bolletje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Goeie morgen mensen. Er is nog niemand in de kamer zeg, was dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Goeiemorgen Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Dagpact: Lars @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Goedemorgen frummers. Heb heerlijk uitgeslapen. Geen zonnetje nog, maar wat niet is kan nog komen, en als de zon de snipperdag heeft genomen vind ik het ook prima trouwens. Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Goedemorgen Yvonne. Hier piept de zon net even om een donkere wolk heen. Om zes uur vanmorgen bulderde de regen nog tegen het zolderraam maar toen ik een half uurtje later met de hond buiten liep was het godzijdank weer droog. Als ik érgens een hekel aan heb dan is het aan met de hond in de stromende regen lopen.. gatverdegatver.. Hond gaat trouwens weer wat beter. Heeft vannacht af en toe een beetje rondgescharreld maar lichte beweging is wel goed voor hem. Ik draag hem nu uiteraard de trappen op en af, maar eenmaal buiten liep ie redelijk vlot mee. Beetje scheef nog en pootje optillen gaat niet, maar stukken beter dan gisteren. Vandaag de sleuteloverdracht van de flat die we nog hadden. Zijn we dáár eindelijk ook vanaf. De afsluiting van een periode dat het tussen mij en m'n vrouw allemaal niet lekker liep, oorzaak: drank mijnerzijds. Een goede en/of leerzame dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Fijn dat je het af kunt sluiten @Kohtje en ook dat het met je hond beter gaat wat voor hond hb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Fauve de Bretagne. We hebben er twee. De ene wordt als alles goed gaat de 19e zestien. De ander wordt de 10e drie. Moet óók alles goed gaan natuurlijk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Opgezocht soort tekkels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Ja, tekkels zitten wel in het voorgeslacht, maar ze zijn wat groter, wolliger als ze tegen een trimbeurt aanzitten en vriendelijker. Ze zijn speciaal 'ontworpen' voor de drijfjacht op wilde zwijnen en klein wild in doornig struikgewas.. Die van ons reageren voornamelijk op scootmobiels en aanhangwagens.. Jij óók je 'momentje' op de boerencamping, jopie. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Gelukkig jagen ze niet op rolators Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Als je niet te hard loopt niet, nee. Maar als je met je rollator op de vlucht slaat zullen ze enthousiast achter je aan komen... Lars en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Ik ren niet zo hard op dit moment Ik moet douchen wel lekker iedereen de deur uit dus geen gehaast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Douche-se.. Hardlopers zijn doodlopers. Oeps.. d'r zitten hier nogal wat hardlopers, geloof ik. Die bedoel ik natuurlijk weer niet, hè?? (slijm-slijm... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 32 minuten geleden zei Sober: Dagpact er ( nog) niet? Ja hoor die was er al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Oh, nou... maar 61 zit er dus nog wel in, Bor? Mijn ervaring is dat er dagen zijn dat dat ook al oer- en oeroud is. Daar staat gelukkig tegenover dat dat lang niet álle dagen zijn. Diezelfde ervaring had ik ook al toen ik 30 was. Met een beetje zorg voor jezelf kun je het nog een heel eind schoppen, Borrie. Dokters kunnen inschattingen maken, jijzelf ook wel min of meer, denk ik, maar niemand weet hoe ver (naar beide kanten) we er bij die inschattingen naast blijken te zitten.. Dus geef de moed niet op alleen door wat je dokter zegt en probeer je gezonde verstand mede te laten bepalen wat wel en niet goed voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Dagpact; lars sober bor clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Ik had dit stukje op mijn eigen draadje staan. Kohtje vond deze wel geschikt voor op de dagdraad, dus daarom kopietje hier naar toe. Twee weken geleden heb ik 4 komkommerzaadjes geplant. Was zo'n moestuintje van Appie en ik weet dat bij mij geen enkele plant het overleeft, maar ik wilde het gewoon proberen. De eerste 14 dagen groeide het goed. Van de 4 zaadjes kwamen er 3 uit en er kwamen echt plantjes uit! Op de verpakking stond dat ik minimaal 2 keer per dag water moest geven. Hoeft niet in dat mini potje, maar je mag ook water op het schoteltje leggen. Eergisteren zag ik ineens dat ze allemaal slap hingen, en het potje was droog dus ik heb er snel water bij gedaan. Vanmorgen waren 2 van de 3 plantjes verschrompeld. Teveel water denk ik. Ik voel me echt vreselijk rot. Waarom blijven die plantjes toch doordrinken als het niet goed voor ze is?? En toen dacht ik.................sjips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Hihi... lief van je. Maar nou heb ik net gereageerd op je 'voorstel'draad. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Potverdikkie, ik moet nog stofzuigen. Het is vrijdagmiddag. En al half vijf... nou, als een Razende Roeland dan maar even. Voor het oog en voor het weekend.. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 Slaap lekker. Fijn optreden gehad. Nu verheug ik me zeer op mijn bedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden