Spring naar bijdragen

Ik ben er weer

Pascha

Aanbevolen berichten

Probeer het gewoon. Je kunt plaatsen en datums op het web vinden. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lees van anderen dat het loont om bij voorkeur verschillende groepen een paar keer te bezoeken om een indruk te krijgen.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bob:

Probeer het gewoon. Je kunt plaatsen en datums op het web vinden. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lees van anderen dat het loont om bij voorkeur verschillende groepen een paar keer te bezoeken om een indruk te krijgen.

Dank je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Yana:

Hoi Pascha, vandaag dus weer je eerste alcoholvrije dag, zet 'em op!
Woon je alleen? Heb je alle drank weggegooid (of opgedronken) en ben je er klaar voor?

Ja, mijn eerste dag zit er op, ik heb alles weg gegooid, ik woon samen met mijn man en zoon en onze 4 honden!

We gaan er voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei knakker:

Sjonge, hoeveel er daar wel niet instinken... Tot ik hier ruim drie maand geleden voor het eerst kwam dacht ik dat ik de enige was. Maar welkom hier Pasja, succes met de strijd. Vier honden maar liefst, zijn dat die witte wolven die op je profielfoto staan? Mooie beesten!

dank je, nee ik heb 4 zwarte honden  die veel op wolven lijken! 

13 uur geleden zei Yana:

Woon je alleen? Heb je alle drank weggegooid (of opgedronken) en ben je er klaar voor?

Ja, mijn eerste dag zit er op, ik heb alles weg gegooid, ik woon samen met mijn man en zoon en onze 4 honden!

We gaan er voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-10-2018 om 08:03 zei Yana:

We gaan er voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
Op 1-10-2018 om 08:03 zei Yana:

We gaan er voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...