lady jane Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 goeiemorgen frummers, Nancy gefeliciteerd, we komen rond koffietijd meesnoepen hoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen allen tezamen. Wat is juist: tezamen, tesamen, te zamen of te samen? De enige juiste schrijfwijze is tezamen (aaneengeschreven en met een z). (bron: Genootschap Onze Taal) @nancy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En (natuurlijk..??) Gabrielle, Loekie en markie ook. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen jij alleen Kohtje, of schrijf je jijalleen? Kom er maar snel bij dan gaan we tezamen verder en niet meer alleen.. Dagpact: Lars Antoinnette Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Ik schreef tesamen met een 's' maar daar kwamen van die rooie golfjes onder, was dus fout. Huh?? En dan is Genootschap Onze Taal altijd zo vriendelijk om me uit te leggen hoe en waarom ik het dan wel behoor te schrijven. Zo leer ik op m'n 61e vaak nog dingetjes die ik altijd fout doe en nooit bij stil sta. Net als lang geleden 'sowieso'.. Had me eigenlijk nooit afgevraagd hoe je dat nou eigenlijk schrijft.. tot de computer z'n intrede deed in m'n leven met die rooie golfjes.. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Een hele goede morgen allemaal, Een tijd niets van me laten horen, maar ja, druk..druk Inmiddels een nieuwe keuken Mooi geworden ! Gisteren bijna 10 uur achter elkaar gewerkt Vanochtend vrij, alleen vanmiddag 3 uurtjes werken Eigenlijk mijn vrije dag, maar heb me toch over laten halen, bij iemand om de 3 weken, drie uurtjes enfin, voor niets gaat de zon op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Dagpact; Lars Antoinette Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 (bewerkt) Dagpact; Lars Antoinette Rapilos Zonnig ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Heb het moeilijk nu (vooral met het niet roken) dus doe ik hier voor beide mee aan het dagpact. Vandaag laat ik de eerste(n) staan. Geen drank, geen nicotine. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nancy gefeliciteerd! 4 september 2018 bewerkt door Zonnig nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 't Is weer warm en zonnig. Dan loopt het forum niet. Ik heb alleen van lady jane een aan zekerheid grenzend vermoeden waar ze uithangt. Maar wat doet 'de rest' als het zo warm is? (Ik ben gewoon thuis m'n gewone dingen aan het doen. Waaronder regelmatig kijken of er hier al weer iets te reageren valt... ) (En ja hoor, zelfs nu er niets (o, sorry Zonnig) te reageren valt, reageer ik.) Al typend zag ik de (mini???)noodkreet van Zonnig hierboven. @Zonnig, sterkte ermee. Laat je vermelding op het dagpact een hulp voor je zijn!! Morgen ben je blij dat je gisteren niet hebt toegegeven aan je 'zin in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Mwah, hier regent het en ik doe vandaag computerwerk thuis. Heb moeite me te focussen en maak regelmatig uitstapjes naar hier of facebook enz. Oh en ik heb ook al een badkamerkastje opgeruimd, dat leek ook opeens heel belangrijk Nou, hup.... AANDESLAG!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Mwah, hier trekt het nu ook aardig dicht. Ik stel m'n aan zekerheid grenzende vermoeden voor wat betreft lady jane maar bij tot aan onzekerheid grenzende vermoeden. Ik heb altijd het idee dat als het hier mooi weer is, dat het dan overal mooi weer is. Idem dito met 'slecht' weer. Stom hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Nog lekker de korte broek aan. Morgen naar revalidatie begin hem te knijpen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 En hier een heerlijk zonnetje Gewerkt vanmiddag, en nu totaal geen energie meer Ik wil met pensioen ! Enfin, volgende week twee weken vakantie Yes ..kan me niet eens meer heugen wanneer de laatste keer was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Welkom thuis Lars! ik ben al weken aan sukkelen met schimmel op handen en voet. Sinds gisteren toch maar aan orale behandeling gestart omdat er overal op romp plekken komen.Ik hoop dat daardoor mijn lijf even goed opgeschoond wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Saunadag Koh ook redelijk voorspelbaar op dinsdagen. Was erg warm er liepen heel wat mensen uit de opgietingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Dank jullie wel voor de felicitaties! Hier uit lunchen geweest met mijn man en lekker genoten van het schitterende warme zonnige weer. Nu voorbereiden voor weer de eerste werkdag morgen. Fijne avond allen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Gaaf Cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 44 minuten geleden zei Cleo66: Ik ben Net gebeld , mag op sollicitatie gesprek . Zit helemaal te shaken. Open sollicitatie gestuurd , meteen raak . Leuk! Wat voor functie? Succes in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Nancy, gefeliciteerd ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Nancy Tuurlijk, gefeliciteerd ! En hier, dagpact geslaagd Welterusten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Happy birthday Nancy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Vanavond voor het eerst in 7 jaar hardgelopen, nou ja meer sukkeldrafje, maar toch. Ben aan trainen voor 4 mijl die in april 2019 hier plaatsvindt. Dit in kader van weddenschap die ik ben aan gegaan in volstrekt nuchtere toestand. Het moet niet gekker worden zeg. Kreeg wel naar me toegeworpen dat ik liep als een wijf. Niet wetend dat ik dit als een groot compliment beschouw lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 nog ff en wordt naar je gefloten meis, Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Ik ben aan vakantie toe......ach,ach,ach doodop na 2 dagen! De overgang van niets naar alles is te groot. Komt wel goed. Kon vannacht ook niet slapen... Wel op hele leuke plek uit eten geweest. En ook leuk gewerkt hoor.Slapen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 6 september 2018 Rapport Share Geplaatst 6 september 2018 Op 4-9-2018 om 22:50 zei Cleo66: Baliemedewerkster bij sportcomplex annex zwembad Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden