Lika Geplaatst 23 april 2019 Rapport Geplaatst 23 april 2019 Lieverd. Je bent goed bezig. Ik hoop dat je opknapt!
Lika Geplaatst 28 april 2019 Rapport Geplaatst 28 april 2019 Rustig aan doen is lastig ja. Je kunt het wel.
Lika Geplaatst 5 mei 2019 Rapport Geplaatst 5 mei 2019 Dank voor het delen. Boos worden....ik kan het ook niet echt. Maar wat kan het goed doen!!
Lonster Geplaatst 8 mei 2019 Rapport Geplaatst 8 mei 2019 Ja wat heerlijk om samen thuis te zijn, en met hulp wat meer te kunnen doen.
kruidenthee67 Geplaatst 10 mei 2019 Rapport Geplaatst 10 mei 2019 Fijn joh! En ook hier kom je weer uit...
Smaragd Geplaatst 24 mei 2019 Rapport Geplaatst 24 mei 2019 Wat fijn sober, echt even rust dus! Heerlijk voor je.
Senna33 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Geplaatst 25 mei 2019 Fijn je weer te lezen, ik vond je de laatste dagen nogal stil ..
kruidenthee67 Geplaatst 4 juni 2019 Rapport Geplaatst 4 juni 2019 Balen dat je situatie nu trek oproept. Goed dat je het opschrijft denk ik. Uitzitten, accepteren...aanvaarden...ja dat is wat je wilt, wat helpend is. Weten dat je er geen ...mee op gaat schieten wanneer je toegeeft aan de trek. En naast het schrijven misschien contact zoeken met iemand van je groep, of maatje? Delen is helen. Ik wens je KMW.
Smaragd Geplaatst 4 juni 2019 Rapport Geplaatst 4 juni 2019 Fijn om te lezen Sober en zo sterk dat jij je zo duidelijk uitspreek wb trek. Knap hoor!
Lika Geplaatst 5 juni 2019 Rapport Geplaatst 5 juni 2019 Blij met het forum. Wilde ik ff zeggen. Soms best reuring, maar ik leer het te " begrijpen". Dit wat je schreef. Dat is een groot handvat en inzicht. Hou vol. You rock en je doet het zo knao!
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2019 Rapport Geplaatst 5 juni 2019 Haha...dat werd tijd Sober Weten, ach dat is niet zo moeilijk..maar als het er om spant, dan Kalmte, moed en wijsheid toe kunnen passen...dat is waar het om gaat. Lukt de ene keer beter dan de andere keer he?
kruidenthee67 Geplaatst 9 juni 2019 Rapport Geplaatst 9 juni 2019 Fijn dat je weer naar je groep kunt. En mooi om te lezen dat je contact met leden hebt. Waardevol en helpend. Ik heb pas een boekje van AA over sponsorschap gelezen. Hoe belangrijk dat is, kan zijn. Gewoon door gaan Sober in t adb proces en het lichamelijke herstel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden