Spring naar bijdragen

Zondag 2 september 2018


Lars

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei Reacher:

Jannigje heeft eerste keuze :)

images?q=tbn:ANd9GcTUhUfeTLMLlJ3YsViMeoV

Het ziet er lekker uit @Reacher, alleen is de eetlust me een beetje vergaan.  Mijn dierbare vriendin belde net dat haar vader is overleden. (Heel) onverwacht schiet ik meteen in mijn gevoel van toen mijn eigen vader overleed. Nu maakt zij het mee en Ik voel me machteloos en verdrietig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat spijt me voor je vriendin en ook voor jou @Jannigje Machteloosheid en verdriet vind ik moeilijke emoties om te voelen.

Tegelijkertijd: verdriet om het verlies van een geliefde is ook een blijk van je liefde voor degene. De machteloosheid voel je naar je vriendin toe? Je zou haar willen helpen omdat je om haar geeft?

Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat je verdriet en machteloosheid voortkomen uit liefde voor je vader en voor je vriendin.  

Je voelt liefde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Jannigje :lips: moeilijke gevoelens. 

Weer thuis. Moe maar voldaan. Morgen weer aan de bak. Zin in en geen zin in. Het kost zo veel tijd werken.

Misschien kan ik het een beetje anders inrichten. Ik wil zoveel!

nou ja. 

Lars ook weer terug morgen. Fijn.

@Sandro Hoe ging het vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Dat spijt me voor je vriendin en ook voor jou @Jannigje Machteloosheid en verdriet vind ik moeilijke emoties om te voelen.

Tegelijkertijd: verdriet om het verlies van een geliefde is ook een blijk van je liefde voor degene. De machteloosheid voel je naar je vriendin toe? Je zou haar willen helpen omdat je om haar geeft?

Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat je verdriet en machteloosheid voortkomen uit liefde voor je vader en voor je vriendin.  

Je voelt liefde.

Klopt helemaal! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...