Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juli


Nietmeer

Aanbevolen berichten

Centen zijn bijna op @Lika Ik had gespaard voor de solden. Heb mijn dochter kledinggeld gegeven en daarnaast moest ik plots twee nieuwe fietsen en een wasmachine. Gelukkig was mijn reis all in (buiten de excursies en kleine cadeautjes voor broer en zus). I'll get over it :D

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei fleurtje:

@Antoinnette, ik ben blij je nog te lezen. Hoopte al dat je niet verdwenen bent. Ik kijk er naar je op. Je doet iets wat altijd al heel moeilijk was/is voor mij nl. gewoon zijn wie je diep vanbinnen bent.

@Antoinnette ik kan het niet zo mooi opschrijven als @fleurtje, maar ik kan me helemaal vinden in wat ze zo treffend zegt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei fleurtje:

Ik haat grijze was!!!! 

Ik had er een zwarte bij . Mijn nieuwe witte strings kijken nu heel goor.  Al in de oxy action gehad, maar helpt niks . Baal als een stekker . Ikke ben ijdel en dat spierwitte stond zo mooi op mijn gebruinde huid :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Francoise:

Ik had er een zwarte bij . Mijn nieuwe witte strings kijken nu heel goor.  Al in de oxy action gehad, maar helpt niks . Baal als een stekker . Ikke ben ijdel en dat spierwitte stond zo mooi op mijn gebruinde huid :face-icon-small-shocked:

Urgllll das inderdaad geen zicht :face-icon-small-shocked:

Die heb je precies dan al 50 jaar gedragen :D

Gedeelde smart is halve smart :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry @Lente ik hou er hierna ook over op. Maar je roept het zelf ook op. Nu nogmaals maar eens vertellen wat @Gypsy je heeft aangedaan. Gisteren had Gypsy al aan gegeven zullen we er over stoppen maar dan ben jij degene die er over door gaat. Dan word je gekwetst door reactie. Maar iedereen hoeft het niet met jou eens te zijn. Ik sta er nog steeds achter dat ik het een storm in een glas water vind. Jij ervaart dat anders dat mag ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En t is zeker niet je kwetsbaar of eerlijk zijn wat mij ergert. Het is vooral het schrijven dat je loslaat en vervolgens weer doorgaan over meer van hetzelfde. En nu stop ik ook. Zonde van deze prachtdag om in dingen te blijven hangen. Mooie dag frummers!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Yvonne:

Ik heb al twee keer iets gekocht van dat merk maar ik viel er niet echt van achterover maar dit ziet er veelbelovend uit. Ik ga t nog ff aanzien. T zijn mijn lakens dus t valt nog mee.

De strings van @Francoise daarintegen? Die kunnen dat miss beter gebruiken :D

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om in de wasperikelen te blijven. Ik erger me dood aan onze sokken. Door de tijden heen heb ik een boel zwarte hielsokjes (of hoe noem je dat alweer) voor in sportschoenen gekocht. Allemaal in t zwart maar wel lichtjes verschillend in model (vooral de rekker is anders) en in twee verschillende maten. Dus elke keer opnieuw puzzelen, juiste maten bij elkaar zoeken en dqn nog juist paren. Hoe vermijdt ik dat? Gewoon in elkaar vouwen en samenwassen is niet echt een optie want moet ze voor t drogen ook terug uit elkaar halen. Volgende keer koop ik in één keer dertig dezelfde paren.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het dezelfde kleur (meestal ook zwart) en ongeveer dezelfde lengte betreft kijk ik niet meer zo nauw.. Ik ben er nog nooit op aangesproken
dat ik twee verschillende sokken aan heb.
En zou dat wél gebeuren, dan heb ik thuis nog precies zo'n paar die ik met deze afwissel... :P (wat een flauw, uitgekauwd grapje toch, maar wél waar!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een 'ijsje'...

Paracetamol

Perfect voor als je een hangover hebt na teveel wijnijs: ijs gemaakt van pijnstillers. Dit ijs werd bedacht door het dochtertje van een Nederlandse ijsmaker, die het product gelijk tijdens carnaval op de markt bracht. Minpuntje: de Inspectiedienst voor de Gezondheidszorg heeft dit ijs inmiddels verboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...