Yvonne Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Lekker op tijd op, een hele dag nog voor mij. Geen zon nog, het lijkt totaal windstil en heerlijk koel buiten. Binnen staan koffie en thee uiteraard klaar. 30 juli 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goedemorgen Lars. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 (bewerkt) Mooi, die zit vast al aan het ontbijt... 30 juli 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goedemorgen zemelaars Zemelen is toch geen scheldwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goedemorgen Fleur. Nee, is geen scheldwoord, ik denk dat de mod het 'niet helpend' heeft gevonden. Kun je ook een dikke waarschuwing voor krijgen heb ik in het verleden wel ondervonden... Ben geloof ik zelfs een keer een week geschorst geweest daarvoor, maar dat weet ik niet zeker meer. (zal de leeftijd wel wezen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Ik moet er weer vandoor. Genoeg gezemeld! Btw @Lente, ik vind jou niet zemelen hoor T is gewoon een leuk woord! Zemel hier, zemel daar, zemel overal Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Jij een week geschorst? Ik vind ook niet dat het een scheldwoord is vind het een netter woord dat zeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Zojuist zei Yvonne: Goedemorgen Fleur. Nee, is geen scheldwoord, ik denk dat de mod het 'niet helpend' heeft gevonden. Kun je ook een dikke waarschuwing voor krijgen heb ik in het verleden wel ondervonden... Ben geloof ik zelfs een keer een week geschorst geweest daarvoor, maar dat weet ik niet zeker meer. (zal de leeftijd wel wezen ) Jij geschorst??!!! Nou ze durven!! Ik heb eens een ban gekregen en geef toe....ik ben de vriendelijkheid zelve Tijd tikt...dikke kus Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 hahahaha.... ja zelfs ik. maar goed, Fleur, doe je best vandaag En zemelen.... gewoon een lief woord, niks meer en niks minder. En er wordt hier inderdaad heel wat afgezemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 (bewerkt) Zemel hier, zemel der, zemel, zemel everiewér. tralalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa O goeie morgen Zemelaars. Zemelen zijn zaadhuiden. Net opgezocht dus waarom de voor zaadhuiden een correctie krijgt is mij niet duidelijk. Zaadhuiden zijn niet helpend das waar. Moghu Jane 30 juli 2018 bewerkt door bolletje Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 net wakker, begint het gezemel alweer, goeie morgen frummers. t zal de hitte wel zijn zelfs op t volleybalveld ontstond gezemel en raakte we sneller ge-irriteerd normaliter is dat pas eind augustus dat we elkaar wat zat beginnen te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goedemorgen allemaal, Er wordt wat afgezemeld de laatste tijd, zal zeker door de warmte komen en ons aller teergevoeligheid. Dagpact: Lente Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Goedemorgen oude zemelaars... Een kloddertje roze hieeeeeeeeeeeer, een kloddertje roze daaaaar... Eigenlijk is het hier (af en toe) wel een beetje 'de familie Knots) Overigens doe ik elke dag een flinke lepel zemelen door mijn yoghurt.. heerlijk. En nu aan de slag, zit weer veel te veel te rommelen vanmorgen.. Luitjes, geniet van de dag. HIer is het heerlijk bewolkt en absoluut niet warm/heet .... heerlijk. Nietmeer, Bob en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Ja de familie knots! Geweldig, ik moest er aan denken maar kon er niet opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Ik ook! Oude zemelaar is toch een koosnaampje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 6 minuten geleden zei Bor: @Lente Ik vind je een kanjer! KMW gewenst meis. Net als jij lieve Bor. Weer aan het varen geweest? Prachtig weer er voor toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Ik noemde @Lente gisteren een zemel op dat moment voelde ik dat ook zo. Had ik niet moeten doen niet geheel eerlijk van mij. Het ligt dan ook bij mij en niet bij @Lente Dat ik zelf een grote zemel ben weet ik @Bor zijn er meer hier en ach lekker zemelen op zijn tijd moet ook kunnen. Ik ben wel eerlijk ook al is het niet altijd terecht of leuk ik noem het beestje wel bij de naam. @Lente ben oprecht blij voor je dat de uitslagen goed zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 zemelen, zeveren, zeuren, mekkeren, blaten................... we doen wat voor een beetje aandacht, toch? net een forum............ Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 Ik zemel nooit Stelletje nitwits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 (bewerkt) van jou komt toch het woord blaten Fleurtje? 30 juli 2018 bewerkt door lady jane Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 15 minuten geleden zei lady jane: van jou komt toch het woord blaten Fleurtje? Wat een belediging! Ik mekker Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2018 2 minuten geleden zei fleurtje: Wat een belediging! Ik mekker Mekkerkont. Oei dat word een week extra ban voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden