Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juli


Nietmeer

Aanbevolen berichten

@Lars Dit vond ik op internet:

Vorige week kreeg ik van de apotheek te horen dat Refusal niet meer wordt gemaakt. Nu ben ik al meer dan 500 dagen droog maar vond het toch prettig dat ik een stok achter de deur had. Zijn er meer mensen die dit nieuws hebben gehad en wat gebruiken die als alternatief. Mijn apotheker gaf als alternatief een medicijn waarvan er drie maal daags twee tabletten moet worden genomen. dat vind ik wel erg veel dus ik ga het maar zonder proberen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het niet weten Gypsy. 
Staat er niets over op het draadje van refusal? 

Antoinnette, heel veel plezier, succes en sterkte met de verhuizing. 
En vandaag is nog de beste dag denk ik, komende week wordt het nog veeeeeel warmer... 

Welkom hier Grimes, hoop de je je snel thuis voelt hier. 
En als je je aanmeldt voor het dagpact dan is het de bedoeling dat je het lijstje waar de laatste deelnemer van dat moment zich op plaatst even kopieert en dat je daar jouw naam dan onder zet... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei fleurtje:

Nou ik vind t bijzonder cool wat jij allemaal doet. Mijn dochter wil gaan thaiboxen wist ze me te vertellen. Ik zei ik ga wel mee...denk niet dat t ervan komt :face-icon-small-shocked:

Ik vind een goed sportbroekje vinden ni gemakkelijk. 

En jij bent toch nog maar net de 18 voorbij :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Opgestaan met fikse hoofdpijn. Da's lang geleden. Maar na m'n eerste koffie zakt het alweer. Dat zal wel cafeïne ontwenning zijn.
Drink met die warmte minder koffie en tegenwoordig ook cafeïnevrije cola. Moet ik ook niet doen, ik ben geen model-mens... :P

Mensen geloven of niet geloven, twijfels, argwaan.. 't zijn voor mij (ook) hot items. Maar het geeft me ongelooflijk veel meer rust
wanneer ik de ander het voordeel van de twijfel gun en me realiseer dat het vice versa ook werkt. Want hoe kan ik op een forum
aan anderen bewijzen, met keiharde bewijzen, dat ik de 'waarheid' schrijf? Ik kan de argwaan van een ander niet wegnemen, wel met
m'n eigen argwaan om leren gaan. En dan het liefst in de vorm van het zeer bevrijdende 'loslaten'. Daarin is dit forum voor mij nog
altijd een groot 'oefenplein'.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja en hier maar weer eens een lekkere stranddag straks.
De ochtenden zijn voor werk en plichten en de rest vd dag voor de leuk.
idd Lars, ik ben nog nooit zó bruin geweest. En zie er veel meer om me heen, van die levensgenieters.
Straks jij ook hoor na je vakantie, het gaat echt heel snel als je maar zorgt niet te verbranden. Ik voel me er heerlijk bij,
kleren staan leuker en gek genoeg voelt het nog als gezond ook. Al voel ook ik me 80 soms na een poos op de bank
en de knieen stijf zijn geworden van al dat ballen in het zand. Ik kijk elke avond NPO3 om 19.30u om eens anderen te zien ballen
(op een echt goed niveau☺ dan wij krasse knarren) en vraag me af hoe zij er aan toe zijn the day after. Dochter heeft 2 kaarten gewonnen
voor de finalewedstrijden morgen, best sjaloers, want dat wordt smullen voor haar en vriendin. Maar gun het haar, ze werkt ook hard momenteel.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Lars (en andere ijsliefhebbers):

Als een Brabander een unieke ijssmaak mag bedenken waar zal die dan mee komen? Worstenbroodjesijs! Deze typische Brabantse (en Limburgse) lekkernij is door een ijsmaker in Eindhoven verwerkt tot een ijssmaak.

De nieuwe ijssmaak ontstond als een grap toen Omroep Brabant langs kwam voor een speciale smaak. Björn Cocu, van Intelligentia ICE kreeg als opdracht om een typisch Brabants product te bedenken.

Dat werd dus een worstenbroodje. Het ijs lijkt bij iedereen in de smaak te vallen. Het ijs is “verrassend en spannend”. Wie de smaakt wil proberen moet er snel bij zijn want op is op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kohtje:

Voor Lars (en andere ijsliefhebbers):

Als een Brabander een unieke ijssmaak mag bedenken waar zal die dan mee komen? Worstenbroodjesijs! Deze typische Brabantse (en Limburgse) lekkernij is door een ijsmaker in Eindhoven verwerkt tot een ijssmaak.

De nieuwe ijssmaak ontstond als een grap toen Omroep Brabant langs kwam voor een speciale smaak. Björn Cocu, van Intelligentia ICE kreeg als opdracht om een typisch Brabants product te bedenken.

Dat werd dus een worstenbroodje. Het ijs lijkt bij iedereen in de smaak te vallen. Het ijs is “verrassend en spannend”. Wie de smaakt wil proberen moet er snel bij zijn want op is op.

Nou ik ben een Brabander maar jèggg, dat lijkt me echt goor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

Ik ga voor de volle 100% voor veilig. Ik wil refusal nemen dan. Ik heb al gedachten van dat dochter vast wel moet douchen voor het eten en zich op tutten dan kan ik misschien... nee niet voor mezelf en niet voor mijn dochter

Refusal mee in het koffer , dit mag je  jezelf en dochter niet aandoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oe, @Antoinnette, een beetje een 'verloren' berichtje van jou tussendoor. Maar wel pittig. Verhuizen met deze temperaturen is niet iets om
naar uit te kijken. Maar meestal gebeuren de dingen die gebeuren moeten ook onder extreme omstandigheden tóch.. een mens kan vaak
meer aan dan zij/hij van tevoren dénkt aan te kunnen.
Wat niet wil zeggen dat ik je geen sterkte wens, en je helpers, want ik neem aan dat je niet in je uppie hoeft te verhuizen. Maar het komt wel
goed, is mijn ervaring met dit soort situaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  

Erg leuk concert meegemaakt gisterenop een festival. Toen iedereen daarna nog door ging, alleen naar huis gegaan. Voel me een beetje rot dat ik anderen ‘alleen’ liet, maar het was fijn om te beslissen om te gaan. Net nog even gecheckt...’ja, was echt okay’, fijn. Ik mag dus doen wat ik nodig vond en krijg geen ‘straf’. Niemand boos. En het mocht al van mezelf, dus dubbel lekker gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...