Spring naar bijdragen

Dagdraad 28-10-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Wel delen met de anderen :) Het is anders nogal veel.

Thanks @Rupsjenooitgenoeg :heart: Je doet het goeoeoeoeoed! Straks ben je een alcohol vrije vlinder :D

Nu snap ik het binnenbandje @bolletje was toch minder enge uitleg dan ik vreesde. ;)

@Lars hoop dat je deze dag goed doorkomt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei jopie:

Er wacht een bus op mij.

Da's één van de voordelen van 'de chauffeur zijn'. :)
Werkse.

Clean Sikstiesiks ook weer terug in Nederland. Zijn we weer zo'n beetje compleet? Kunnen we weer tezamen Niet Drinken of Succesvol Minderen?
Samen staan we sterk. Zeggen ze. Ik ga, denk ik, binnenkort maar weer eens op het 'jaarpact'. Gewoon om erbij te horen. Bij de rest.
't Forum biedt me, inclusief alle ergerlijkheidjes mijnerzijds, een soort van gezelligheid die ik niet helemaal kan verklaren. En ik ga die verklaring niet zoeken.
Gewoon ondergaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje fijn dat je er weer bent. Ik miste je. 

Ik heb dat onverklaarbare gezellige, fijne ook met dit forum. Raar maar waar!

Optreden gehad vanmiddag. Ik had de leiding voor het eerst. Ging goed!

Weer een stapje.... Morgen weer werken na een bijzonder fijne week. Gewoon zo'n weekje dat ''liep''. Werken is okay, maar ik heb zo'n zin in nog meer thuis....Nou ja. Tis ook nooit goed. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net Formule 1 gezien, Max Verstappen heeft gewonnen. Toch leuk. Maar zooooo ongelooflijk vervuilend, deze sport. Eigenlijk raar dat dit soort races gewoon doorgang kunnen vinden, maar goed, heeft denk ik toch wel weer met geld te maken. En dus de macht. Arme wereldbol waarop wij mogen leven. 

Naja. Einde avond, ik ga slapen. Slaap lekker allemaal :moon:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij hier missen? Ik was gewoon een weekje weg, aangekondigd en al. Niets aan de hand hoor.

@nancy , die sport is dan wel vervuilend maar tevens een laboratorium en kraamkamer voor allerlei technische- en verkeersveiligheids- hoogstandjes.
Vakantievliegverkeer is vele malen vervuilender en nuttelozer. Onder Andere...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...