met ons allen. Dagpact: Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 @Lika, gefeliciteerd met je twee jaar. M'n moeder vandaag achtentachtig jaar. Straks dus knalfeest. Lees: familiereünie van zo langzamerhand allemaal ouwe knarren met grijze koppies, behalve m'n zus want die heeft elke keer een ander kleurtje haar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Gefeliciteerd met je moeder @Kohtje en veel plezier op het feest misschien kun je ook eens je haar kleuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Dank je @Lars. En nee, aan mijn lijf geen polonaise. Ik hou absoluut niet van allerlei versieringen en verfraaiingen aan m'n lijf. Ook geen sieraden, tatoo's, piercings en al dat soort fratsen. Het enige wat mij "verfraait" zijn m'n trouwring, een simpel HEMA horloge en kleding zonder al te modieus gedoe. Zo naturel mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 goeiemorgen frummers, en allemachtig prachtig, achentachtig Koh! Hopelijk een beetje gezond nog? lekker taart straks Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Goedemorgen frummers. Het is grijs buiten. Maar mooi grijs is niet lelijk Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Lika, gefeliciteerd met jouw 2 jaar, mooi meis. Kohtje, gefeliciteerd met de jaardag van jouw moeder, mooi man. En ja Lars, ook ik werd schrikbarend laat wakker, voel me wel héél uitgeslapen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Ik vind het niet zo fijn om laat wakker te worden gevoel dat ik dan een stuk van de dag mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 5 minuten geleden zei Lars: Ik vind het niet zo fijn om laat wakker te worden gevoel dat ik dan een stuk van de dag mis Ik ook, dan is voor mijn gevoel de ochtend al half voorbij... maar we zullen de slaap nodig hebben gehad moet je maar denken Lars.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Goedemorgen allemaal, Hier zeven uur op, want moest werken Nu slaap en moe, want gisteren veel te laat naar bed gegaan Enfin, vanavond maar weer inhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Veel mensen, waaronder ik ook, zouden graag 'gemiste' slaap in willen kunnen halen.. maar ik heb nog nooit een verloren stukje 'wakker' in willen halen door dan maar extra laat naar bed te gaan, voor zover ik me voor de geest kan halen. Daarvoor verheug ik me 's avonds altijd veel te veel op m'n bedje. Ik zou eigenlijk best wel weer eens een gat in de dag willen slapen. Maar zonder nu weer een 'dierendraadje' te willen beginnen moet ik toch zeggen dat m'n honden verhinderen dat ik me 'verslaap'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 16 minuten geleden zei Kohtje: Maar zonder nu weer een 'dierendraadje' te willen beginnen moet ik toch zeggen dat m'n honden verhinderen dat ik me 'verslaap'... Ooit was ik een echt avondmens... ging als ik vrij had pas halverwege de nacht naar bed en kon gigantisch uitslapen... Bij ons waren het niet de honden die ervoor zorgden dan ik op tijd ging opstaan, zij pasten zich naadloos aan aan ons slaapritme, maar de kinderen... Langzaam maar zeker veranderde ik van avond- en nachtmens in ochtendmens.. En eigenlijk vind ik dat veel fijner. Kees is eigenlijk altijd een avond- en nachtmens gebleven, geeft niet, zo hebben wij allebei onze eigen 'eigen uurtjes'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Rapi, kun je tussendoor misschien een half uurtje rusten??? Cleo, heel veel plezier vanavond. Ik denk dat het vanavond een makkie voor je gaat worden.. . Het gaat je lukken, met gemak!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Zonder een dierendraadje te willen beginnen of continueren... Er werd me gevraagd hoe het vannacht ging dus ik moet wel. We hebben een bench van de buren te leen en een kruik. Beide niet gebruikt. Ik ben maar op de bank blijven slapen en Joep heeft geen kik gegeven, alleen trok hij telkens aan mijn dekbed. So far so good, alleen ff denken hoe nu naar stap 2. Kohtje en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 1 uur geleden zei lady jane: en allemachtig prachtig, achentachtig Koh! Hopelijk een beetje gezond nog? Ja, best wel. Alleen sinds een jaartje gehoorapparaatjes waar ze constant mee zit te 'knoeien' en piepen.. en in januari staaroperatie. Verder doet ze nog altijd vrijwilligerswerk (koffie schenken, koersbal leiden, bibliotheek) in het bejaardentehuis waar ze in een aanleunwoning zit en in nog een ander bejaardentehuis. Ze woont en leeft nog geheel zelfstandig, op één keer per week samen eten na.. dus je hoort niemand klagen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 2 uur geleden zei Lika: Door alles heen voel ik me tevredener en tevredener worden. Vooral meer zelfvertrouwen, rust en acceptatie zijn daarin de sleutelwoorden. Wat herken ik hier veel in Lika gefeliciteerd, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Om het on topic te houden, als ik had gedronken had dit allemaal niet gekund. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Naar een tuincentrum geweest mooi om te zien alles in kerstsfeer een houten slee met rendieren met lampjes gekocht voor mijn raam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 (bewerkt) De hele middag zitten $&#%€ met de vaatwasser. Hij stopte de laatste tijd al vaak voortijdig met foutcode afvoer verstopt EN een waarschuwing van de wateraanvoer. Ding eruit gesjord en af en aanvoer gecontroleerd, niks aan te zien. Overigens hadden er twee muizen er hun huisje van gemaakt, niet te geloven, twee lijkjes en een vreselijke hoeveelheid keutels onderin de machine. Daar “heerlijk” mee bezig geweest schoon te maken en toegangsgaten gedicht, toen was het probleem nog niet over. Toen ontdekte ik ineens op de linkerwand binnenin een roostertje dat bij nader inzien helemaal dichtgekekt was. Ik heb er ik geloof wel 50 wattenstokjes bij nodig gehad (hij kon niet open of zo) toen was tie schoon. En ja hoor nou doet ie het weer. Zal wel een circulatie systeem zijn vandaar dat zowel aan- als afvoer zaten te piepen dat er iets niet goed was. Yeah. Geef mij een familiepak wattenstokjes en ik repareer alles wat je wilt Nu een beloningsthee! 25 november 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden