Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 oktober 2018


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Clean66:

Goedemorgen vanaf een tropisch eilandje

Ook vandaag hou ik het droog

dagpact:

ijsvogel

lars

clean66

sara60

Goedemorgen allen, ik doe ook weer mee aan het dagpact! Ging goed gisteren en vooral de late avond viel mee. Vriend was lief en begripvol en ik heb lekker mijn voeten verzorgd. Die mogen nu weer gaan lopen, héél veel lopen, trap op en af, heen en weer als straks het werk begint stoppen we niet meer voor het klaar is ( soort hotel). Nieuwe gasten vanmiddag inchecken, ja is herfstvakantie he. Zie wel op tegen die lichamelijke vermoeidheid dat is een enorme valkuil!!! Gisteren bewust 2 x op de dag rust genomen en dat helpt toch echt. Nou: iedereen een mooie zonnige droge dag gewenst en succes met alles wat je van plan bent! Dagdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart: allemaal.

Ned. verloren? Jammer hoor.

Wij staan op het punt van vertrekken. Een weekje Frankrijk. Het wordt Bretagne. Voor de zoveelste keer.
Mijn vrouw rijdt vooralsnog omdat m'n hand en arm nog niet lekker 'werken' maar het gaat de goede kant op. De pijn is in
elk geval weer 'normaal'.
Tot volgende week allemaal. En probeer het maar zo droog als mogelijk te houden. Doe ik ook.
Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @spirit wat ik gisteren of weet ik veel wanneer ook al zij het is vrijwillgerswerk. Ja ze zullen over je kletsen en ja ze zullen je misschien met de nek aan kijken als je stopt. Sta er boven. Rug recht tieten vooruit en geef ze maar een arrogante blik. Buiten de flat is er vast nog veel te doen. Je deed toch ook vrijwilligerswerk ergens? Laat je nou niet gek maken. Die buurman trap je in zijn kruis als hij niet opdonderen wil. Kies nu eens voor jezelf. Sterkte met de poes niet leuk misschien wel wijs en hoe stom het ook klinkt misschien geeft het ook wat rust. 

Hier zijn ze gebeld door ziekenhuis ik word toch geopereerd en baal daar enorm van. krijg een plaat erin of zo weet het niet zo goed had ook geen zin erin om goed te luisteren. Maandag naar ziekenhuis gesprek met chirurg en naar de narcose dokter dan hoor ik wanneer de operatie is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spiritgelukkig is alles goed afgelopen met de poes. Over het filmpje van @Lars dacht ik gelijk: die zoekt een kater.......:face-icon-small-shocked:

Ik voel me goed, weekend is begonnen. Morgen lekker bezig in mijn huisje.

Net witlof gegeten met wat paprika door de kaassaus. Vind ik een lekkere combinatie. Paprika maakt het lekker fris.

En ik heb genoeg eten in huis voor het hele weekend, dus niet naar de winkel. Prima zo! Ik ga er voor. :)

bewerkt door Tatum
naamsverwijzing toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws spirit! Fijn dat het beestje opgelapt kan worden nog. Hopelijk merk je dat ze snel weer wat beter in haar velletje zit.

En Lars, balen voor je, die operatie :(Ben je vast weer even zoet mee.

Inderdaad lekker weekend (zelfs vakantie) nu. Dochter is bij haar vader dus ik hoef even niet op de klok te leven de komende dagen. Kan ik even een paar dagen aan de slag op mijn eigen tempo. Ben doodmoe, maar ik moet nog even een paar weken door. Gelukkig wel fris en vrolijk en niet brak met wattenhoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt heerlijk. Nieuwe start. Erg aan toe merk ik nu. Geen moment te vroeg dus. Begint ook echt goed aan te voelen die woning.

Koopwoning is verkocht in een dag. Ook héél fijn. Overdracht ergens in december. Laatste losse eindjes van mijn relatie met ex. Eindelijk helemaal los.

Maar huis verkoopklaar maken, nieuwe woning opknappen, 4 dagen werken en dochter alleen opvoeden vereist wel wat jongleerkunsten op het moment. Ik heb wat beslissingenstress ook. Dus ik beslis maar gewoon zo min mogelijk en alleen het hoognodige. Eerst wonen daar, de rest komt wel:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...