Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus

fleurtje

Aanbevolen berichten

Morgen,

sterkte francoise

hier lichamelijk nog zo brak als wat, heeft tijd nodig, dat weet ik wel. Maar ik vind het zwaar nu. Veel op bed. Maar niet vechten ertegen want dat maakt me nog meer depri. Er komen andere tijden. Dat weet ik. En ook dat alle verschijnselen te maken hebben met de extreem te lage schildklierwaarden. De arts verwacht dat ik met enkele weken al wat moet gaan merken nu de medicatie opgehoogd is. Het helpt me wel dat ik nu weet waar het allemaal vandaan komt. Ook depressie is er een verschijnsel vandus. Ik wilde het toch maar ff delen. Snappen jullie mijn gemekker wellicht:blush:

( niet bedoeld als excuus hoor)

en we houden het droog hier. Dag 20. Nu zeker een extra reden!!!!

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, weet ik. En erg veel rust pakken. En weten dat allerlei verschijnselen, inclusief de depressie, komen van de extreem te lage schildklierwaarden helpt ook wel. Ik moet veel meer geduld hebben en ook domweg maandag en dinsdag afwachten. En accepteren dat ik nu niet veel kan. Dat dus. En vooral in mn oren knopen dat in het schildkliergebied alles " schoon" is . En genieten van dat goede nieuws. Dat dus. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Francoise die dagen ken ik. Objectief gezien valt er eigenlijk niks om je klote over te voelen. Maar het voelt nu eenmaal zo. Doe je weinig aan.

@jopie hardlopen met het weer van de afgelopen weken valt ook niet mee. Vind ik althans. Alhoewel, om half zes in de ochtend gaat het nog wel :D

@Lente sterkte. En schrijf hwt hier vooral lekker van je af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat helpt inderdaad @Sandro

En hardlopen zo vroeg s morgens? Knap hoor....

ik had een begripvol gesprek met de fysiotherapeute. Pianissimo, geduld etc.. Fijn gesprek. Mooi. Straks een wandeltje met het hondje. Vandaag beetje zwaar allemaal. Ik ga me op mn haakpatroon storten. Goede afleiding. Doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...