Roosje01 Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Goedemorgen allemaal. Fris opgestaan en een frisse doorstart maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Goedemorgen slecht geslapen pijn niet kunnen liggen zoals je zelf wilt liggen. Kan niet naar revalidatie ga met taxi en heb natuurlijk geen idicatie voor een rolstoel taxi. Misschien als ik loopgips heb. Hele week niets doen vind ik ook weer geen prettig vooruitzicht Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Mogguuhh............ zijn we weer "Als maandag een drankje was , dan was het Cola zonder prik" Dagpact Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 @BorOver ex: ik wilde zeker weten of mijn gevoel klopte. En die klopt meer dan zijn woorden. Dagpact Lars MarQ Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Goedemorgen frummers. Een bakje om te beginnen 49 minuten geleden zei MarQ: "Als maandag een drankje was , dan was het Cola zonder prik" Als maandag een drankje was, dan was het bruisend, tintelend water gemengd met wat citroen en sinaasappel: een nieuwe dag, een nieuwe week, nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 @Yvonne, doe maar, met een klein schijfje gember! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Klinkt heftig Sonnet, maar veel hier komen en niet meer afhaken als het een poosje goed gaat... sterkte voor nu even. Lars, wat een pech weer. Geduld dus maar weer, en dat is niet jouw sterkste kant geloof ik hè? Maar het is even niet anders. Misschien van de gelegenheid gebruik maken en toch weer wat gaan tekeken/schilderen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Vooruit dan maar, omdat het maandag is. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Nee weinig geduld en nu al stik chagerijnig ze gaan vast niet blij van me worden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Veel water drinken @Sonnetje en verder is het maar even ondergaan hoe lastig ook en goed eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 (bewerkt) Ik ben nu ook bezig met ex. Het doet pijn. Vandaar dat er meestal 4 jaar tussen exen zit. Om te verwerken. Nu maar naar werk. Helpt altijd 15 oktober 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 8 minuten geleden zei Sonnetje: Ik stond niet droog helaas maar had het redelijk in de hand.... nu niet meer dus weer ff de rem erop. Misschien niet 'ff de rem erop' maar voorlopig helemaal niets meer Sonnetje? Een black out lijkt me heel heftig, en 'redelijk in de hand' klinkt ook niet echt stabiel... Het komt mij voor dat de rem gewoon defect is, dus die is niet te vertrouwen. Niet meer 'rijden' lijkt me een stuk veiliger..... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 (bewerkt) Goeie morgen lieve mensen, Het Sonnetje die toen hoedjes maakte? Mensen ik heb een mooie foto gemaakt van mijn hondjes kijk, hé hoe kan dat nou? De verkeerde kant. Oké nou is het goed. lief hé? 15 oktober 2018 bewerkt door bolletje Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Zoek afleiding Lars, je bent niet mobiel, dus zul jet in een straal een meter rondom jou moeten doen. Met chagrijnig gaan zitten schiet je geen bal op. Wedden dat er zat mogelijkheden zijn? Je moet ze alleen willen zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Goedemorgen Bol, heerlijke foto van jouw knuffels.... En ik ga aan de slag, hoogste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 1 uur geleden zei Sonnetje: Ik stond niet droog helaas maar had het redelijk in de hand.... nu niet meer dus weer ff de rem erop. Vraag om advies; ik heb erg veel last van de afkick nu. Onrust, slecht slapen, paniek. Hebben jullie tips waardoor dat wat minder zo kunnen worden Sonnetje: de afkick duurt 7 dagen. Niet langer. Dan is alles over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Oké Sonnetje. Je schrijft "voorlopig niets". Betekend dat dat je in de toekomst toch wil proberen te gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Goedemorgen @Sonnetje wat rot voor je, misschien sauna en ijskoude douches, vitamines, goed voor jezelf zorgen, naar buiten en morgen voel je je iig een stuk beter. Wat een heerlijke foto @bolletje. En @Lars veel sterkte met je pootje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 @Sonnetje, je schrijft dat je erg onrustig bent, zou dat kunnen komen omdat je telkens aan het onderhandelen bent met jezelf over al dan niet drinken en zo ja, hoeveel dan? Lijkt mij erg vermoeiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Echt even? ;). Misschien maak je het jezelf wel extra moeilijk als je geen duidelijk en helder doel stelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Toch Sonnetje denk ik, dat het beter is om duidelijk te krijgen, wat je wilt anders is het zo halfslachtig. Aan het idee wen je wel (denk ik). Maar ja jij voelt het het beste. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 Hoe is het met Heit Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 2 uur geleden zei Yvonne: Als maandag een drankje was, dan was het bruisend, tintelend water gemengd met wat citroen en sinaasappel: een nieuwe dag, een nieuwe week, nieuwe kansen goeie inkopper van je Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 15 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2018 13 minuten geleden zei Sonnetje: Ja dat is waar maar ik durf niet te zeggen, nooit. Ik heb wel een app en daarin heb ik als Doel gister gezet van 15 tot 30 oktober niets. Daarna weer een nieuw doel. Met ‘echt even’ bedoelde ik meer dat ik nu absoluut geen behoefte heb omdat ik me zo rot voel! Da's een mooi doel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden