Nietmeer Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Nietsdoen is doooooodvermoeiend. Ik neem daarna altijd een dagje rust. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Mijn benen zitten ontzettend in de zon. Helpt geen bal. Ketst gewoon terug dat zonlicht ofzo. Heb last van ‘bah’ -ik-moet-huilen gevoel. Is dit nu alles? Is dit het? Voel me in de steek gelaten, te kort schietend, overbelast en ongezien. Ik wil opgevangen worden, getroost en dat iemand de boel overneemt al zeggend hoe geweldig en geweldig mooi en bijzonder ik ben. Mhmmmmm .... intussen stel ik mijn werkjes in huis uit en geef iedereen inclusief mezelf de schuld ervan, maar doe alsof ik dat niet doe. Nou ja. Vroeger wist ik een goede remedie daartegen. Dacht ik. Nu gaat het vanzelf wel over. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 (bewerkt) @FrancoiseEn behalve dat je ook nog slank bent zeker??? Tja. Ik WEET dat het over gaat. Ik weet dat ik niet boos hoef te worden -juist niet- om dat te kunnen laten gebeuren. Maar ik vind dit gevoel handelen het allermoeilijkste. Waarschijnlijk ook de reden dat ik ooit ben gaan drinken. Maar dat doe ik niet. 5 augustus 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Herkenbaar Lika. Behalve de bekende remedie was dit ook vaak een ruzie moment...bleh. Onbestemd...niet fijn...maar gaat over dat wist je al... Ik heb net 45 km gefietst dat helpt ook wel .. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Eerst je therorie halen @spirit daarna mag je praktijkexamen doen keek net wat een geld kost dat ja. 31.50 theorie en 108 praktijk en dan nog 40 euro voor gemeente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 (bewerkt) @Lika, hele dikke knuffel voor jou Ik ken t gevoel. Ik bel dan meestal met mijn zus ofzo. Mij helpt t even mijn hart te luchten of t gewoon even te hebben uitgesproken. Niet t meest geweldige gevoel 5 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Moeder heeft honger Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Spirit, in je praktijkexamen laat je zien dat je kan uitvoeren wat je in theorie hebt geleerd. Dus dat je stopt bij rood, rechts voorrang geeft als je op een gelijkwaardige kruising bent, op het fietspad rijdt als dat moet enzovoorts. Hier kan je gratis oefenen https://www.theoriesucces.nl/nl/gratis-theorie-examen/gratis-scooter-theorie-examen Ik had 16 fout en ben gezakt! Lekker na 22 jaar mijn rijbewijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Hihi, ik had ook 16 fout (na 30 jaar mijn rijbewijs en nog nooit een krasje opgelopen te hebben). Nuttige vragen ook: "wat is de maximale lengte van een brommer" of: hoe herken je het laatste voertuig van een militaire colonne (die ben ik nog nooooit tegengekomen). Of wat dacht je van deze: "Je reactietijd bedraagt 1 seconde. Hoeveel meter bedraagt de stopafstand ongeveer bij een snelheid van 40 km/uur?" en dan krijg je 20 seconden om te antwoorden Zet 'em op Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ik had 22 fout heb mijn rijbewijs dan ook niet laten verlengen goede keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ik ook 16 fout, maar heb dan ook geen rijbewijs. Ga jullie schamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ga ik ook proberen. Rijbewijs al 38 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 9 fouten, dus gezakt....oeps. Valt niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Oeps , spirit. Ik zou maar es kijken of je gebruik kunt maken van je herroeprecht of hoe dat heet. Volgens mij mag je altijd je aankoop van iets duurs herroepen binnen een week of 10 dagen ofzo. Keuken, auto, brommer, ofzo. Zoek ff op google. dan kun je beter gaan voor een elobike, denk ik. Laat je ff informeren morgen. Ik zou er niet mee wachten. Actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ik ga mijn bed opzoeken. Flink belabberd hier nog, slapen zien we wel , maar dan maar wat rusten of lezen . De nieuwste van Hendrik Groen. Ook leuk. Trusten mensen. Droog, dat dan weer wel, al doet mijn lijf of ik brak ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 5 minuten geleden zei Lente: Oeps , spirit. Ik zou maar es kijken of je gebruik kunt maken van je herroeprecht of hoe dat heet. Volgens mij mag je altijd je aankoop van iets duurs herroepen binnen een week of 10 dagen ofzo. Keuken, auto, brommer, ofzo. Zoek ff op google. dan kun je beter gaan voor een elobike, denk ik. Laat je ff informeren morgen. Ik zou er niet mee wachten. Actie! Ik denk niet als je hem tweedehands koopt gewoon zelf weer verkopen of gewoon even dat papiertje halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 17 fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ik heb een strafpunt tot ergens in november Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lika: 17 fout Ik ben nog koploper maar was ook een paar kwijt omdat tijd al voorbij was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ik ook. Die zitten hierbij. Fout of te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lika: Waarom? Ik mag @spirit niet dood maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ik zal wel iets missen.... ik begrijp het niet. Slaap lekker allemaal. Blij dat vandaag voorbij is. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Slaap lekker. Soms begrijp ik niet alles. Hoeft ook niet. Net bijzonder lied gehoord en gezien bij zomergasten. Kippenvel. Nu droog mijn mandje in. Nog belabberd, maar ik ga me afleiden met mijn boek. Trusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Waarom slaap je in een mandje ligt je hond in bed zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden