Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 september 2018

NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen tezamen.

Wat is juist: tezamen, tesamen, te zamen of te samen?
De enige juiste schrijfwijze is tezamen (aaneengeschreven en met een z).

(bron: Genootschap Onze Taal)

@nancy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.:rose::sun::rose:
En (natuurlijk..??) Gabrielle, Loekie en markie ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schreef tesamen met een 's' maar daar kwamen van die rooie golfjes onder, was dus fout. Huh?? En dan is Genootschap Onze Taal altijd zo vriendelijk
om me uit te leggen hoe en waarom ik het dan wel behoor te schrijven. Zo leer ik op m'n 61e vaak nog dingetjes die ik altijd fout doe en nooit
bij stil sta. Net als lang geleden 'sowieso'.. Had me eigenlijk nooit afgevraagd hoe je dat nou eigenlijk schrijft.. tot de computer z'n intrede deed
in m'n leven met die rooie golfjes.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Een tijd niets van me laten horen, maar ja, druk..druk

Inmiddels een nieuwe keuken
Mooi geworden !
Gisteren bijna 10 uur achter elkaar gewerkt
Vanochtend vrij, alleen vanmiddag 3 uurtjes werken
Eigenlijk mijn vrije dag, maar heb me toch over laten halen, bij iemand om de 3 weken, drie uurtjes
enfin, voor niets gaat de zon op he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact;

Lars

Antoinette

Rapilos

Zonnig

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb het moeilijk nu (vooral met het niet roken) dus doe ik hier voor beide mee aan het dagpact.

Vandaag laat ik de eerste(n) staan. Geen drank, geen nicotine.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nancy gefeliciteerd! :rose::musicnote::rose:

bewerkt door Zonnig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is weer warm en zonnig. Dan loopt het forum niet. Ik heb alleen van lady jane een aan zekerheid grenzend vermoeden waar ze uithangt.
Maar wat doet 'de rest' als het zo warm is?
(Ik ben gewoon thuis m'n gewone dingen aan het doen. Waaronder regelmatig kijken of er hier al weer iets te reageren valt... :))

(En ja hoor, zelfs nu er niets (o, sorry Zonnig) te reageren valt, reageer ik.)

Al typend zag ik de (mini???)noodkreet van Zonnig hierboven. @Zonnig, sterkte ermee. Laat je vermelding op het dagpact een hulp voor je zijn!!
Morgen ben je blij dat je gisteren niet hebt toegegeven aan je 'zin in..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, hier trekt het nu ook aardig dicht. Ik stel m'n aan zekerheid grenzende vermoeden voor wat betreft lady jane maar bij
tot aan onzekerheid grenzende vermoeden.
Ik heb altijd het idee dat als het hier mooi weer is, dat het dan overal mooi weer is. Idem dito met 'slecht' weer. Stom hè? :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom thuis Lars!

ik ben al weken aan sukkelen met schimmel op handen en voet. Sinds gisteren toch maar aan orale behandeling gestart omdat er overal op romp plekken komen.Ik hoop dat daardoor mijn lijf even goed opgeschoond wordt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond voor het eerst in 7 jaar hardgelopen, nou ja meer sukkeldrafje, maar toch. Ben aan trainen voor 4 mijl die in april 2019 hier plaatsvindt. Dit in kader van weddenschap die ik ben aan gegaan in volstrekt nuchtere toestand. Het moet niet gekker worden zeg. Kreeg wel naar me toegeworpen dat ik liep als een wijf. Niet wetend dat ik dit als een groot compliment beschouw:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...