Spring naar bijdragen

Dagdraad 2-11-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Yvonne. Hier piept de zon net even om een donkere wolk heen. Om zes uur vanmorgen bulderde de regen
nog tegen het zolderraam maar toen ik een half uurtje later met de hond buiten liep was het godzijdank weer droog.
Als ik érgens een hekel aan heb dan is het aan met de hond in de stromende regen lopen.. gatverdegatver..
Hond gaat trouwens weer wat beter. Heeft vannacht af en toe een beetje rondgescharreld maar lichte beweging is wel goed
voor hem. Ik draag hem nu uiteraard de trappen op en af, maar eenmaal buiten liep ie redelijk vlot mee. Beetje scheef nog
en pootje optillen gaat niet, maar stukken beter dan gisteren.

Vandaag de sleuteloverdracht van de flat die we nog hadden. Zijn we dáár eindelijk ook vanaf. De afsluiting van een
periode dat het tussen mij en m'n vrouw allemaal niet lekker liep, oorzaak: drank mijnerzijds.

Een goede en/of leerzame dag allemaal. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, tekkels zitten wel in het voorgeslacht, maar ze zijn wat groter, wolliger als ze tegen een trimbeurt aanzitten en vriendelijker.
Ze zijn speciaal 'ontworpen' voor de drijfjacht op wilde zwijnen en klein wild in doornig struikgewas..
Die van ons reageren voornamelijk op scootmobiels en aanhangwagens.. :)

Jij óók je 'momentje' op de boerencamping, jopie. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, nou... maar 61 zit er dus nog wel in, Bor? Mijn ervaring is dat er dagen zijn dat dat ook al oer- en oeroud is.
Daar staat gelukkig tegenover dat dat lang niet álle dagen zijn. Diezelfde ervaring had ik ook al toen ik 30 was.
Met een beetje zorg voor jezelf kun je het nog een heel eind schoppen, Borrie. Dokters kunnen inschattingen maken, jijzelf ook wel min of meer, denk ik,
maar niemand weet hoe ver (naar beide kanten) we er bij die inschattingen naast blijken te zitten.. Dus geef de moed niet op alleen door wat je dokter zegt
en probeer je gezonde verstand mede te laten bepalen wat wel en niet goed voor je is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dit stukje op mijn eigen draadje staan. Kohtje vond deze wel geschikt voor op de dagdraad, dus daarom kopietje hier naar toe.

 

Twee weken geleden heb ik 4 komkommerzaadjes geplant. Was zo'n moestuintje van Appie en ik weet dat bij mij geen enkele plant het overleeft, maar ik wilde het gewoon proberen. De eerste 14 dagen groeide het goed. Van de 4 zaadjes kwamen er 3 uit en er kwamen echt plantjes uit! Op de verpakking stond dat ik minimaal 2 keer per dag water moest geven. Hoeft niet in dat mini potje, maar je mag ook water op het schoteltje leggen.

Eergisteren zag ik ineens dat ze allemaal slap hingen, en het potje was droog dus ik heb er snel water bij gedaan. Vanmorgen waren 2 van de 3 plantjes verschrompeld. Teveel water denk ik. Ik voel me echt vreselijk rot.

Waarom blijven die plantjes toch doordrinken als het niet goed voor ze is?? En toen dacht ik.................sjips:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...