IJsvogel Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedemorgen. Regen buiten. Kinderen hebben niet zo veel zin vandaag. Ik moet ook nog even op gang komen. Dagpact: IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedemorgen valt me niet mee om alles meteen op te pakken. Nu in discussie dat ik niet naar dagbesteding wil Dagpact: IJsvogel Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Weer wennen Lars...van de vakantie naar het gewone leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedemorgen Lars, ja dat is even een ander begin van de dag dan in de vakantie. Maar die vakantie heb je in the pocket! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Ja maar meteen nu ook 3 hele dagen naar revalidatie andere 2 dagen naar dagbesteding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedemorgen heerlijk buien met onweer gisteren, hoop vanmiddag weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedemorgen allemaal. @Lars, hoe zou jij je dag graag ingedeeld zien? Ze zeiden gisteren op de radio dat in één klap de zomer voorbij was. Maar gisteren was het hier nog volop zomer. De wereld en zelfs ook Nederland bestaat uit meer dan dat kleine stukje rond het Gooi... dat vergeten ze daar nog wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier en nu aan het genieten van de gestaag vallende regen. Gisteren geen drup, nu zijn wij aan de beurt. En inderdaad Kohtje, ik heb wel eens het gevoel dat het noorden niet eens bij Nederland hoort als het weerpraatje gehouden wordt... Lars, tsja jongen , de vakantie is voorbij.... buffelen dus nu weer. En wie weet hoe lekker je het straks vindt die regelmaat.... Oh ja, bijna vergeten, bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Ik zie dat Joop ook weer opgeknapt is... mooi. En ben benieuwd of , nu de webbeheerder de boel gerepareerd heeft ook de avatars weer kunnen worden gewijzigd met een foto??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedemorgen allemaal, Zie dat ik ook niet volledig beveiligd ben Dus maar niet op plaatjes klikken dan Vandaag pas om 11.30 beginnen Client is opgenomen Fijn een ochtend vrij Niet fijn voor de financieen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 35 minuten geleden zei Yvonne: En ben benieuwd of , nu de webbeheerder de boel gerepareerd heeft ook de avatars weer kunnen worden gewijzigd met een foto??? Dat gaat nog steeds niet. Ik kreeg gisteren weer een mail van de moderator dat hij/zij het nogmaals heeft doorgegeven aan de webmaster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Heet dat niet 'door de wol geverfd', @jopie? Busjópie... als je dat een paar keer achter elkaar zegt met de klemtoon op 'jo' klinkt het niet zo positief als dat het volgens mij is.. kruidenthee67 en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Hihi Kohtje, ik moest het echt een tijdje hardop zeggen voordat ik hem snapte Hij is leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 haha, ik zat het hier ook hardop te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Zeg @bolletje, is je computer nog niet boven water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 (bewerkt) virusje te pakken zeker.. 6 september 2018 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goede avond Lekker gewerkt en heel veel gelopen 15000 stappen! Hem eventjes gezien maar hij kwam niet in mijn buurt dus dat was wel lekker Deed me minder dan ik dacht wel blij mee! Fijne avond Hier even lasagna eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Goedenavond, ik schrijf hier weinig meer maar lees nog wel vaak mee. Wat goed @Gypsy 15000 stappen. En vind dat je heel sterk omgaat met je relatiebreuk. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Vind ik ook... supersterk ben je @Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 7 minuten geleden zei Rosee: Goedenavond, ik schrijf hier weinig meer maar lees nog wel vaak mee. Wat goed @Gypsy 15000 stappen. En vind dat je heel sterk omgaat met je relatiebreuk. Ah wat lief. Maar het komt door mijn werk die stappen De relatie breuk? Ja denk dat ik er wel sterker door ben geworden en wellicht wat beter mee om kan gaan omdat ik niet meer drink. Met drinken word je heel emotioneel heel snel nu kan ik meer relativeren Ik weet dat ik nu wel iets kan voelen voor iemand en dat is op zich al heel mooi Probeer positief te blijven Yana en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden