Spring naar bijdragen

Zondag 5 augustus 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Mijn benen zitten ontzettend in de zon. Helpt geen bal. Ketst gewoon terug dat zonlicht ofzo.

Heb last van ‘bah’ -ik-moet-huilen gevoel. Is dit nu alles? Is dit het? Voel me in de steek gelaten, te kort schietend, overbelast en ongezien. 

Ik wil opgevangen worden, getroost en dat iemand de boel overneemt al zeggend hoe geweldig en geweldig mooi en bijzonder ik ben. 

Mhmmmmm .... intussen stel ik mijn werkjes in huis uit en geef iedereen inclusief mezelf de schuld ervan, maar doe alsof ik dat niet doe. Nou ja.

Vroeger wist ik een goede remedie daartegen. Dacht ik. Nu gaat het vanzelf wel over. Denk ik. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FrancoiseEn behalve dat je ook nog slank bent zeker???

Tja. Ik WEET dat het over gaat. Ik weet dat ik niet boos hoef te worden -juist niet- om dat te kunnen laten gebeuren. 

Maar ik vind dit gevoel handelen het allermoeilijkste. Waarschijnlijk ook de reden dat ik ooit ben gaan drinken. Maar dat doe ik niet. 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, in je praktijkexamen laat je zien dat je kan uitvoeren wat je in theorie hebt geleerd. Dus dat je stopt bij rood, rechts voorrang geeft als je op een gelijkwaardige kruising bent, op het fietspad rijdt als dat moet enzovoorts.

Hier kan je gratis oefenen https://www.theoriesucces.nl/nl/gratis-theorie-examen/gratis-scooter-theorie-examen

Ik had 16 fout en ben gezakt! Lekker na 22 jaar mijn rijbewijs.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik had ook 16 fout (na 30 jaar mijn rijbewijs en nog nooit een krasje opgelopen te hebben). Nuttige vragen ook: "wat is de maximale lengte van een brommer" of: hoe herken je het laatste voertuig van een militaire colonne (die ben ik nog nooooit tegengekomen). Of wat dacht je van deze: "Je reactietijd bedraagt 1 seconde. Hoeveel meter bedraagt de stopafstand ongeveer bij een snelheid van 40 km/uur?" en dan krijg je 20 seconden om te antwoorden :blush:

Zet 'em op Spirit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps , spirit. Ik zou maar es kijken of je gebruik kunt maken van je herroeprecht of hoe dat heet. Volgens mij mag je altijd je aankoop van iets duurs herroepen binnen een week  of 10 dagen ofzo. Keuken, auto, brommer, ofzo. Zoek ff op google. 

dan kun je beter gaan voor een elobike, denk ik. 

Laat je ff informeren morgen. Ik zou er niet mee wachten. Actie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mijn bed opzoeken. Flink belabberd hier nog, slapen zien we wel ,  maar dan maar wat rusten of lezen . De nieuwste van Hendrik Groen. Ook leuk. 

Trusten mensen. Droog, dat dan weer wel, al doet mijn lijf of ik brak ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lente:

Oeps , spirit. Ik zou maar es kijken of je gebruik kunt maken van je herroeprecht of hoe dat heet. Volgens mij mag je altijd je aankoop van iets duurs herroepen binnen een week  of 10 dagen ofzo. Keuken, auto, brommer, ofzo. Zoek ff op google. 

dan kun je beter gaan voor een elobike, denk ik. 

Laat je ff informeren morgen. Ik zou er niet mee wachten. Actie! 

Ik denk niet als je hem tweedehands koopt gewoon zelf weer verkopen of gewoon even dat papiertje halen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker. Soms begrijp ik niet alles. Hoeft ook niet. Net bijzonder lied gehoord en gezien bij zomergasten. Kippenvel.  Nu droog mijn mandje in. Nog belabberd, maar ik ga me afleiden met mijn boek. Trusten mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...