Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goedemorgen ridders en prinsessen enzovoort. Vandaag nog een dag warm geen dagbesteding hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goedemorgen Geen zwembad neergezet bij jullie Lars? Nog 1 dag en dan normalere temperaturen ik kijk ernaar uit. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Er is een klein badje om af te koelen Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goeie morgen ridder op het witte paard. Wil je me even wakker komen kussen? ik lig tussen die struiken daar. Doe er maar rustig je tijd over hoor, ik heb geen haast Moghu mensen. Gypsy, Lars en Lika reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Pffff, heb me verslapen, en niet zo'n klein beetje ook... Jammer, want had vanaf half zes de boel goed tegen elkaar open willen zetten zodat alles lekker af kon koelen. Afijn, vanaf morgen zou het toch al minder warm worden als ik de media mag geloven. Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goedemorgen. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Mogguh. Straks naar het zkh. Zie er tegenop. Ben al voor opvang voor t hondje aan t informeren . Nog niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 10 minuten geleden zei Francoise: Goedemorgen, ik schaar me maar bij de prinsessen dan Dag pact : Françoise @SophieS Sophie doet mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Sterkte @Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 (bewerkt) Voel me hondsberoerd, maar straks de bus nemen. Lijkt me beter dan rijden. Ik zit er zo doorheen. Linke soep zodra ik weer thuis ben hondje uitlaten en mn bed weer in 7 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Lente kan jouw hondje met andere honden en katten overweg? En als dat zo is is er dan een mogelijkheid het hondje richting Helmond te brengen? Dan is het van harte welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Bolletje, wat een lief aanbod. Mijn hondje is opgegroeid met een katje. En ze kan goed met andere hondjes. Soms in eerste instantie bang voor grote honden. Maar als ze even went gaat dat ook goed. Het is alleen erg ver bij mij vandaan. Ik woon vlakbij leiden. Maar superlief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 En hoppa.... weer oude meuk naar de kringloop gebracht. Het kost me bijzonder veel moeite, maar... ik doe het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Sterkte voor wie aan het werk is of moet. Met velen hoop ik ook dat dit de laatste dag zo is. Ben net terug van het zkh. Goede nieuws is dat ook het weefselonderzoek goed was. Daar erg blij mee. Wel operatie, maar niet spoed. Dus ik ga dat traject gelukkig anders in. Arts wilde wel dat ik eerst meer opknap qua schildklierwaarden. Die vond ze bedroevend laag. Dus geen haast. Wordt waarschijnlijk oktober. En nu doe ik ff niks. Ff boekje op bed en ventilator een tandje harder. Luxe dat dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Goed nieuws @Lente. ik doe verder ook niets meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Ja, operatie is niet leuk, maar dolblij dat het geen foute boel was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Hoi Hoi, even een groet uit Zuid Zweden. Toch maar overgestoken vanuit Denemarken i.v.m. de gigantische mogelijkheden qua vrij kamperen. Ook hier warm maar altijd zwemwater in de buurt. En die ongelooflijke rust en stilte.. Eind van de week weer naar huis, maar het voelt of we al maanden weg zijn. Tot later allemaal. smart en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Leuk dat je even langskomt, @Kohtje. Fijne vakantie verder. Zweden schijnt prachtig te zijn. Lekker genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Deze zitten echt lekker @Francoise Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 (bewerkt) Hallo, Jim ik vond je reactie top en ontwapenend. Respect voor je uitleg dat wilde ik nog wel even neerzetten/laten weten aan je. Heerlijk gezwommen maar vanavond ga ik net als Lars wel een regendansje doen, komende nacht gaat het hier regenen. echt nodig. Gras is geel, bomen hangen verlept naar beneden, gillend om water. Gewoon een paar leuke fikse regenbuien en dan daarna weer een zonnetje met 22 graden:) Fijne avond allen. 7 augustus 2018 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 wat een vieze onderbroek Lars!!!!!!!!!!! Gatver haha Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Ik zweer tegenwoordig van de boxer shorts van action zitten lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Ik ga straks een ijsje halen bij de toko , vlakbij. Even vieren. Yoghurtijs. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden