Lika Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Fijne avond. Je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2019 Rapport Share Geplaatst 23 april 2019 Lieverd. Je bent goed bezig. Ik hoop dat je opknapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Rustig aan doen is lastig ja. Je kunt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2019 Dank voor het delen. Boos worden....ik kan het ook niet echt. Maar wat kan het goed doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Fijn voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2019 Ja wat heerlijk om samen thuis te zijn, en met hulp wat meer te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2019 Hou je taai!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2019 Fijn joh! En ook hier kom je weer uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 (bewerkt) Hoi. Groetjes. Morgen weer oncoloog. Spannend. Weer. . Beetje lumc moe. . Had vandaag fijne ontmoeting met Vrienden. Dat is mooi. En lieve telefoontjes. Godezijdank weten ze niet dat ik op een hondenrondje na tot 2 uur vanmiddag op bed lag. En naderhand rond 9 weer lag. Hoeft ook niet. Morgen zkh de oncoloog en donderdag uitslag. Zin in ziekenhuisrust. Effe niks ofzo...lijkt me jofel. Maar ook heel dankbaar. . Slaap goed mensen. Dankbaar dat ik door mag. De 4x kanker en EDS zitten me op het moment niet in de kouwe kleren.lig veel op bed. Veel pijn .doet ook geestelijk veel met mij. Droog staan is soms een klus .maar ik klaar de klus.. Maar ik haak ook wel weer wat en puzzel wat en lees. Heb zelfs vandaag rondje (in de b uurt en " onder toezicht") gefietst op de elobike. Met hondemeisje trots voorop in de mand. Kleine. Hele kleine stapjes. Maar t zijn stapjes. 20 mei 2019 bewerkt door Gast En warrig maar droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Vandaag onderzoeken. Donderdag weet ik meer. De rek is er beetje uit. Voel me lichamelijk een dweiltje al paar weken.maar ja. Komt vast wel weer. Mn forumnaam kon nu beter Somber zijn ipv Sober. Maar dank voor jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Sterkte Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 Hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2019 (bewerkt) Thanks. Was na ochtendje terug. Even lastig dat borstonderzoeken eigenlijk niet gewrnst waren te kort na longoperatie. Maar wat extra zware jongen erin gemikt qua pil na advies ha. Wat een fijne arts is dat. Lief mensen. Jullie support. Nu effe verder hier liggen lezen. Jaja. Lees je goed: liggen. Lui mens dus. Of zoals ze hier zeggen: " ik gaat effe legguh". 20 mei 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Klein updeetje: Wat kreeg ik een fijne berichten gisterrn. Ik heb twee maanden ziekenhuisvrij. Wauw.en Morgen staan er vier maanden. Ben ik erg blij mee. Ik hoef niet meer en wil niet meer. Ik heb twee maanden ziekenhuisvrij. Wauw. Ben een nieuw haakprojectje begonnen. En vier maanden vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 (bewerkt) . 24 mei 2019 bewerkt door Gast Geen idee. Helft weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 Wat fijn sober, echt even rust dus! Heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Fijn Sober! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Nog veel op bed en veel pijn. Maar dankbaarheid overheerst. Lesje geduld . Haha. Er komen weer kleine mooie stapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Fijn je weer te lezen, ik vond je de laatste dagen nogal stil .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Ja klopt. Herstel vraagt veel tijd en geduld. Even meer bed time nodig. Dus minder forum tijd. Maar positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden