Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Pffff, heb me verslapen, en niet zo'n klein beetje ook... 
Jammer, want had vanaf half zes de boel goed tegen elkaar open willen zetten zodat 
alles lekker af kon koelen. Afijn, vanaf morgen zou het toch al minder warm worden als ik de 
media mag geloven. 
Eerst maar een bakje 
1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor zero cola  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me hondsberoerd, maar straks de bus nemen. Lijkt me beter dan rijden. Ik zit er zo doorheen. Linke soep

zodra ik weer thuis ben hondje uitlaten en mn bed weer in

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, wat een lief aanbod. Mijn hondje is opgegroeid met een katje. En ze kan goed met andere hondjes. Soms in eerste instantie bang voor grote honden. Maar als ze even went gaat dat ook goed. Het is alleen erg ver bij mij vandaan. Ik woon vlakbij leiden. Maar superlief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte voor wie aan het werk  is of moet. Met velen hoop ik ook dat dit de laatste dag zo is. 

Ben net terug van het zkh. Goede nieuws is dat ook het weefselonderzoek goed was. Daar erg blij mee. Wel operatie, maar niet spoed. Dus ik ga dat traject gelukkig anders in. Arts wilde wel dat ik eerst meer opknap qua schildklierwaarden. Die vond ze bedroevend laag. Dus geen    haast. Wordt waarschijnlijk oktober. 

En nu doe ik ff niks. Ff boekje op bed en ventilator een tandje harder. Luxe dat dat kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hoi, even een groet uit Zuid Zweden. Toch maar overgestoken vanuit Denemarken i.v.m. de gigantische mogelijkheden qua vrij kamperen. Ook hier warm maar altijd zwemwater in de buurt. En die ongelooflijke rust en stilte..

Eind  van de week weer naar huis, maar het voelt of we al maanden weg zijn.

Tot later allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Jim ik vond je reactie top en ontwapenend. Respect voor je uitleg dat wilde ik nog wel even neerzetten/laten weten aan je.

Heerlijk gezwommen maar vanavond ga ik net als Lars wel een regendansje doen, komende nacht gaat het hier regenen. echt nodig. Gras is geel, bomen hangen verlept naar beneden, gillend om water. Gewoon een paar leuke fikse regenbuien en dan daarna weer een zonnetje met 22 graden:)

Fijne avond allen.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...