Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 juli 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Gypsy. 
Pffff, dat is ellendig zo'n vliegenpest. 
En ja, het lucht nu inderdaad lekker door. 
Ik zit lekker aan de thee. 

En wat betreft die bloedmaan??? 
Pffff, eergisteren kleurde hij al heel mooi roodachtig, toen overwoog ik even een foto te maken, 
maar ach, er zou een echte bloedmaan komen, dus ik heb gewacht tot gisteren... 
Afijn, fofotoestel op statief stond startklaar... maar geen maan te bekennen, 
ben vervolgens maar naar bed gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Nog moe. Op en af geslapen. Wel maar een keer moeten plassen maar :face-icon-small-shocked:

Diene cola zonder suiker en zonder cafeïne is ni slecht moet ik zeggen. Wel alleen maar in 1,25l.

Een uurtje geleden heeft t hier goed geregend. Niet superlang maar wel hard.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei fleurtje:

@Gypsy, hier ook dagelijks zeker vier van die dikke bromvliegen binnen. Kvraag me af waar ze van komen :angry:

Dat valt nog mee ik heb er zeker telkens 20 in mijn keuken! Weet niet waar ze telkens vandaan komen het is nog nooit zo erg geweest.:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie frisse morgen frummers.
Wat een verademing om nu de deuren en ramen open te hebben zonder dat de zon de kamer in brandt.
Het was hier 27 graden, een record, binnen. Dus Gipsy ik heb met tergwerkende kracht met je te doen; 33 pfffffft.
Vandaag eindelijk weer eens een saunabon gaan gebruiken, dat moest ik even missen want strand was steeds de beste plek to be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Saunabon heb ik ook nog liggen. Was heerlijk de vorige keer. Veel plezier ladyjane.

Vandaag de stad in met vriendin en daarna hapje eten. Ben blij dat de ergste hitte weg is. Het heeft gegoten vannacht hier en er was onweer. Niks lekkerder dan dat na zulke dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu mensen,

Nou ik heb helemaal geen maan gezien laat staan een bloedmaan:angry:

Ik heb ieder jaar veel last gehad van vliegen tot ik dit jaar mijn groencontainer ergens anders gezet heb. Nu is het echt zeldzaam dat ik een vlieg binnen heb. Heerlijk is dat.

Gisteren eindelijk de afvoer voor het regenwater, gemaakt. En het werkt. Laat de regen maar komen. Dat deed het net ook maar is nu al weer afgelopen.

Verder eens even kijken wat ik vandaag weer kan verzinnen om leuk bezig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

Ligt er niet ergens een ui of aardappel te rotten?

Nee alles van de kant afgehaald en schoongemaakt. Ik snap er echt helemaal niets van. Nu is het rustig in de keuken maar ik heb al 3x zo'n overlast gehad de afgelopen tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kohtje:

Goedemorgen.

Bijna weg. Weg zijn is fijn, weg gaan vind ik altijd een bezoeking. 1001 dingetjes nog te doen en "Niets Vergeten??"... pfff.
Maar we zijn nu echt bijna zo ver.

Doei doei, tot over een weekje of twee.

Veel plezier!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bolletje:

Veel plezier Kohtje:rose:

Gypsy je kan nog steeds aan mottenballen komen bij een drogist. Als je die neer legt op de plaats waar ze binnen komen zijn ze zo weg. Heb je te groencontainer niet te dicht bij huis staan?

Mottenballen? Wist niet dat dat hielp en ik heb geen groen container.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...