Lika Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 @fleurtje ik haat grijze was ook. Bah voor je.... zijn het geen soldes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 @Lente misschien kun je er wat mee doen op een positieve manier? Ook hier kun je wat van leren. Waarom raakt dit oordeel van een onbekend persoon op een forum jou zo? Dit maakt je erg kwetsbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) Centen zijn bijna op @Lika Ik had gespaard voor de solden. Heb mijn dochter kledinggeld gegeven en daarnaast moest ik plots twee nieuwe fietsen en een wasmachine. Gelukkig was mijn reis all in (buiten de excursies en kleine cadeautjes voor broer en zus). I'll get over it 21 juli 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 6 minuten geleden zei fleurtje: @Antoinnette, ik ben blij je nog te lezen. Hoopte al dat je niet verdwenen bent. Ik kijk er naar je op. Je doet iets wat altijd al heel moeilijk was/is voor mij nl. gewoon zijn wie je diep vanbinnen bent. @Antoinnette ik kan het niet zo mooi opschrijven als @fleurtje, maar ik kan me helemaal vinden in wat ze zo treffend zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Amai nu je me zo citeert zie ik plots twee schrijffouten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Als niemand of niets me hier zou kunnen raken zou dit voor mezelf betekenen dat ik niet investeer in net die mensen/ omgeving die me ra(a)k(t)en. Wat je ermee doet is miss een andere zaak maar t zou me alsnog raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik ga ff bedenken wat ik vandaag ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 20 minuten geleden zei fleurtje: Ik haat grijze was!!!! Ik had er een zwarte bij . Mijn nieuwe witte strings kijken nu heel goor. Al in de oxy action gehad, maar helpt niks . Baal als een stekker . Ikke ben ijdel en dat spierwitte stond zo mooi op mijn gebruinde huid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Weet je wat ik enorm cool vind aan mijn nieuwe wasmachine? Ik kan deze als ik iets vergeten ben aan t begin van de was op pauze zetten en de deur gewoon terug opendoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 1 minuut geleden zei Francoise: Ik had er een zwarte bij . Mijn nieuwe witte strings kijken nu heel goor. Al in de oxy action gehad, maar helpt niks . Baal als een stekker . Ikke ben ijdel en dat spierwitte stond zo mooi op mijn gebruinde huid Urgllll das inderdaad geen zicht Die heb je precies dan al 50 jaar gedragen Gedeelde smart is halve smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 @fleurtje en @Francoise dit middel schijnt wél heel goed te helpen... https://nl.hg.eu/producten/textiel/hg-ontkleurder-voor-doorgelopen-witte-was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 52 minuten geleden zei Lente: .....Ik zal verder de dagdraad niet " kleuren" ...... Lente toch..... alweer? Niet doen, hier help je jezelf ook niet mee. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 En nu weer aan de slag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Sorry @Lente ik hou er hierna ook over op. Maar je roept het zelf ook op. Nu nogmaals maar eens vertellen wat @Gypsy je heeft aangedaan. Gisteren had Gypsy al aan gegeven zullen we er over stoppen maar dan ben jij degene die er over door gaat. Dan word je gekwetst door reactie. Maar iedereen hoeft het niet met jou eens te zijn. Ik sta er nog steeds achter dat ik het een storm in een glas water vind. Jij ervaart dat anders dat mag ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) En t is zeker niet je kwetsbaar of eerlijk zijn wat mij ergert. Het is vooral het schrijven dat je loslaat en vervolgens weer doorgaan over meer van hetzelfde. En nu stop ik ook. Zonde van deze prachtdag om in dingen te blijven hangen. Mooie dag frummers! 21 juli 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) 45 minuten geleden zei Yvonne: @fleurtje en @Francoise dit middel schijnt wél heel goed te helpen... https://nl.hg.eu/producten/textiel/hg-ontkleurder-voor-doorgelopen-witte-was Ik heb al twee keer iets gekocht van dat merk maar ik viel er niet echt van achterover maar dit ziet er veelbelovend uit. Ik ga t nog ff aanzien. T zijn mijn lakens dus t valt nog mee. De strings van @Francoise daarintegen? Die kunnen dat miss beter gebruiken 21 juli 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) Om in de wasperikelen te blijven. Ik erger me dood aan onze sokken. Door de tijden heen heb ik een boel zwarte hielsokjes (of hoe noem je dat alweer) voor in sportschoenen gekocht. Allemaal in t zwart maar wel lichtjes verschillend in model (vooral de rekker is anders) en in twee verschillende maten. Dus elke keer opnieuw puzzelen, juiste maten bij elkaar zoeken en dqn nog juist paren. Hoe vermijdt ik dat? Gewoon in elkaar vouwen en samenwassen is niet echt een optie want moet ze voor t drogen ook terug uit elkaar halen. Volgende keer koop ik in één keer dertig dezelfde paren. 21 juli 2018 bewerkt door fleurtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Wat een levensvragen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik kan echt ni schrijven vandaag Ik zal mijn bankrekening es checken se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ja dat is idd een kwelling Ik heb een plastic tas vol enkele sokken en 2x per jaar leg ik alles op tafel en herenigd ze. Nu idd 30 paar dezelfde gekocht, kijken of dat bevalt. Heerlijk bij deze temperaturen, helemaal geen sokken meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Als het dezelfde kleur (meestal ook zwart) en ongeveer dezelfde lengte betreft kijk ik niet meer zo nauw.. Ik ben er nog nooit op aangesproken dat ik twee verschillende sokken aan heb. En zou dat wél gebeuren, dan heb ik thuis nog precies zo'n paar die ik met deze afwissel... (wat een flauw, uitgekauwd grapje toch, maar wél waar!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Nog een 'ijsje'... Paracetamol Perfect voor als je een hangover hebt na teveel wijnijs: ijs gemaakt van pijnstillers. Dit ijs werd bedacht door het dochtertje van een Nederlandse ijsmaker, die het product gelijk tijdens carnaval op de markt bracht. Minpuntje: de Inspectiedienst voor de Gezondheidszorg heeft dit ijs inmiddels verboden. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Op aanraden van @kruidenthee67 meld ik me ook maar eens op de dagpact. Wakker geworden met een helder hoofd. Daar gaan we vandaag ook weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 4 uur geleden zei fleurtje: En jij weet dat ook ommens diep vanbinnen Ommens = immers Ja toch, @fleurtje? Dus geen onmens hoor, @Lars. (Deze stond nog open.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 26 minuten geleden zei Bob: Ommens = immers Ja toch, @fleurtje? Dus geen onmens hoor, @Lars. (Deze stond nog open.) Dank je bob! Ik was t ondertussen al vergeten opzoeken. Kan mijn eigen dialect niet vertalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden